Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki przeływomierz ? //nie wkreca sie powyżej 2200tyś OBR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemka , ostatnio zatankowałem jakieś lipne paliwo i Audica mocno kopciła nie chciała chodzić wogóle , od razu spuszczone paliwo , wężyki przeczyszczone ,filtr przedmuchany ,Nie mogłem jej odpowietrzyć dopiero po załozeniu gruszki przed filtrem paliwa , odpowietrzone na wtryskach ciach chodzi , pojechałem na myjnie i z myjni już musiałem wypchać bo nie chciała odpalić ,paliwo sie cofneło ,sciagnął mnie ojciec ,gruszka przed filtr odpowietrzenie na wtryskach chodzi , wymieniłem filtr na nowy , za filtrem zawór zwrotny , i pali na strzała , tylko że na luzie normalnie wkreca sie na wysokie obr tak jak i na pierwszym biegu ale juz od 2 biegu przy 2200tyś obr jest odcięcie , .Jakieś sugestie co może sie dziać ? i na tym wężu przezroczystym na wysokich obr idą bąble tylko skad one sie biorą? może to wpływać na te obr ? zrobiłem juz około 100km to chyba powinna sie juz odpowietrzyć ? i chciałbym wymienić weżyki podciśnienia na wtryskach i na turbinie ? Wie ktoś jakie wymiary potrzebował bym tych wężyków ? I od turbiny gdzie szukać tych wężyków ?Alboo jakiś schemat ? Pzdr

Edytowane przez DANDYS
Opublikowano

Pierwsza rzecz, wywal tą gruszkę i odpowietrz go jak należy. Może być, że ogranicza przepływ i odcina paliwo.

Opublikowano

Gruszka wywalona, ale zalozylem ten zawór zwrotny 10.to co by się nie odpietrzyla sama po tylu KM? Widziałem flmiki że odkurzaczem odpowietrzaja jakoś. To jakbyś proponował odpowietrzyc ja?

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie jak już odpalił powinien jezdzić, ale te pompy same się nie odpowietrzają do końca. Najlepszą metodą jest użycie takiej pompki do układów hamulcowych http://allegro.pl/bass-polska-zestaw-do-odpowietrzania-hamulcow-i5810317802.htmlJa tym robię, ładnie zaciąga i dosyć szybko. No, ale pomińmy teraz odpowietrzanie, bo skoro pali to powinna jakoś jezdzić, ten zaworek też trzeba usunąć, sprawdzić gdzie ciągnie powietrze, no i usunąć nieszczelność,może być wadliwy filtr paliwa albo zaworek na filtrze(ten cały podgrzewacz). Najlepiej do testów pomiń całkowicie filtr paliwa i będziesz widział co się dzieje Jak będzie Ci dalej zaciągała powietrze w przewodach to trzeba szukać dalej, aż do skutku. Ja obstawiam 90% że przyczyna leży przy układzie filtra paliwa, pominiesz to i pewnie samochód ożyje.

I założyłeś zawór zwrotny 10? Przecież dopływ paliwa w tym aucie jest średnicy 12mm.

Edytowane przez bajowsado
Opublikowano (edytowane)

Siemka ,wszystko skreciłem tak jak trzeba ale dalej to samo ,wracałem ze szkoły i naszło mnie odłączenie kostki od przepływomierza i ruszam a tu szatan , chyba dopiero po odłączeniu tego przepływomierza poczułem co to 2.5 TDI :) bo tak jezdziło ale nie ąz tak jak teraz ;)

nie stac mnie zeby kupić za 400 zł bosha przepływke , co myślicie o tej http://allegro.pl/przeplywomierz-audi-a4-b5-a6-c5-a8-d2-2-5-tdi-nowy-i6363071873.html

albo jakieś inne zaufane marki polecacie ?

Edytowane przez DANDYS
Opublikowano

Już chyba lepiej kupić używkę oryginał. Takie śmietnikowe maxzdziry i inne potrafią jeszcze więcej kłopotów narobić.

Opublikowano (edytowane)

http://allegro.pl/bosch-przeplywomierz-audi-a4-b5-a6-c5-2-5-tdi-i6411247746.html a ta bedzie dobra ? Używanej zbytnio nie chce bo to nie wiadomo ile pochodzi i czy sprawne i wole nowe :)

dzięki za szybka odpowiedz ;)

Edytowane przez DANDYS
Opublikowano

nie kupuj żadnych zamienników bo na żadnym nie bedzie do końca dobrze chodzić

jeśli juz to używana ori lub kup sam wkład pierburga

Opublikowano

Siemka, wyciagnełem przeplywke dmuchnelem ustami podłączyłem i działa wszystko. Nie mam pojęcia co jej było

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...