mefjiu Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Powoli zaczynam się rozglądać za trochę mocniejszymi wtryskami do mojego 3.0 ASN. Fabrycznie idą tam: 06C133551 Lepiej kupić nowe Bosch-a o takich samych parametrach czy są jakieś "opcje"? Czy byłyby inne wtryski pasujące do tego silnika z wyższym ciśnieniem paliwa? Oczywiście nie chińczyki, etc..
marcin4x4 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 ciśnienie --> pompa, nie wtryski...
Łukasz13 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Po co CI mocniejsze wtryski do asn-a?
mefjiu Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 ciśnienie --> pompa, nie wtryski... Pompa jest ok, niedawno była wymieniana. Robił mi kumpel logi i mówi, że wtryski już trochę słabe, mechanik też. Nie ma się co dziwić, autko ma +/- 230 t. km, a z tego co patrzyłem wtryski raczej nie były wymieniane... Po co CI mocniejsze wtryski do asn-a? Dołożyłbym lepszą mapę, inne pierdoły, to i moc by urosła. Póki co mam zamiar tym autem trochę pojeździć, a dodatkowe kilka KM by nikomu nie przeszkadzały.
marcin4x4 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Pompa jest ok, niedawno była wymieniana. Robił mi kumpel logi i mówi, że wtryski już trochę słabe, mechanik też. Nie ma się co dziwić, autko ma +/- 230 t. km, a z tego co patrzyłem wtryski raczej nie były wymieniane... pytałeś o wtryski z wyższym ciśnieniem, to Ci mówię że za ciśnienie odpowiada pompa nie wtryski. To że są wykończone to inna bajka. Dołożyłbym lepszą mapę, inne pierdoły, to i moc by urosła. Póki co mam zamiar tym autem trochę pojeździć, a dodatkowe kilka KM by nikomu nie przeszkadzały. inne pierdoły czyli co konkretnie ? będziesz lądował kompresor ? przyrost z softu będzie mizerny ale dynamika się lekko poprawi. Nie fajny sinik seryjnie i nie fajny do modzenia. Edytowane 9 Września 2016 przez marcin4x4
mefjiu Opublikowano 10 Września 2016 Autor Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Soft, dolot + stożek, coś z wydechem będę robił plus ew. intercooler, jeżeli będzie trzeba... Edytowane 10 Września 2016 przez mefjiu
audicoman Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Po jakiego grzyba potrzebny Ci intercooler w wolnossaku? Lepiej zadbaj żeby trzymał serię, a nie myśl jak podnieść moc bo to nie 1.8 T czy 2.7T. Zadbaj o świece, cewki, filtry..
donbdg Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Nie fajny sinik seryjnie i nie fajny do modzenia. Ja tam polecam, fajnie się wkręca na obroty ps. Tez bym proponował nic nie kombinować tylko robił by serie utrzymać.
marcin4x4 Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Ja tam polecam, fajnie się wkręca na obroty to Ci się żarcik udał coś z wydechem będę robił tylko żeby to coś nie urwało ci koni... rozumiem głowica, ostry wałek takie tam pierdoły.. ale to jest przerost formy nad treścią. Edytowane 10 Września 2016 przez marcin4x4
Robero321 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Niestety w tym silniku dużo mocy się nie dołoży. Natomiast przy wywaleniu katów bardzo fajnie się obniża prędkość obrotowa przy której uzyskuje się moment i zaczyna ładnie ciągnąc już przy niższej prędkości obrotowej. Jest odczuwalna różnica
marcin4x4 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Niestety w tym silniku dużo mocy się nie dołoży. a czemu nie ? Natomiast przy wywaleniu katów bardzo fajnie się obniża prędkość obrotowa przy której uzyskuje się moment i zaczyna ładnie ciągnąc już przy niższej prędkości obrotowej. Jest odczuwalna różnica tylko że tracisz moc maksymalną, niut szybko ucieka a koni nie ma bo już dawno dały dyla. Jeździ to marnie. ludzie przecież back pressure to podstawy.... przestańcie psuć samochody, jak chcecie coś robić to z głową ! Edytowane 11 Września 2016 przez marcin4x4
Kruk_89 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) jeżeli przywrócimy serię autko naprawdę fajnie jedzie a silnik kulturalnie się zachowuję. badałeś może jak kondycyjnie obecnie się ma? U mnie po zakupie szału nie było coś ponad 190km i 270Nm (seria 220KM, 300Nm przy 3500 obr/min) od tamtej pory wymienione pół motoru łącznie z rozdupconym kolektorem ssącym (który w niektórych przypadkach zabierał użytkownikom nawet 50km) autko teraz śmiga ale nie ubłagalnie zbliża się do wymiany na 2.7BiT sądzę że doświadczenia ludzi że to nie jeździ bierze się z dojechanych silników i nie doinwestowanych ale też jest faktem że trzema dmuchać na niego bo do bezawaryjnych to nie należy. Edytowane 11 Września 2016 przez Kruk_89
mefjiu Opublikowano 23 Września 2016 Autor Opublikowano 23 Września 2016 Nie badałem, ale aktualnie chyba będę kupował a6 c5 2.7Bit z silnikiem ARE na partsy i zastanawiałem się, czy by nie zrobić swapa, a za samego ASN-a zwróci mi się całe drugie auto, tylko jest w tym 2,7 lipa, bo ma automat, czego nie lubię (kwestia gustu). Czy taki 2.7 będzie lepszy od 3.0?
audicoman Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Pewnie, że lepszy 2.7. Ogólnie jest to jeden z lepszych silników benzynowych Audi. Pancerny i dobry do tuningu.
mefjiu Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 Tylko pojawia się problem, bo u mnie mam manual, a tam jest tiptronic- nie chodzi mi o przekonanie, czy nawyki, tylko czy nie będzie to dużo więcej zabawy dla mechaników? Ile taka "przekładka" może mnie kosztować?
marcin4x4 Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 poszukaj na forum wszystko było. Pamiętaj tylko by zalegalizować swap, ludzie o tym nie pamiętaj a potem są problemy.
mefjiu Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 Problemy z nielegalnym swapem możesz mieć i przy kontroli policji, jak trafisz na obeznanego gliniarza- laweta i do domu, a jak będzie chamem, to i parking policyjny w celu sprawdzenia czy auto jest legalne... Lepiej zrobić dodatkowy przegląd, zalegalizować nowe parametry i mieć z głowy...
marcin4x4 Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) podstawowy i najdroższy problem to ubezpieczanie, w przypadku kolizji nie dostaniesz kasiorki i będziesz musiał ponieść koszt naprawy drugiego wozu. Edytowane 26 Września 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się