Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zatrzaśnięte drzwi!


Kubson123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z zatrzaśniętymi drzwiami, ponieważ mój pośpiech i roztargnienie doprowadziły do tego, że wrzuciłem sobie rzeczy do samochodu razem z kluczykami i wróciłem się jeszcze do domu... A kiedy wróciłem, samochód już był zamknięty =/

W sumie nie wiem dlaczego, może przypadkowo centralny zamek zadziałał. Ogólnie nie mogę dostać się do środka, a zapasówke mam spiętą razem.... jeszcze nie zdążyłem jej odczepić i schować, bo samochód mam dopiero kilka dni ...

Macie jakieś pomysły, czy zostaje mi tylko ślusarz lub wybita szyba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa firmy, które zajmują się awaryjnym otwieraniem samochodów. Ci lepsi robią to bez uszkodzenia zamka.

Sam to chyba jedynie tak jak mówisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stało się tak prawdopodobnie dlatego, że w drzwiach które otworzyłeś nie działa mikrostyk w zamku, sterownik nie rozpoznał otwarcia drzwi i po minucie zaryglował centralny zamek ponownie. sprawdź gdy otworzysz poszczególne drzwi czy zapala się oświetlenia w aucie, lampki ostrzegawcze w drzwiach (o ile posiada) i informacja na FIS-ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mogę otworzyć poszczególnych, tylko wszystkie z guzika.... Muszę to zrobić, żeby otwierać też z kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już zrobione...

Facet wziął 180 zł. No ale cóż, za gapowe się płaci :P

Z ciekawości zapytam: ile czasu mu to zajęło? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut ;)

Miał takie specjalne poduszki, które popodkładał pod drzwi i po prostu je napompował. Miał wtedy małą szczelinkę, żeby wsunąć jakiś haczyk etc... Ale kluczyków by nie wyciągnął przez nią, wcisnął na nich guzik i tyle :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Właśnie nie mogę otworzyć poszczególnych, tylko wszystkie z guzika.

Masz ręką za klamkę otwierać a nie z kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mogę otworzyć poszczególnych, tylko wszystkie z guzika.

Masz ręką za klamkę otwierać a nie z kluczyka.

Hehe dokładnie. chodzi po prostu o sprawdzenie działania czujników otwartych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby sie zapala ;p A miałem też na myśli centralny zamek - tylko przyciskiem... Jeśli padnie mi tam bateria to też będę uziemiony pewnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No niby sie zapala

We FISie nie ma na niby.

Albo wyświetla albo nie.

Ogarnij się proszę.

To dział techniczny i jak chcesz rozwiązać problem to pisz konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby sie zapala ;p A miałem też na myśli centralny zamek - tylko przyciskiem... Jeśli padnie mi tam bateria to też będę uziemiony pewnie

To inna bajka. Auto nie ma prawa się zatrzasnąć gdy kluczyk jest w środku. Zatrzaskuje się ponownie gdy po odblokowaniu centralnego zamka nie otworzysz żadnych drzwi w przeciągu minuty. otwarcie którychkolwiek drzwi anuluje automatyczne ponowne ryglowanie zamka. Jak ci bateryjka padnie to kluczykiem ręcznie zamek otworzysz.

Szwankował mi kiedyś styk we drzwiach i nie czytało czasem otwarcia drzwi. Pomimo, że były otwierane to centalny ponownie zamykał auto po chwili.

Edytowane przez iwadrian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz, żeby auto automatycznie nie zamykało się po minucie to musisz zamknąć auto kluczykiem, po czym otworzyć je kluczykiem i trzymać w pozycji otwarcia kilkanaście sekund. Po tym zabiegu auto nie będzie się już zamykać po minucie gdy je otworzysz z pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę wszystko jeszcze raz i Wam powiem. I tak już dużo się od Was dowiedziałem :) Narazie auto jest u mechanika i dostanie nowy rozrząd, filtry itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie ma prawa się zatrzasnąć gdy kluczyk jest w środku.

