wyzyk83 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 14 minut temu, winner4 napisał: Co lepsze Twoim zdaniem - ATE czy Zimmermann. Ceny podobne na lekką korzyść Zimmermanna. pewnie że zimmermann
ygrek Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 13 minut temu, winner4 napisał: Co lepsze Twoim zdaniem - ATE czy Zimmermann. Ceny podobne na lekką korzyść Zimmermanna. No napisał Dev, że ATE to g#wno. Pytanie więc czy DBA jest rzeczywiście lepszy od Zimmermanna jak sugeruje różnica w cenie? Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach.
wyzyk83 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 16 minut temu, ygrek napisał: No napisał Dev, że ATE to g#wno. Pytanie więc czy DBA jest rzeczywiście lepszy od Zimmermanna jak sugeruje różnica w cenie? Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach. ATE to pakowacz na bicie tarcz ma wpływ odpowiedni motaż lub mycie auta po trasie
Dev Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 3 godziny temu, ygrek napisał: Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach. zeby miec 100% pewnosci ze nic sie nie stanie trzeba przed zminą tarcz wymienic łozyska i piasty
winner4 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 7 godzin temu, ygrek napisał: No napisał Dev, że ATE to g#wno. Pytanie więc czy DBA jest rzeczywiście lepszy od Zimmermanna jak sugeruje różnica w cenie? Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach. Z doświadczenia wiem, że DBA robi chyba najlepsze możliwe zamienniki tarcz do samochodów i akurat w ich wypadku jakość idzie za ceną.
Dev Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, winner4 napisał: Z doświadczenia wiem, że DBA robi chyba najlepsze możliwe zamienniki tarcz do samochodów i akurat w ich wypadku jakość idzie za ceną. cena przegina jakość
winner4 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 9 godzin temu, Dev napisał: cena przegina jakość No niestety z tym również się zgadzam, bo cena rotorów DBA mocno odstrasza.
ygrek Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 17 godzin temu, Dev napisał: zeby miec 100% pewnosci ze nic sie nie stanie trzeba przed zminą tarcz wymienic łozyska i piasty W jakim celu wymienić piasty, zakładając że nie mają poważnych wżerów?
Dev Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 8 godzin temu, ygrek napisał: W jakim celu wymienić piasty, zakładając że nie mają poważnych wżerów? krzywe
hdyexy Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Witam. Czy ma ktoś sprawdzone et felgi 19" 8,5j zeby nie kolidowaly z zaciskami sq5?
Gibons Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Godzinę temu, hdyexy napisał: Witam. Czy ma ktoś sprawdzone et felgi 19" 8,5j zeby nie kolidowaly z zaciskami sq5? Dużo zależy od wzoru felgi, ale od 35 w dół powinno być ok
hdyexy Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Czyli nawet nie marzyc o et 40? A ma ktoś na aucie 19-8.5-et 32 na aucie?
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 39 minut temu, hdyexy napisał: Czyli nawet nie marzyc o et 40? Nie ma szans
Gibons Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 W dniu 15.08.2018 o 16:05, hdyexy napisał: Czyli nawet nie marzyc o et 40? A ma ktoś na aucie 19-8.5-et 32 na aucie? Ja mam 20 ET 43 i 8,5J i się nie mieszczą bez dystansu się nie obyło. Teraz mam ET 30
ygrek Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 W dniu 15.08.2018 o 16:05, hdyexy napisał: A ma ktoś na aucie 19-8.5-et 32 na aucie? Ja mam nie oryginalną felgę 19-8,5-35 i jest na styk. Dosłownie, bo chyba nawet nie 1mm luzu. Obawiam się że jak kiedyś trafię grubsze trochę klocki to będzie pozamiatane.
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 2 godziny temu, ygrek napisał: Ja mam nie oryginalną felgę 19-8,5-35 i jest na styk. Dosłownie, bo chyba nawet nie 1mm luzu. Obawiam się że jak kiedyś trafię grubsze trochę klocki to będzie pozamiatane. Musisz dac minimalny dystans bo rozwalisz zacisk i felge
ygrek Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 19.08.2018 o 13:14, Dev napisał: Musisz dac minimalny dystans bo rozwalisz zacisk i felge Poszedłem za Twoja radą i... zmieniłem felgi Teraz mam DOTZ CP5 o identycznych parametrach jak poprzednie i luzu jest ponad 5 mm. Jednak kształt ramion ma ogromne znaczenie... Edytowane 30 Sierpnia 2018 przez ygrek
stefano189 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Witam. Mam a4b8 avant 2009 rok 3,0 tdi CAPA. Quattro oczywiście. Dostałem cały swap hampli z a8. 380 mm / 356 mm. Nowe tarcze i klocki. Przód siadł bez najmniejszego problemu. Pytanie co z tyłem ? Są już jakieś gotowe adaptery na tył ? Jakie dać osłony tarcz na przód, a jakie na tył ? Śledziłem temat, ale nie znalazłem nigdzie fotki, jak siadło 356mm na tył do a4b8 Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki ?
stefano189 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Wiem, tak jest najprościej. Ale jak mam nowy kpl na przód i tył, to trochę szkoda. Poza tym, 330 z tyłu, przy 380 z przodu, wygląda jakby było swapowane z lupo Jeśli nikt nic nie ma gotowego, to chyba zostaje mi poszukać osoby, która wystruga pod to adaptery...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się