miesku Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Witam. Prosze o analize logow. VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
lukaszooo Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Jakie auto, jaki silnik, jaki problem, jakie logi, jak robione Ogólnie przeczytaj ze dwa podobne tematy i opisz to jak potrzeba.
miesku Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Uwazam ze zrobilem to dobrze, grupy potrzebne do okreslenia stanu przeplywki, turba i pompek widac w logach..
uosiek Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Uwazam ze zrobilem to dobrze, grupy potrzebne do okreslenia stanu przeplywki, turba i pompek widac w logach.. A w Twoim profilu nie widać co to za model auta ani jaki kod silnika.
lukaszooo Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Skoro tak uważasz to dlaczego sam tego nie odczytasz.
miesku Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Wlasnie idzie o to zeby ktos odczytal i powiedzial co o tym mysli?Ustawialem w profilu jakie auto i kod... sprawdze czemu tego nie widac. Co zle?duzo pali...
Musashi Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 1. nie widac kodu silnika, a od tego zalezy analiza logów. 2. tak jak kolega napisał zrobiłeś kilka logów i do tego nieprawidłowo. logujemy statycznie na postoju - 03, 04, 011, 013, 018 i 023. BS 003 i 011 dynamicznie w czasie jazdy - od 1600 rpm gaz do dechy, pojedynczo 003, 008, 011, szukanie i czytanie nie boli - szanujesz czas innych - tych którzy opisali instrukcje i tych, któzy zamiast tobie tlumaczyc mogliby, ten czas poswiecic komus kto wczesniej zapoznal sie z instrukcjami !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się