mariuszolek Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Panowie, tak dla laika, jaka jest procedura sprawdzenia tych czujników w ASN? Jest taki filmik: Niestety, blok pomiarowy nr 7 w silniku nie podaje żadnych wartości
darox5 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Wymień termostat są wadliwe jeśli czujniki dobre. Mi raz otwierał raz nie aż w końcu rozdarlo węże postanowiłem sam wymienić i wszystko jest dobrze bo tych wszystkich mechaników o d..pe rozbić!!! Szukają wymieniają w koszty wpedzaja nie potrafią zdiagnozować mechanicznej usterki. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
mariuszolek Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Nie no, nie będę robił nic na pałę. Do tej pory wszystko z temperaturą grało, wczoraj nagle zaczął pokazywać wysoko i zbyt szybko się nagrzewał
BeyerBrown Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Poszukaj w innej grupie tych temperatur. Z tego co kojarzę G62 znajdziesz w grupie 002 a G2 w grupie 134 (Engine Outlet temp). Przy okazji porównasz G2/G62 z czujnikiem temp. oleju. Na zimnym powinny pokazywać +/- to samo a po rozgrzaniu (10-15km jazdy) olej może być o kilka stopni chłodniejszy - tj, G2/G62 będzie pokazywał ~105-108st.C a czujnik temp. oleju ~100-103st.C Ciebie to raczej nie dotyczy (bo masz problem z przegrzewaniem się) ale termostat zacięty w pozycji duży obieg poznasz po tym, że po włączeniu grzania na full (HI na wyświetlaczach klimy +max. nawiew + otwarte okna) po kilku km jazdy w chłodny wieczór temperatura na G2/G62 spadnie Ci poniżej 80st.C (wskazówka zacznie opadać na szafie). Przynajmniej u mnie tak było Edytowane 6 Września 2016 przez BeyerBrown
mariuszolek Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Wielkie dzięki Beyer, co prawda do grupy 134 nie mogłem się dostać, ale do celów diagnozy wystarczyło mi to, że temperatura płynu w grupie 11 różniła się znacząco od tej wskazywanej w zegarach. Najpierw odczytałem 45° wobec 60° na zegarach, potem 64° wobec 90° na liczniku. Czujnik do wymiany, już stoi i stygnie u mechanika, dzięki za pomoc Edytowane 6 Września 2016 przez mariuszolek
BeyerBrown Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Mam nadzieję, że ori lub produkcji ELTH'a (producent ori) bo może problem wrócić w niedługim czasie. Mi zamiennik padł po roku.
kt65c453 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) grupa 004 to g62 grupa 004 , u mnie różnicy nie było ale wariował, zobacz jak u mnie było na filmiku dodatkowo czasem przy odpaleniu na zimnym wiatraki chodziły na maxa Edytowane 6 Września 2016 przez kt65c453
mariuszolek Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Mam nadzieję, że ori lub produkcji ELTH'a Ori, jasne że tak. 80zł nówka grupa 004 to g62 dzięki Kolego Edytowane 6 Września 2016 przez mariuszolek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się