donkristos Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 wycieraczki przedniej szyby włączają się z odpaleniem stacyjki, zatrzymują się gdzie chcą, na czasowym chodzą kilka razy, a na pjednyńczym nawet kilkanaście i stają pionowo. czy to przekaźnik czy przełącznik pod kierownicą??? proszę o pomoc
tomcio1600 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 wycieraczki przedniej szyby włączają się z odpaleniem stacyjki, zatrzymują się gdzie chcą, na czasowym chodzą kilka razy, a na pjednyńczym nawet kilkanaście i stają pionowo. czy to przekaźnik czy przełącznik pod kierownicą??? proszę o pomoc Stawiam na przekaźnik... ale gdyby okazało sie inaczej i wykruszył sie przełącznik (prawa cześc zespolonego) to mam takowy na zbyciu :]
donkristos Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 dzieki tomcio za propozycję. obawiam się najpierw muszę podjechać na vaga sprawdzić przekaźnik.
adammind Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 mam podobny problem :/ co to jest ten przekaźnik? ile kosztuje wymiana? pzdr
gzrybol Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Witam Koledzy podączę się pod temat, u mnie też wycieraczki chodzą jak chcą, nie da sie ich wylaczyć, na czasowych chodzą ciagle bez przerwy, jak węzmę raz w dół to powinny zrobić 3 ruchy i staną a one robią kilka i staję gdzie chcą. Mial już ktoś taki przypadek? czy to ten jakis przekaznik czy przelacznik ?
mily Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Za pracę wycieraczek odpowiada: - włącznik ich oczywiście , - regulator przerywanej pracy wycieraczek, - przekaźnik częstotliwości pracy wycieraczek i spryskiwaczy. To pogrubione to nie wiem co to jest i gdzie to jest umiejscowione (podejrzewam że to jest ten suwak na dźwigni wycieraczek - ja go u siebie nie mam, ale to tylko podejrzenie). Ja na wstępie sprawdziłbym przekaźnik bo wiem gdzie on jest i łatwo do niego dojść. Trzeba zdjąć "podsufitkę" między nogami kierowcy a kierownicą (4 śrubki i już). Tam są przkaźniki, wegług schematów przekaźnik odpowiedzialny za wycieraczki jest w trzecim rzędzie (licząc od góry, czyli na samym dole) i piąty od lewej lub 2 od prawej.
gzrybol Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Panowie pomocy, podmieniłem przekażnik od seata co prawda był troche inny ale mój u niego działał i czasówki chodziły normalnie. A u mnie w cały świat szybkie i najszybsze działaja nie da sie tylko ich wyłączyć jak wezmę przełącznik na 0, chodza jak na pierwszej szybkości. Jak sie na czsówki wlączy to też chodzą ciagle i za jakis czas zatrzymuja w dowolnej pozycji. Czy to może być wina silnika, jest w nim jakiś wyłacznik ?
mily Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Jeżeli wymieniłeś przekaźnik to już tylko styk przy kierownicy, nie mam przed sobą schematów, ale nie kojarze tam nic więcej co mogłoby się uszkodzić.[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 15:09_________________________________________________Ale jak to inny?? Może ma piny pozamieniane i dlatego nie masz 0 i biegu 1. Podejrzewam że musisz przełożyć złączki i dopasowac do przekaźnika.
gzrybol Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Inny w tym sęsie ze miał mniej pinów, ale mój u niego działał, kumpel co smi mówił ze na silniku jest jakiś wyłacznik i że to moe dawać ciała, ciekawe jet to że jak wyłacze zapłon i włącze zapłon to wycieraczki sie nie ruszaja jak przelącznik jest na 0 czy jets ok. Po naciśnięciu raz w dół robia kilka lub kilkanaście ruchóa i zatrzymuja sie w dowolnej pozycji, na czasuwce też robia kilka lub liklanaście ruchów, zatrzymuja sie na sekunde do dwóch i znowu nawijają. Musze jeszce z kims sie ugadac co ma taki sam przekażnik.
mily Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Wydaje mi się że masz uszkodzenie styku przy kierownicy, trzeba by było sie pobawić mierniczkiem i dojść co jest grane. PS. Ale z tego co piszesz to może byc też tak że sprawdzasz nie ten przekaźnik. Przekaźnik od kierunków tak robi w seatach, że jak delikatnie naciśniesz wajchę od kierunkw to one migną 3 razy (albo 5 już nie pamiętam). Ale ten przekaźnik od kierunków w AUDI jest chyba w przełączniku świateł awaryjnych, natomiast nie wiem gdzie jest w seacie. Tak tylko gdybam. Najlepiej posłużyć się mierniczkiem i sprawdzić czy to przekaźnik nawala czy styki w kierownicy. Z tego co pamiętam to przy silniczku nic nie ma w AUDI, ale nie mam schematów przed sobą więc nie jestem pewien na 100%.
gzrybol Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Nie wiem co jest grane ale dzis rano w drodze do pracy wszytko sie uspokoiło i działają normalnie.[br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 09:38_________________________________________________Witam Dzis znowu moje wycieraczki zaczęły działać w cały świat, zadzwoniłem do mechaniora a on powiedział ze na 90% silniczek klęka, ma ktoś moze na zbyciu taki silniczek?
Cuber Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam Dzis znowu moje wycieraczki zaczęły działać w cały świat, zadzwoniłem do mechaniora a on powiedział ze na 90% silniczek klęka, ma ktoś moze na zbyciu taki silniczek? poszukaj na alledrogo a napewnoz najdziesz
kleksiu Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 witam mam ten sam problem. w pozycji neutralnej po przekreceniu stacyjki wycieraczki robia 6 cykli i staja w losowej pozycji. wymienilem przekaznik wycieraczek ale nie pomoglo. mialem ten problem ok miesiaca temu i tez sam sie naprawil, niestety tydzien temu znowu zaczelo sie sypac. pozostalo mi sprawdzic wlacznik na kolumnie kierownicy. EDIT: problem rozwiazany: przekaznik/modol czasowy sie przepalil i wycieraczki wariowaly
erik Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 czesc mam ten sam problem z wycieraczkami i juz niewiem co zrobic, w serwisie gdzie mieszkam nie maja pojecia i najchetniej wymienili by wszystko, kolega mial podobny problem i podobno to silniczek, jutro bedziemy go rozbierac i zobaczymy takze na tym forum przeczytalem o tym problemie i wyczyszczenie i nasmarowanie powinno pomoc. [ALL B5] Naprawa wycieraczek przednich http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_naprawa_wycieraczek_przednich-t80207.0.html;msg894673#msg894673[br]Dopisany: 21 Maj 2009, 14:02_________________________________________________Naprawione przyczyna byla prosta, choc trzeba bylo sie napracowac, do przegubu ramion ktore poruszaja wycieraczkami dostawala sie woda, zaczelo korodowac i zatrzymywalo prace wycieraczek, silniczek przy tym zepewne wariowal i chodzily jak chcialy, niestety duzo pracy, trzeba bylo wyciagnac caly mechanizm wlacznie z silniczkiem, wszystko przeczyscic i nasmarowac, ale sie udalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się