kaFFFar Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Wita, Mam taki problem mianowicie a4 b5 1.9tdi AJM nie odpala na rozgrzanym silniku , tzn kreci kreci ale odpali . Co moze byc przyczyna , pompa vacum wymieniona , czujnik polozenia walu , czujnik temp cieczy , przekaznik 219 od pompy paliwa . Pomocy
rikardo Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Mam podobna przypadłość w AFN-e który jest świeżo po wymianie rozrządu. Statyczny kąt w moim przypadku ustawiony prawidłowo, dynamika jazy bez żadnych uwag a na ciepłym muszę kręcić kilka razy wałem aż zapali bądź nie. W swoim przypadku na chwile obecną typuje rozrusznik, gdyż może za słabo kręcić. Dodatkowo już kilka razy po przekręceniu kluczyka automat rozrusznika tylko cykał więc i tak wymaga przejrzenia. Szukając informacji na różnych forach spotkałem się z informacją, że przy kole dwumasowym rozrusznik przy rozruchu musi kręcić z prędkością ok 250-270 obr/min. W przypadku mniejszej prędkości kręcenia, której nie zauważysz komputer nie pozwoli na odpalenie silnika.
kaFFFar Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 no wlasnie tez czytalem cos na temat rozrusznika , i tej predkosci , ale tak jak piszesz na kompie nie pokazuje
Hezen Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Równie dobrze może akumulator nie domagać. Zalecam też przeczyscić masy i przewody prądowe. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
rikardo Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 W tym przypadku rozruch byłby identyczny na zimnym i rozgrzanym. Problemy pojawiają się podczas kolejnego rozruchu silnika. W moim przypadku z garażu przejadę pod blok ok 400 m i po zgaszeniu silnika przy ponownym uruchomieniu jest problem z jego ponownym rozruchem. Pali jak mu się chcę raz odrazu innym razem po kilku obrotach walu z tym że kręcenie wałem jest częstszym zjawiskiem. Sprawdzałem ustawienia nie ma się do czego przyczepić to samo powiedział mi mechanik który zajmuje się tym zawodowo.
kaFFFar Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 No właśnie. A co do akumulatora to podpinalem drogi samochód kablami, żeby byli dużo Dużo więcej mocy, ale dalej nie chciał zaskoczyć. Ja już nie mam pojęcia co to jest ;( No właśnie. A co do akumulatora to podpinalem drogi samochód kablami, żeby byli dużo Dużo więcej mocy, ale dalej nie chciał zaskoczyć. Ja już nie mam pojęcia co to jest ;(
e3dx Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Spróbuj odpalić z włączonymi pozycyjnymi. Wiem, ze czasami włącznik od świateł robi takie cyrki.
kaFFFar Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 Poważnie, jutro spróbuję nie zaszkodzi Ogólnie to problem wygląda identycznie jak na filmiku niżej ;
daros Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Sprawdź uszczelki na zaworku paliwa na filtrze paliwa. Mi to wygląda na zapowietrzanie się układu paliwowego. Ewentualnie uszczelniacze na PD.
kaFFFar Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 W ajm nie ma tych uszczelek o których mówisz ;( I uszczelniacze z dnia na dzień tak padają. Sytuacja u mnie była nagle, nigdy wcześniej takich problemów, a Ti trasa podjeżdża pod sklep, wychidze ze sklepy i ciepłego ledwo odpaliłem. I do tej pory tak jest Heh nic nie pomaga, nawet pozycje
Hezen Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Mi też wygląda na cofające się paliwo. Silniki PD mają pompke w baku, może odmówiła posłuszeństwa? To na pewno nie jest wina uszczelniaczy pompek (tak długo kręcąc to by chyba musiały być nieźle wytrzaskane), wtedy to by silnik telepało a na vagu korekty i bipy rozjechane. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 16 Września 2016 przez Hezen
kaFFFar Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 Łatwo jest wymontowac taka pompke i zna ktoś może jakieś koszta?
komarekanen Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Wymień olej A sobie Tapnąłem z Huaweii
kaFFFar Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 Olej wymieniony niecałe 2 miesiące temu więc na bank nie to
rikardo Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Z Twoich opisów wynika że problem pojawia się na ciepłym silniku. W takim razie gdy odpalasz po dłuższym postoju na zimnym i rozruch jest bezproblemowy wykluczył bym cofające się paliwo. Przy tak długim kręceniu rozrusznikiem możesz sprawdzić jego obroty przy rozruchu. Podepnij VAG-a wybierz grupę 003 i w drugiej kolumnie masz obroty. Sa to obroty silnika ale jak nie odpala pojawią ci się obroty rozrusznika.
kaFFFar Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Dokładnie tak rano od strzała, po dłuższym postoju jak temp. Spadnie również pali, aż miło. Podłączenie lampka, jak nie będzie mógł odpalić. Ale wydaje mi się, że już to robiłem ale nie pokazywalo mi obrotów na kręcenia, tylko pojawiły się jak się odpalił.
Hezen Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Sprawdzałeś już niektóre z czujników np. położenia wału, temp. cieczy chłodzącej. Sprawdź jeszcze kąt synchronizacji wałka rozrządu oraz czujniki temp. powietrza oraz paliwa gdyż one także mają wpływ na rozruch silnika i podania odpowiedniej dawki paliwa. Wracając do pompki w baku, po przekręceniu kluczyka słychać ją? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Września 2016 przez Hezen
kaFFFar Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Czujnik walu wymieniony , czyjnik temp cieczy rownie , po odlaczeniu czujnika temp , rowniez brak efektow . Kat sprawdzalem jest dobry , a pompke na zimnym na pewno slychac na cieplym nie zwracalem uwagi , jutro bede mial mozliwosc to bede sluchal
Hezen Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Sprawdz pozostałe czujniki o ktorych pisalem. Jeśli będą sprawne to podejrzewam że mapa rozruchowa się rozjechała? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
kaFFFar Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Ok, postaram się w najbliższym czasie dać odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się