Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem z kompresją w układzie chłodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem w samochodzie audi a4 1.6 96 rok silnik ADP. Samochod nie grzał wymieniłem termostat i zaczął(stary termostat był przewiercony przez jakiegos magika) układ został odpowietrzony i po około 30 minutach jazdy samochod przestał grzac,odpowietrzyłem i nastepne 10 minut grzał. w zbiorniczku ciagle bombluje. zdjołem głowice dałem do sprawdzenia szczelnosci(okazało sie ze szczelna) splanowałem, dodam ze na uszczelce nie było sladu przedmuchu.Moje pytanie co moze bys przyczyna kompresji w układzie chłodzenia.PS pompa wody sprawna.[br]Dopisany: 14 Grudzień 2008, 13:22_________________________________________________nikt nie ma jakiegos pomysłu?? :shocked:

Opublikowano

po jaka cholere zdejmowałes czapkę?

Opublikowano

jak widzisz nie jest to uszczelka bo objawy masz takie same po jak przed

trzeba sprawdzic wszystkie przewody czy sa drozne

Opublikowano

Nagrzewnica była czyszczona,może w połowie jest drożna a połowa zatkana i zapowietrzona.

Opublikowano

przewody drożne, nagrzewnica czyszczona. Tylko mnie dziwi skąd kompresja w układzie chłodzenie. przeciez układ odpowietrzałem i to kilka razy.

Opublikowano

witam mam problem w samochodzie audi a4 1.6 96 rok silnik ADP. Samochód nie grzał wymieniłem termostat i zaczął(stary termostat był przewiercony przez jakiegoś magika) układ został odpowietrzony i po około 30 minutach jazdy samochód przestał grzać,odpowietrzyłem i następne 10 minut grzał. w zbiorniczku ciągle bombluje. zdjąłem głowice dałem do sprawdzenia szczelności(okazało sie ze szczelna) splanowałem, dodam ze na uszczelce nie było śladu przedmuchu.Moje pytanie co mocze byss przyczyna kompresji w układzie chłodzenia.PS pompa wody sprawna.

Dopisany: 14 Grudzień 2008, 13:22

Ja mam podobnie temperatura dojdzie do 90 st i praktycznie brak ogrzewania jak rozwiążesz problem to Daj znać ,bo ja naradzie się poddałem :wallbash:

Opublikowano

złożyłem ponownie głowice,nowa uszczelka odpowietrzyłem układ i narazie wszystko ok, jak sie cos zmieni to juz nie mam pomysłu. A przyczyna była chyba w krzywej głowicy(splanowałem ja teraz o 0,15)[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 20:19_________________________________________________problem powrócił

po 6 dniach i przejechaniu około 400 km samochod znowu przestał grzac, sprobuje go odpowietrzyc bo juz nie mam pomysłów na ten samochód

Opublikowano

A sprawdzales czy weze doprowadzajace plyn do nagrzewnicy sa gorace? Mozliwe ze problem lezy calkiem gdzie indziej t. w komorze mieszania powietrza cieple/zimne - moze tam zwrotnica sie zacina?

Opublikowano

A masz klimatronik czy zwykly nawiew?

W moim ( z klimatronikiem ) wszystko jest pod nogami pasazera za schowkiem. Jak wyjmiesz schowek to bedziesz widzial dmuchawe, komore mieszania z owa zwrotnica oraz pare innych dzwigienek. Jak masz klimatronik to na kanale 1c powinno pokazac bledy ( np. zawieszona klapa etc )

Opublikowano

mam klimatronik, na klimatroniku nie pokazuje żadnych błedów. Tylko ze zastanawia mnie temperatura na kanele 49 lub 51 pokazuje np. duze 10 i małe 3 czy to oznacza sto trzy stopnie czy moze 10,3 stopnia jak to jest moze jakies zdjecie

Opublikowano

witam ta tem. co Ci pokazuje to 103 st. nie wiem ale mi po wymianie termostatu na ori. to nie przekraca 90st. :

Opublikowano

mam klimatronik, na klimatroniku nie pokazuje żadnych błedów. Tylko ze zastanawia mnie temperatura na kanele 49 lub 51 pokazuje np. duze 10 i małe 3 czy to oznacza sto trzy stopnie czy moze 10,3 stopnia jak to jest moze jakies zdjecie

To bardzo nie dobrze, masz przegrzany silnik ( prawidlowa temperatura to 88-93 stopnie )

Brak bledow zastanawia...

Opublikowano

rozumiem przegrzany silnik ale planowana i sprawdzana głowica nowa uszczelka termostat,brak błedów na klimatroniku na Vagu nie wiem bo nie patrzyłem. to czemu by sie tak przegrzewał i zapowietrzał układ(zapowietrza pewnie przez to ze jest przegrzewany silnik) nie wiem co moze jeszcze cos z nagrzewnica ale jest drozna i płukałem ja.

Opublikowano

Termostat był przewiercony bo w układzie chłodzenia z jakiegoś powodu robiła się kompresja i jakiś pseudo mechanik nie umiał sobie z tym pewnie poradzić i nawiercił dziurke w termostacie, aby ciśnienie się lepiej rozchodziło. Znam też przypadki, że wogóle nie było termostatu bo ktoś go wyciągnął również z podobnego powodu. Winy szukałbym w niedrożności gdzieś. Można to dość łatwo sprawdzić, wystarczy pomacać węże które gorące które zimne. Jak z nawiewem? Jest normalny? Poza tym podłącz Vag-a bo to podstawa.

Opublikowano

koledzy taki sam problem posiadam w 1.8 z 96r nowa pompa wody termostat oryginalny nowy nagrzenica drozna co ru wiecej robic???

Opublikowano

myklas81 mam ten sam problem robiłem cuda niewidy , po wyczerpani wszystkich możliwości pozostała taka diagnoza - pęknięta tuleja w bloku stąd kompresja w ukł. chłodzenia

Lub źle sprawdzona głowica na szczelność

Opublikowano

witam a u mnie jest tak ze ogrzewanie mam jak ta lal a ale tem na vagu dochodzi do 105 c deska 90 nieraz około 100c klimatronik 105 c.i dodam ze termostat ori płyn g12plus a i jak dodaje gazu jak auto ma ok 60 c to ogrzewanie jakos tak jakby mocniej grzało czy moze to byc pompa wody???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...