Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko Odpala na rozgrzanym TFUUU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wita, ;)

Mam taki problem mianowicie a4 b5 1.9tdi AJM nie odpala na rozgrzanym silniku , tzn kreci kreci ale odpali . Co moze byc przyczyna , pompa vacum wymieniona , czujnik polozenia walu , czujnik temp cieczy , przekaznik 219 od pompy paliwa . Pomocy :D

Opublikowano

Mam podobna przypadłość w AFN-e który jest świeżo po wymianie rozrządu. Statyczny kąt w moim przypadku ustawiony prawidłowo, dynamika jazy bez żadnych uwag a na ciepłym muszę kręcić kilka razy wałem aż zapali bądź nie. W swoim przypadku na chwile obecną typuje rozrusznik, gdyż może za słabo kręcić. Dodatkowo już kilka razy po przekręceniu kluczyka automat rozrusznika tylko cykał więc i tak wymaga przejrzenia. Szukając informacji na różnych forach spotkałem się z informacją, że przy kole dwumasowym rozrusznik przy rozruchu musi kręcić z prędkością ok 250-270 obr/min. W przypadku mniejszej prędkości kręcenia, której nie zauważysz komputer nie pozwoli na odpalenie silnika.

Opublikowano

no wlasnie tez czytalem cos na temat rozrusznika , i tej predkosci , ale tak jak piszesz na kompie nie pokazuje :(

Opublikowano

Równie dobrze może akumulator nie domagać.

Zalecam też przeczyscić masy i przewody prądowe.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W tym przypadku rozruch byłby identyczny na zimnym i rozgrzanym. Problemy pojawiają się podczas kolejnego rozruchu silnika. W moim przypadku z garażu przejadę pod blok ok 400 m i po zgaszeniu silnika przy ponownym uruchomieniu jest problem z jego ponownym rozruchem. Pali jak mu się chcę raz odrazu innym razem po kilku obrotach walu z tym że kręcenie wałem jest częstszym zjawiskiem. Sprawdzałem ustawienia nie ma się do czego przyczepić to samo powiedział mi mechanik który zajmuje się tym zawodowo.

Opublikowano

No właśnie. A co do akumulatora to podpinalem drogi samochód kablami, żeby byli dużo Dużo więcej mocy, ale dalej nie chciał zaskoczyć. Ja już nie mam pojęcia co to jest ;(

No właśnie. A co do akumulatora to podpinalem drogi samochód kablami, żeby byli dużo Dużo więcej mocy, ale dalej nie chciał zaskoczyć. Ja już nie mam pojęcia co to jest ;(

Opublikowano

Spróbuj odpalić z włączonymi pozycyjnymi. Wiem, ze czasami włącznik od świateł robi takie cyrki.

Opublikowano

Poważnie, jutro spróbuję nie zaszkodzi ;)

Ogólnie to problem wygląda identycznie jak na filmiku niżej ;

Opublikowano

Sprawdź uszczelki na zaworku paliwa na filtrze paliwa. Mi to wygląda na zapowietrzanie się układu paliwowego. Ewentualnie uszczelniacze na PD.

Opublikowano

W ajm nie ma tych uszczelek o których mówisz ;(

I uszczelniacze z dnia na dzień tak padają. Sytuacja u mnie była nagle, nigdy wcześniej takich problemów, a Ti trasa podjeżdża pod sklep, wychidze ze sklepy i ciepłego ledwo odpaliłem. I do tej pory tak jest

Heh nic nie pomaga, nawet pozycje :(

Opublikowano (edytowane)

Mi też wygląda na cofające się paliwo.

Silniki PD mają pompke w baku, może odmówiła posłuszeństwa?

To na pewno nie jest wina uszczelniaczy pompek (tak długo kręcąc to by chyba musiały być nieźle wytrzaskane), wtedy to by silnik telepało a na vagu korekty i bipy rozjechane.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Łatwo jest wymontowac taka pompke i zna ktoś może jakieś koszta?

Opublikowano

Wymień olej :D

A sobie Tapnąłem z Huaweii

Opublikowano

Olej wymieniony niecałe 2 miesiące temu więc na bank nie to

Opublikowano

Z Twoich opisów wynika że problem pojawia się na ciepłym silniku. W takim razie gdy odpalasz po dłuższym postoju na zimnym i rozruch jest bezproblemowy wykluczył bym cofające się paliwo. Przy tak długim kręceniu rozrusznikiem możesz sprawdzić jego obroty przy rozruchu. Podepnij VAG-a wybierz grupę 003 i w drugiej kolumnie masz obroty. Sa to obroty silnika ale jak nie odpala pojawią ci się obroty rozrusznika.

Opublikowano

Dokładnie tak rano od strzała, po dłuższym postoju jak temp. Spadnie również pali, aż miło. Podłączenie lampka, jak nie będzie mógł odpalić. Ale wydaje mi się, że już to robiłem ale nie pokazywalo mi obrotów na kręcenia, tylko pojawiły się jak się odpalił.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzałeś już niektóre z czujników np. położenia wału, temp. cieczy chłodzącej.

Sprawdź jeszcze kąt synchronizacji wałka rozrządu oraz czujniki temp. powietrza oraz paliwa gdyż one także mają wpływ na rozruch silnika i podania odpowiedniej dawki paliwa.

Wracając do pompki w baku, po przekręceniu kluczyka słychać ją?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Czujnik walu wymieniony , czyjnik temp cieczy rownie , po odlaczeniu czujnika temp , rowniez brak efektow . Kat sprawdzalem jest dobry , a pompke na zimnym na pewno slychac na cieplym nie zwracalem uwagi , jutro bede mial mozliwosc to bede sluchal

Opublikowano

Sprawdz pozostałe czujniki o ktorych pisalem.

Jeśli będą sprawne to podejrzewam że mapa rozruchowa się rozjechała?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok, postaram się w najbliższym czasie dać odpowiedź ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...