Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocniejsze wtryski 3.0 ASN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powoli zaczynam się rozglądać za trochę mocniejszymi wtryskami do mojego 3.0 ASN.

Fabrycznie idą tam: 06C133551

Lepiej kupić nowe Bosch-a o takich samych parametrach czy są jakieś "opcje"? Czy byłyby inne wtryski pasujące do tego silnika z wyższym ciśnieniem paliwa? Oczywiście nie chińczyki, etc..

Opublikowano

ciśnienie --> pompa, nie wtryski...

Opublikowano

ciśnienie --> pompa, nie wtryski...

Pompa jest ok, niedawno była wymieniana. Robił mi kumpel logi i mówi, że wtryski już trochę słabe, mechanik też. Nie ma się co dziwić, autko ma +/- 230 t. km, a z tego co patrzyłem wtryski raczej nie były wymieniane...

Po co CI mocniejsze wtryski do asn-a?

Dołożyłbym lepszą mapę, inne pierdoły, to i moc by urosła. Póki co mam zamiar tym autem trochę pojeździć, a dodatkowe kilka KM by nikomu nie przeszkadzały.

Opublikowano (edytowane)

Pompa jest ok, niedawno była wymieniana. Robił mi kumpel logi i mówi, że wtryski już trochę słabe, mechanik też. Nie ma się co dziwić, autko ma +/- 230 t. km, a z tego co patrzyłem wtryski raczej nie były wymieniane...

pytałeś o wtryski z wyższym ciśnieniem, to Ci mówię że za ciśnienie odpowiada pompa nie wtryski. To że są wykończone to inna bajka.

Dołożyłbym lepszą mapę, inne pierdoły, to i moc by urosła. Póki co mam zamiar tym autem trochę pojeździć, a dodatkowe kilka KM by nikomu nie przeszkadzały.

inne pierdoły czyli co konkretnie ? będziesz lądował kompresor ? przyrost z softu będzie mizerny ale dynamika się lekko poprawi.

Nie fajny sinik seryjnie i nie fajny do modzenia.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Soft, dolot + stożek, coś z wydechem będę robił

plus ew. intercooler, jeżeli będzie trzeba...

Edytowane przez mefjiu
Opublikowano

Po jakiego grzyba potrzebny Ci intercooler w wolnossaku? Lepiej zadbaj żeby trzymał serię, a nie myśl jak podnieść moc bo to nie 1.8 T czy 2.7T. Zadbaj o świece, cewki, filtry..

Opublikowano

Nie fajny sinik seryjnie i nie fajny do modzenia.

Ja tam polecam, fajnie się wkręca na obroty :)

ps. Tez bym proponował nic nie kombinować tylko robił by serie utrzymać.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam polecam, fajnie się wkręca na obroty :)

to Ci się żarcik udał

coś z wydechem będę robił

tylko żeby to coś nie urwało ci koni...

rozumiem głowica, ostry wałek takie tam pierdoły.. ale to jest przerost formy nad treścią.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Niestety w tym silniku dużo mocy się nie dołoży.

Natomiast przy wywaleniu katów bardzo fajnie się obniża prędkość obrotowa przy której uzyskuje się moment i zaczyna ładnie ciągnąc już przy niższej prędkości obrotowej.

Jest odczuwalna różnica

Opublikowano (edytowane)

Niestety w tym silniku dużo mocy się nie dołoży.

a czemu nie ?

Natomiast przy wywaleniu katów bardzo fajnie się obniża prędkość obrotowa przy której uzyskuje się moment i zaczyna ładnie ciągnąc już przy niższej prędkości obrotowej.

Jest odczuwalna różnica

tylko że tracisz moc maksymalną, niut szybko ucieka a koni nie ma bo już dawno dały dyla. Jeździ to marnie.

ludzie przecież back pressure to podstawy.... przestańcie psuć samochody, jak chcecie coś robić to z głową !

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

jeżeli przywrócimy serię autko naprawdę fajnie jedzie a silnik kulturalnie się zachowuję. badałeś może jak kondycyjnie obecnie się ma? U mnie po zakupie szału nie było coś ponad 190km i 270Nm (seria 220KM, 300Nm przy 3500 obr/min) od tamtej pory wymienione pół motoru łącznie z rozdupconym kolektorem ssącym (który w niektórych przypadkach zabierał użytkownikom nawet 50km) autko teraz śmiga ale nie ubłagalnie zbliża się do wymiany na 2.7BiT ;)

sądzę że doświadczenia ludzi że to nie jeździ bierze się z dojechanych silników i nie doinwestowanych ale też jest faktem że trzema dmuchać na niego bo do bezawaryjnych to nie należy.

Edytowane przez Kruk_89
Opublikowano

Nie badałem, ale aktualnie chyba będę kupował a6 c5 2.7Bit z silnikiem ARE na partsy i zastanawiałem się, czy by nie zrobić swapa, a za samego ASN-a zwróci mi się całe drugie auto, tylko jest w tym 2,7 lipa, bo ma automat, czego nie lubię (kwestia gustu). Czy taki 2.7 będzie lepszy od 3.0?

Opublikowano

Pewnie, że lepszy 2.7. Ogólnie jest to jeden z lepszych silników benzynowych Audi. Pancerny i dobry do tuningu.

Opublikowano

Tylko pojawia się problem, bo u mnie mam manual, a tam jest tiptronic- nie chodzi mi o przekonanie, czy nawyki, tylko czy nie będzie to dużo więcej zabawy dla mechaników? Ile taka "przekładka" może mnie kosztować?

Opublikowano

poszukaj na forum wszystko było.

Pamiętaj tylko by zalegalizować swap, ludzie o tym nie pamiętaj a potem są problemy.

Opublikowano

Problemy z nielegalnym swapem możesz mieć i przy kontroli policji, jak trafisz na obeznanego gliniarza- laweta i do domu, a jak będzie chamem, to i parking policyjny w celu sprawdzenia czy auto jest legalne...

Lepiej zrobić dodatkowy przegląd, zalegalizować nowe parametry i mieć z głowy...

Opublikowano (edytowane)

podstawowy i najdroższy problem to ubezpieczanie, w przypadku kolizji nie dostaniesz kasiorki i będziesz musiał ponieść koszt naprawy drugiego wozu.

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...