kris25 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam... zastanawia mnie jedna rzecz.. mianowicie jak wszyscy piszą o wtryskach i ich kątach.. a dokładnie kąt wtrysku.? pytanie moje. jak ten kąt sie rozregulowuje ? co jest czynnikiem.. co sprawia że ten kont sie zmienia.? pozdrawiam..
Musashi Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 dawka paliwa jest wtryskiwa w pewnym polozeniu walu korbowego w stosunku do GMP czyli gornego martwego punktu - czyli pozycji w ktorej tlok jest w najwyzszym mozliwym punkcie. kat pomiedzy pozycja walu w ktorej nastepuje poczatek wtrysku, a polozeniem zerowym czyli GMP, jest nazywany katem wtrysku.
przemik Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 kat pomiedzy pozycja walu w ktorej nastepuje poczatek wtrysku, a polozeniem zerowym czyli GMP, jest nazywany katem wtrysku. Kątem WYPRZEDZENIA wtrysku - taki maly szczegol ale juz badzmy precyzyjni Pozdr
Wihajster Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam... zastanawia mnie jedna rzecz.. mianowicie jak wszyscy piszą o wtryskach i ich kątach.. a dokładnie kąt wtrysku.? pytanie moje. jak ten kąt sie rozregulowuje ? co jest czynnikiem.. co sprawia że ten kont sie zmienia.? pozdrawiam.. bardzo proste pytanie.Po wymianie rozrządu i ustawieniu prawidłowej wartości kąta wtrysku po czasie pasek sie rozciaga i kąt sie zmieni na opózniony.Po ponownej korekcie kąta raczej juz ta wartość 2 raz sie nie zmieni
kris25 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2008 i o to mi chodziło... dziękuję.. :>
swiezak84 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 zeby nie zakladac nowego watku to spytam tutaj - czy zle ustawiony kat wtrysku ma jakis wplyw na kulture pracy silnika?? bo moj pali rano bez problemow nawet jak bylo -20oC, ale za to jest dosyc glosny (po rozgrzaniu tez) i w okolicach obrotow 1700-2300 strasznie nieprzyjemnie wibruje, a mam automat ktory nic innego nie robi tylko stara sie utrzymac obroty w tym własnie przedziale
Wihajster Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 zeby nie zakladac nowego watku to spytam tutaj - czy zle ustawiony kat wtrysku ma jakis wplyw na kulture pracy silnika?? bo moj pali rano bez problemow nawet jak bylo -20oC, ale za to jest dosyc glosny (po rozgrzaniu tez) i w okolicach obrotow 1700-2300 strasznie nieprzyjemnie wibruje, a mam automat ktory nic innego nie robi tylko stara sie utrzymac obroty w tym własnie przedziale tak,może głosniej i twardziej pracowac....
swiezak84 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 dzieki za odpowiedz. zastanawia mnie tylko jeszcze czemu kat wtrysku reguluje sie za pomoca przesuwania pompy wtryskowej? jakis absurd
iwadrian Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 dzieki za odpowiedz. zastanawia mnie tylko jeszcze czemu kat wtrysku reguluje sie za pomoca przesuwania pompy wtryskowej? jakis absurd podobnie w maluchu ustawiałeś zapłon obracając obudową aparatu zapłonowego
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 dzieki za odpowiedz. zastanawia mnie tylko jeszcze czemu kat wtrysku reguluje sie za pomoca przesuwania pompy wtryskowej? jakis absurd zaden absurd. pozycja wyjsciowa pompy jest regulowana mechanicznie. regulacje w czasie pracy silnika realizuje ECU.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 02:14_________________________________________________ kat pomiedzy pozycja walu w ktorej nastepuje poczatek wtrysku, a polozeniem zerowym czyli GMP, jest nazywany katem wtrysku. Kątem WYPRZEDZENIA wtrysku - taki maly szczegol ale juz badzmy precyzyjni Pozdr niekoniecznie wyprzedzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się