r.kuderawiec Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Witam . Jestem w trakcie poszukiwań a4 b7 1.9 tdi 116km i znalazłem tylko że koleś doddał mu 30 km więcej i teraz się zastanawiam czy ten silnik jest coś wart po tej modyfikacji ? boje się ze kupie zmęczonego trupa
Hugo Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Wszystko zależy czy modyfikację robił ktoś, kto ogarnia temat. Czy przed modem była zrobiona diagnostyka, czy może wgrany gotowiec na pałę bez hamowania auta itd. Te silniki się robi na 150KM i 336Nm i jeżdżą
tomekxp2 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Tak jak kolega napisał wyżej. Najpierw hamowania - czasami mają więcej niż 116 KM jak to producent deklaruje. Najważniejsze aby robiła to osoba,ktora się na tym zna i jest w temacie. W/w wartości są osiągalne bez problemu i nie jest to jakoś szkodliwe dla silnika. Oczywiście ważny jest tan silnika i turbiny. Edytowane 14 Września 2016 przez tomekxp2
zadzik Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Zapytaj sprzedawce czy ma jakis wykres zeby ocenic jak to jest zrobione, ewentualnie jedz na hamownie ze sprawdzeniem podzespolow silnika i tez sie cos dowiesz. MOC nie szkodzi ja mam avb w serii wyszlo 108 km i 250 nm a teraz jest 214 km i 450 nm i auto jezdzi. To od uzytkownika zalezy duzo w jakiej kondycji utrzyma auto . Edytowane 18 Września 2016 przez zadzik
Norbi TDI Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 jak dodał 30ps to szały nie ma, uważam to za bezsens całkowity ale jak pisali wcześniej ważne jest kto i co zrobił.
r.kuderawiec Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 No Niestety koledzy ta audi o której wspomniała została sprzedana dosłownie przed moim przyjazdem do sprzedającego Szukam już trzeci miesiąc auta i nie moge nic namierzyc ciekawego Nie ma nic fajnego w sedanie z 1.9 tdi są fajne ale same 2.0 tdi
sssV Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Kolego bez urazy ale jak sie znajdzie auto dobre, to sie je kupuje. Zastanawianie sie czy wzrost 20% jest bezpieczny i pisanie o tym na forum nie pomaga. Edytowane 22 Września 2016 przez sssV
r.kuderawiec Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 Z tego co piszą o 2.0 tdi to sprawnych i z małym przebiegiem ludzie nawet nie chcą kupowac zresztą sam już nie wiem co myślec o tym 2.0 tdi ale skupiam sie nad 1.9 tdi Trzeba szukać benzyny Z miłą chęcią kupiłbym benzynke ale latam do pracy 60 km dziennie więc jestem skazany na tdi
cysiek18 Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Z tego co piszą o 2.0 tdi to sprawnych i z małym przebiegiem ludzie nawet nie chcą kupowac zresztą sam już nie wiem co myślec o tym 2.0 tdi ale skupiam sie nad 1.9 tdi Trzeba szukać benzyny Z miłą chęcią kupiłbym benzynke ale latam do pracy 60 km dziennie więc jestem skazany na tdi LpgWysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
discopolo2 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Panowie ja mam 1.9 BKE sedana 115 km zrobionego na 145km przez zaznaczam profesionaliste: auto ma nowy rozrzad wraz z wałkiem i popychacze wzmacniane czarne, zrobione turbo, jezdzi na Motulu 8100 x-clean C3 ciągle wymieniany co 10 tys, nowe filtry wszystkie, więc jest to samochód mega zadbany juz nie wspomne ze nowe wahacze górne dostał, nowe tylnie sprężyny, nowe klocki, serwis klimy, nowy akumulator, nowe sprzęgiełko alternatora, nowe sprzęgło, usczelka pokrywy nowa i pewnie nie pamietam co mu juz nowe dalem i teraz wizualnie żebym się nie powatarzał nowy mianowicie kazda szyba oryginal nawet przednia, miernikami mozna mierzyc itd. do rzeczy bez wgniot rys itd. morka czy baranek zalezy ja ktos po swojemu mowi na całym aucie fabryczna, normalnie stan mechaniczny czy wizualny bez zastrzezen, aaa nawet felgi nie maja rysy zadnej Proponuje taka lale koledze ale on dalej pisze posty, i mowi ze nie ma jak jest u mnie w garażu jest A jak ktos nie dowierza wysle zdjecia czego tylko chce nawet tych felg bez rys Auto u mnie 3 lata, pracuje w branży motoryzacyjnej, więc jest naprawde takie jak pisze
Bilder Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 discopolo2 - no nick przedni Masz dostęp do części w cenie śmiesznej, to można sobie modzić do woli jak jest trochę chęci Powiedźcie co powinno wchodzić w taki pakiet zwiększenia mocy, bo ja też mam wozidło z takim silnikiem. I jakie koszty takiej zabawy w zwiększenie mocy przy założeniu że wszystko mamy sprawne.
marcin4x4 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Z tego co piszą o 2.0 tdi to sprawnych iz małym przebiegiem ludzie nawet nie chcą kupowac zresztą sam już nie wiem co myślec o tym 2.0 tdi ale skupiam sie nad 1.9 tdi ja bym szukał w 2.0 i może nie a4 a np a3 BMM 4x4. Te ostanie 1,9 to już kpina nie TDI.
DanielMod Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Szukasz b7 BPW robisz pompę oleju i masz to samo co 1.9 z tym że jest od razu mocniejszy osprzęt. Turbo do 170 km,pompowtryski jak zdrowe do ponad 200 km, mocne sprzęgło 240 mm. Jak Ci się znudzi 140 km robisz program na 165 km i smigasz. Jak 165 km będzie już mało zmieniasz turbo na kakulca z BRD masz 200 km i 420 nm niewielkim kosztem a awaryjność ta sama co 1.9 BKE czy BRB :-)
marcin4x4 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) jaki Ci korbowód wyskoczy z silnika to zobaczysz jaki ten BKE mało awaryjny, do tego kijowe PD (żywotność i wydajność) i kilka innych pierdoł... 1,9 po 2004 roku to szrot nie silnik, ewentualnie BKC i jego 90 konny brat jeszcze się do czegoś nadają. Golf w tych latach jest nowszy i lepiej napakowany od a4 (dlatego sugeruje a3). Ktoś sugerował benzynę i do tego jeszcze gaz... litości ;] każdy CPN Twój. Edytowane 6 Października 2016 przez marcin4x4
Norbi TDI Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Takie herezje jak piszecie to się płakać chce ze śmiechu przekonałeś na pewno do swoich teorii wszystkich którzy mieli wątpliwości . Jestem na tym forum 10lat, swoje początki miały wtedy silniki 2.0 i co niektórzy praktycznie od nowości, początku eksploatowali te silniki, jak i inne czy to 1.9 2.7 3.0 w różnych modelach. Co za tym idzie, duża ilość użytkowników zna czy to na własnej skórze czy z postów temat i bolączki silników, więc jak sugerujesz, że BKE jest gorszym silnikiem jak podobne rocznikowo jakiekolwiek 2.0 TDI to jesteś niepoważny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się