Jakoob Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Miałem zapowietrzone sprzęgło, odpowietrzyłem z kolegą metodą pompuj-trzymaj, on odkręcał odpowietrznik, ja siedziałem w środku. Operacja zakończyła się powodzeniem, biegi wchodzą jak powinny, natomiast problemem będzie inna kwestia. Wiem, że za poprzedniego właściciela auto miało wymieniony wysprzęglik, widać w historii. Dzisiaj przy odpowietrzaniu niby wszystko ok ale okazało się że śruba do odkręcania jest plastikowa i następnego odpowietrzenia może nie przetrwać - jest już trochę obrobiona, być może ktoś w Niemczech po wymianie jeszcze raz próbował odpowietrzać na własną rękę. Pytanie tak na przyszłość - czy da się ów śrubę dokupić osobno, czy potrzeba jakiś większy element kupić? Ewentualnie może jakiś numer części? Z góry dzięki za podpowiedzi. Za trudne pytanie? up up Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Jakoob
majkel_majki Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Kiedyś próbowałem bawić się w dopasowanie odpowiedniego odpowietrznika i skończyło się na zakupie fabrycznie nowego wysprzęglika, w tych odpowietrznikach, którymi dysponowałem nie pasował albo stożek, albo gwint. Także jeżeli przy kolejnym odpowietrzaniu śruba się obrobi to trzeba kupić nowy wysprzęglik- koszt ok. 200-250 zł, część jest łatwa do namierzenia trudna do namierzenia na znanym portalu aukcyjnym albo w internetowych katalogach hurtowni motoryzacyjnych...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się