smart.bart 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Rozsypał mi się BFB po modach (turbo od BEX-a, wtryski 380cc, TIP, DP i takie tam). Niestety, jestem strasznie zawiedziony bo jeszcze kilka miesięcy temu, przy robieniu ze 163KM był w stanie idealnym. Kompresja na drugim 0,5 !!! Na pozostałych ok. 6-7, wypadanie i traktor z niego generalnie. Padaka!!! Generalnie się załamałem ale no cóż? Trzeba robić. Tzn. nie robić. Padła decyzja na wymianę i zrobienie wszystkiego na cacy. Wstawiać znów BFB czy można "łeb w łeb" wstawić BEX-a lub inny też? Brać poprawkę, że ma osprzęt na grubo ponad 230KM i tyle też do niedawna miał ;-( Przy okazji: ma ktoś z forumowiczów coś na zbyciu? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra111 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 sorki za spam ale ile koni miałeś po tych modach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwak 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Rozsypał mi się BFB po modach (turbo od BEX-a, wtryski 320cc, TIP, DP i takie tam). Niestety, jestem strasznie zawiedziony bo jeszcze kilka miesięcy temu, przy robieniu ze 160KM był w stanie idealnym. Kompresja na drugim 0,5 !!! Na pozostałych ok. 6-7, wypadanie i traktor z niego generalnie. Padaka!!! Generalnie się załamałem ale no cóż? Trzeba robić. Tzn. nie robić. Padła decyzja na wymianę i zrobienie wszystkiego na cacy. Wstawiać znów BFB czy można "łeb w łeb" wstawić BEX-a lub inny też? Brać poprawkę, że ma osprzęt na grubo ponad 240KM i tyle też do niedawna prawie miał ;-( Przy okazji: ma ktoś z forumowiczów coś na zbyciu? Są dwie opcje albo szukasz sprawnego pewnego silnika BFB/BEX słupki silnika sa takie same wiec jak wolisz albo remont tego co masz ale to droższa opcja Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez siwak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 zdjąć głowicę i ocenić uszkodzenia może tylko głowica się posypała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) @pyra111- mierzone na drodze 232PS @siwak- poszła decyzja na zakup nowego @radko123- mechanior mówił, że można robić ale nie wiadomo co wyjdzie a koszty roboty pójdą podwójnie jak trzeba będzie jednak wymienić Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Próba olejowa była robiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) tak, drugi (ten najgorszy) przy próbie zrobił z nominalnie 0,0 na 0,5 Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Ja i tak bym rozebrał zobaczył co tam się stało, bo coś za szybko kleknął jak wcześniej prawidłowo generował moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zrzucić głowicę, dużo roboty nie będzie a ocenisz szkody. Kupić słupek w dobrym stanie to też sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Coś mi się wydaje, że pośrednio przyczyną mogło być gdy mi wystrzeliło z chłodzenia i poszła wielka para buch kiedyś zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 @radko123- mechanior mówił, że można robić ale nie wiadomo co wyjdzie a koszty roboty pójdą podwójnie jak trzeba będzie jednak wymienić Zdjąć głowicę to dla mechanika godzina roboty a może i mniej i będzie wszystko jasne. A może tylko z jakiś przyczyn zawór się nie domyka ew. gniazdo wypalone. Moim zdaniem warto sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Kto robił Ci moda? Wtryski nie były czasem jakieś chińczyki? Kupisz silnik ale tak naprawdę nie wiesz w jakim będzie stanie...Warto zdjąć czapkę i zobaczyć. Rozrząd nie przeskoczył? Bo dziwne żeby stracić kompresje na wszystkich garach. W sumie ja w 1.9 przy 23X KM stopiłem 2 tłoki ( też zero kompresji) a pozostałe 2 niby było ok ale kompresji nominalnej nie miały... Kupiłem co prawda drugi słupek ale i tak był robiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Gdzie robiłeś program? Długo jeździłeś na tym setupie? Może tuner się nie popisał... Silnik padł Ci nagle, czy miałeś jakieś objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Bart ściągnij głowice i wtedy podejmuj decyzje może nie ma tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Zmiany mechaniczne/wymianę podzespołów robiłem sam, za instrukcją pasjonatów i tunera -no prawie bo z mechanikiem w warsztacie. Program robiony przez zawodowca. Nie z grupona. Nie wiem jaka może być przyczyna ale się stanęło. Wtryski były oryginalne z S3. Zaczęło się od padki cewki na pierwszym a później drugim ale to było pół roku wcześniej. Jak już podziałało trochę to były słabnięcia mocy czasami i powoli źle odpalał, gasł jak nie był rozgrzany, nierówno pracował aż zaczęło się wypadanie zapłonu 1, później wielu a po miesiącu to już traktor całkowity się zrobił. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Bart te wyniki z komprechy reszty cyli to z oliwą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 bez oliwki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 a z było więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie sprawdzałem, a warto? Jakieś wnioski z tego tytułu będą? I tak do wywalenia. Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel34 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Ja też radziłbym zrzucić głowice, roboty nie jest dużo a dowiesz się na pewno dużo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się