No jak wszystko jest sprawne to tak być powinno, ale wystarczy połamana wiązka którychś drzwi na przejściu z furtki do nadwozia albo klapy bagażnika i problem gotowy :decayed:

A w B6/B7 konstruktorzy tego przejścia się nie popisali i u mnie już po 110 kkm był problem z wiązką furtki kierowcy :P

Jeżeli po zamknięciu auta z pilota nie miga dioda w drzwiach kierowcy , to na bank jest w systemie zamykania auta jakaś usterka, a podpięcie pod kompa zdecydowanie skróci jej poszukiwanie :hi:

Poza tym uwaga w tym co się robi z kluczykami jest wskazana nawet przy sprawnym systemie , bo wystarczy niechcący nacisnąć zamykanie auta na pilocie przy otwartych drzwiach któregoś z pasażerów a potem położenie kluczyka na siedzeniu i zamknięcie drzwi :P

Bagażnika też to dotyczy :whistling:

O ile kluczyk B7 jest raczej odporny na taki myk, to te z wcześniejszych modeli już nie .

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja. To mogło być też tak jak kolega piotrsob1 napisał, że nacisnąłem zamykanie auta już wcześniej, ale to też już nie ma znaczenia, bo sprawdziłem wszystko jeszcze raz i faktycznie nie wykrywa mi otwarcia drzwi prawych pasażera zarówno z przodu jak i z tyłu... Lewa strona i bagażnik jest ok, zapalają się światła, informacja na FISie i tak dalej, z koleji prawa już nie. To wiemy już jaka była tego wszystkiego przyczyna. Tak jak pisał iwadrian to może być ten styk. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie ma prawa się zatrzasnąć gdy kluczyk jest w środku.

No jak wszystko jest sprawne to tak być powinno, ale wystarczy połamana wiązka którychś drzwi na przejściu z furtki do nadwozia albo klapy bagażnika i problem gotowy :decayed:

A w B6/B7 konstruktorzy tego przejścia się nie popisali i u mnie już po 110 kkm był problem z wiązką furtki kierowcy :P

Jeżeli po zamknięciu auta z pilota nie miga dioda w drzwiach kierowcy , to na bank jest w systemie zamykania auta jakaś usterka, a podpięcie pod kompa zdecydowanie skróci jej poszukiwanie :hi:

Poza tym uwaga w tym co się robi z kluczykami jest wskazana nawet przy sprawnym systemie , bo wystarczy niechcący nacisnąć zamykanie auta na pilocie przy otwartych drzwiach któregoś z pasażerów a potem położenie kluczyka na siedzeniu i zamknięcie drzwi :P

Bagażnika też to dotyczy :whistling:

O ile kluczyk B7 jest raczej odporny na taki myk, to te z wcześniejszych modeli już nie .

B6 też jest odporne na taki myk, nie zarygluje zamków gdy którekolwiek z drzwi są niedomknięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 nie zarygluje tylko drzwi kierowcy. Jeśli są niedomknięte,

Każde inne, łącznie z klapą już tak. Mimo że uchylone, to pozostaną zamknięte.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 nie zarygluje tylko drzwi kierowcy. Jeśli są niedomknięte,

Każde inne, łącznie z klapą już tak. Mimo że uchylone, to pozostaną zamknięte.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Faktycznie racja. Ciężko jednak w nim kluczyk zatrzasnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale to musiało być tak jak Ty pisałeś wcześniej. I faktycznie na FISie raz wyświetla otwarte drzwi pasażera a raz nie. Zależy jak leży :) Dzisiaj stałem obok niego parę minut, dziewczyna otworzyła drzwi pasażera, wrzuciła torebkę, staliśmy dalej i za jakiś czas się zaryglował. A jak naprawiłeś te mikrostyki? Drogo?

Ja jeszcze muszę ogarnąć ten kluczyk, bo otwieranie i zamykanie mam wciąż tylko i wyłącznie pilotem. Klucz służy mi teraz tylko do zapalania...

Edytowane przez Kubson123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...