Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czemu rozregulowuje się kąt wtrysku ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam... zastanawia mnie jedna rzecz.. mianowicie jak wszyscy piszą o wtryskach i ich kątach.. a dokładnie kąt wtrysku.? pytanie moje. jak ten kąt sie rozregulowuje ? co jest czynnikiem.. co sprawia że ten kont sie zmienia.? pozdrawiam..

Opublikowano

dawka paliwa jest wtryskiwa w pewnym polozeniu walu korbowego w stosunku do GMP czyli gornego martwego punktu - czyli pozycji w ktorej tlok jest w najwyzszym mozliwym punkcie.

kat pomiedzy pozycja walu w ktorej nastepuje poczatek wtrysku, a polozeniem zerowym czyli GMP, jest nazywany katem wtrysku.

Opublikowano

kat pomiedzy pozycja walu w ktorej nastepuje poczatek wtrysku, a polozeniem zerowym czyli GMP, jest nazywany katem wtrysku.

Kątem WYPRZEDZENIA wtrysku :wink4: - taki maly szczegol ale juz badzmy precyzyjni :)

Pozdr

Opublikowano

Witam... zastanawia mnie jedna rzecz.. mianowicie jak wszyscy piszą o wtryskach i ich kątach.. a dokładnie kąt wtrysku.? pytanie moje. jak ten kąt sie rozregulowuje ? co jest czynnikiem.. co sprawia że ten kont sie zmienia.? pozdrawiam..

bardzo proste pytanie.Po wymianie rozrządu i ustawieniu prawidłowej wartości kąta wtrysku po czasie pasek sie rozciaga i kąt sie zmieni na opózniony.Po ponownej korekcie kąta raczej juz ta wartość 2 raz sie nie zmieni :wink4:

Opublikowano

zeby nie zakladac nowego watku to spytam tutaj - czy zle ustawiony kat wtrysku ma jakis wplyw na kulture pracy silnika?? bo moj pali rano bez problemow nawet jak bylo -20oC, ale za to jest dosyc glosny (po rozgrzaniu tez) i w okolicach obrotow 1700-2300 strasznie nieprzyjemnie wibruje, a mam automat ktory nic innego nie robi tylko stara sie utrzymac obroty w tym własnie przedziale :(

Opublikowano

zeby nie zakladac nowego watku to spytam tutaj - czy zle ustawiony kat wtrysku ma jakis wplyw na kulture pracy silnika?? bo moj pali rano bez problemow nawet jak bylo -20oC, ale za to jest dosyc glosny (po rozgrzaniu tez) i w okolicach obrotow 1700-2300 strasznie nieprzyjemnie wibruje, a mam automat ktory nic innego nie robi tylko stara sie utrzymac obroty w tym własnie przedziale :(

tak,może głosniej i twardziej pracowac....

Opublikowano

dzieki za odpowiedz. zastanawia mnie tylko jeszcze czemu kat wtrysku reguluje sie za pomoca przesuwania pompy wtryskowej? jakis absurd :shocked:

Opublikowano

dzieki za odpowiedz. zastanawia mnie tylko jeszcze czemu kat wtrysku reguluje sie za pomoca przesuwania pompy wtryskowej? jakis absurd :shocked:

podobnie w maluchu ustawiałeś zapłon obracając obudową aparatu zapłonowego :decayed:
Opublikowano

dzieki za odpowiedz. zastanawia mnie tylko jeszcze czemu kat wtrysku reguluje sie za pomoca przesuwania pompy wtryskowej? jakis absurd :shocked:

zaden absurd. pozycja wyjsciowa pompy jest regulowana mechanicznie. regulacje w czasie pracy silnika realizuje ECU.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 02:14_________________________________________________

kat pomiedzy pozycja walu w ktorej nastepuje poczatek wtrysku, a polozeniem zerowym czyli GMP, jest nazywany katem wtrysku.

Kątem WYPRZEDZENIA wtrysku :wink4: - taki maly szczegol ale juz badzmy precyzyjni :)

Pozdr

niekoniecznie wyprzedzenia :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...