witia Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b781991c7df5ff4.html panowie czy w widocznym miejscu z gwintem powinien byc nakrecony korek bo nie mam pojecia a ogladalem autko z kanalu i patrze a tu takie cos i trochec mokro na oslonie i teraz nie wiem czy jak autko bylo ostatnio u mechanika to cos spierdzirlil czy to moze odpowietrzenie. calosc to chyba skrzynie bo od tego ida drazki do kol. jestem zielony z tych spraw.
tympy_rykin Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Jeśli się nie mylę i dobże zinterpretowałem twoje zdjęcie, to wystająca część z gwintem to korek spustowy oleju w skrzyni biegów.
Sztomel Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 to nie jest miska olejowa, to mi raczej wygląda na korek spustowy oleju ze skrzyni biegów, robisz dziennie krótkie odcinki czy dłuższe bo niewesoło to wygląda.
witia Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 krotkie ok 5-10 km ale zdarza sie i nieraz 50 . to co powinno byc to zaslepione korkiem?[br]Dopisany: 16 Grudzień 2008, 12:27_________________________________________________to znaczy ze juz mi olej znika czy co ?
Sztomel Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 to znaczy ze juz mi olej znika czy co ? to znaczy, że skrzynia biegów jest sucha i przy dłuższej trasie około 150 - 200 km zakleszczy ci prawdopodobnie skrzynię na najwyższym biegu i będziesz musiał czekać kilka godzin aż wystygnie i koła zębate puszczą aby można było wbić luz. [br]Dopisany: 16 Grudzień 2008, 12:36_________________________________________________na krótkich odcinkach drogi skrzynia nie zdąży się aż tak zagrzać aby zakleszczyć koła zębate biegów więc się nie zorientowałeś wcześniej
ajax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Panowie ale tam nie brakuje zadnego korka. Widoczny na zdjeciu gwint to jest wlasnie korek z imbusem w srodku i nic wiecej tam nie przychodzi.... Kolego witia, cieknie Cie stamtad olej? jezeli nie to wszystko jest ok....
letallec Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Widoczny na zdjeciu gwint to jest wlasnie korek z imbusem w srodku Dokładnie
witia Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 no wreszcie troche optymizmu. rano to sprawdzam. czyli korek na imbusik powinien byc wewnatrz tej rurki?
ajax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 no wreszcie troche optymizmu. rano to sprawdzam. czyli korek na imbusik powinien byc wewnatrz tej rurki? NIe kolego, caly ten gwint to jest juz korek wiec ze zdjecia wynika ze jest on na swoim miejscu W srodku ma on tylko wglebienie na klucz... i jest to jakis mega imbus a nie imbusik Poprostu wsadz tam lapke i zobacz czy nie cieknie olej... wogole nie sadze zebys mial sie czym przejmowac poniewaz skrzynia bez oleju wyje tak okropnie ze wtedy nawet dziecko potrafi stwierdzic ze nie ma oleju
witia Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 dokladnie. wlasnie bylem u kumpla mechaniora i jest ok. to jest korek stozkowy dlatego wystaje gwint bo on caly nie wchodzi i w srodku od spodu jest miejsce na imbusik czy spline nie bede kombinowal poprostu na jakis kluczyk. tak wiec watpliwosci rozwiane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się