rysiu2006 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Ustaw synchro na 0 tak dla świętego spokoju. Korekcje pompek też sie różnią w zależności od ustawienia kąta synchronizacji.Ustawiać bo i tak we wtorek czeka mnie wymiana rozrządu Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 To ustaw po wymianie rozrządu, bo i tak się rozreguluje, ale pompki loguj jak już będzie synchronizacja ustawiona.
rysiu2006 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Logi 13 23 004 na postoju bez gazu na rozgrzanym full silniku. Prawdopodobnie uszczelnienia pd albo pd któryś padnięty. Robiłeś test na obecność co2 w płynie? Kompresja mierzona? Pompe jeźeli cieknie wymienić natychmiast, grozi uszkodzeniem przegrzaniem silnika. Kanał 004 http://vaglog.pl/log_280934.htmlKanał 013 http://vaglog.pl/log_280935.html Kanał 023 http://vaglog.pl/log_280936.html odpalanie na zimnym silniku(3 stopnie C) https://youtu.be/QQyxXQFCo1k i tutaj dodaje jak dymi po odpaleniu https://youtu.be/5HO6RfItqN0 Dziś jest 12 stopni słoneczko w miarę ciepło auto nie zakopcilo tak jak jest zimno delikatnie podymil i spokój Ale problem z odpalenie jest dalej Edytowane 7 Października 2016 przez rysiu2006
nik23 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Coś sie zaczyna dziać na cylindrze 4 , zacznij od wymiany uszczelnień i zamiany miejscami pd 4 i 2. Jeśli korekcje pójdą za pd to pd pada jezeli zostaną to trzeba by kompresje zmierzyć, a sie zmniejszą to uszczelnienia pd
rysiu2006 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 To co najpierw zamienić wtryski miejscami jak to nic nie da to uszczelki wtryskow dużo z tym roboty Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 To co najpierw zamienić wtryski miejscami jak to nic nie da to uszczelki wtryskow dużo z tym roboty Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka To się robi razem. Wyciągasz pompowtrysk zakładasz nowe uszczelki i wkładasz pd w inne miejsce. Jeśli po zmianie pd korekcje będą takie same na 4 cylindrze tzn, że za słabe korekcje nie odpowiada pd, a słaba kompresja. Jeśli korekcja pójdzie za pd znaczy, że pd pada.
rysiu2006 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) A ten dym tez może być z tym związany? czy tez może być tak ze na tym 4 cylindrze przepaliło uszczelkę głowicy i płyn chłodniczy się tam dostaje? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Edytowane 8 Października 2016 przez rysiu2006
lukasz51237 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 A dużo Ci tego płynu ucieka? Na tym filmie słabo widać, ciemno i w ogóle, ale jak dla mnie to ten dym to para wodna i wcale nie jest tego aż tak dużo.
rysiu2006 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 Ogólnie teraz płynu dolewalem w poniedziałek z 0.5l dziś po powrocie z pracy mam z 3/4 zbiorniczka na ok 500km niby pompa wody puszcza tylko nie wiem czy byłby taki ubytek płynu czekam na wymianę rozrządu to zobaczymy czy mechanik miał rację ze to pompa puszcza Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka najpierw postanowiłem ze zaleje lepsze ON verva pojeżdzilem i zrobiłem logi statyczne na 013 i chyba jest lepiej co sądzicie ? http://vaglog.pl/log_281159.html
zolti2 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Tolerancja na pompkach wynosi od - 2,8 do +2,8. O ile się nie mylę. Więc u Ciebie wszystko jest o.k. Polecam wyczyścić dolot i egr, potem zalać to lepsze paliwo z BP i wyjechać na autostradę. Było o tym sporo na forum. Edytowane 9 Października 2016 przez zolti2
lukasz51237 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Tolerancja na pompkach wynosi od - 2,8 do +2,8. O ile się nie mylę. Więc u Ciebie wszystko jest o.k. Polecam wyczyścić dolot i egr, potem zalać to lepsze paliwo z BP i wyjechać na autostradę. Było o tym sporo na forum. Akurat tolerancja nie ma nic do rzeczy, Fakt analizując korekcje pompowtryskiwaczy na vagu pisze, że ich przedział wynosi od -2.8 do 2.8, ale w rzeczywistości jeśli korekcje dochodzą lub przewyższają +1 to znaczy, że coś się dzieje. Do autora: Wymień rozrząd z pompą wody, ustaw synchronizację na 0, a potem wstaw znowu logi pompek i zobaczymy jak będzie.
zolti2 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 To chyba wszyscy mamy coś z pompkami...hahaaaaaaa. Ostatnio byłem na diagnostyce w ASO, facet zrobił logi i powiedział.... jak po dotarciu.. . Wszystkie pompki blisko +1, jedna 1,29. Interesować się pompkami można, gdy oscylują w ok +2. Ale facet i kilku innych mechaników pewnie kłamią. Sam miałem identyczny problem jak kolega ( nie ubywało mi płynu) autko potrafiło przykopcić. Czyszczenie egr i dolotu, załatwiło sprawę. Proste i podstawowe środki na początek, nie wymiana połowy auta.
rysiu2006 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Coś coraz bardziej jestem przekonany że to uszczelka pod glowica bo czasami przy odpaleniu i ruszania zostawiam za sobą mgle ojciec ma b5 ajm i robiłem porównanie dziś i jego wg nie kopci Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Logi 13 23 004 na postoju bez gazu na rozgrzanym full silniku. Prawdopodobnie uszczelnienia pd albo pd któryś padnięty. Robiłeś test na obecność co2 w płynie? Kompresja mierzona? Pompe jeźeli cieknie wymienić natychmiast, grozi uszkodzeniem przegrzaniem silnika. Ten test robi się na zimnym silniku czy rozgrzanym bo w internecie raz pisze ze zimny a raz ze gorący Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Października 2016 przez rysiu2006
lukasz51237 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 To chyba wszyscy mamy coś z pompkami...hahaaaaaaa. Ostatnio byłem na diagnostyce w ASO, facet zrobił logi i powiedział.... jak po dotarciu.. . Wszystkie pompki blisko +1, jedna 1,29. Interesować się pompkami można, gdy oscylują w ok +2. Ale facet i kilku innych mechaników pewnie kłamią. Sam miałem identyczny problem jak kolega ( nie ubywało mi płynu) autko potrafiło przykopcić. Czyszczenie egr i dolotu, załatwiło sprawę. Proste i podstawowe środki na początek, nie wymiana połowy auta. Gratulacje dla diagnosty, nie ma to jak ASO. BTW: Wszystkie pompki miałeś o okolicach +1? Wiesz, że to niemożliwe?
nik23 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 To chyba wszyscy mamy coś z pompkami...hahaaaaaaa. Ostatnio byłem na diagnostyce w ASO, facet zrobił logi i powiedział.... jak po dotarciu.. . Wszystkie pompki blisko +1, jedna 1,29. Interesować się pompkami można, gdy oscylują w ok +2. Ale facet i kilku innych mechaników pewnie kłamią. Sam miałem identyczny problem jak kolega ( nie ubywało mi płynu) autko potrafiło przykopcić. Czyszczenie egr i dolotu, załatwiło sprawę. Proste i podstawowe środki na początek, nie wymiana połowy auta.A czy ktoś tu każe wymieniać cokolwiek? Kolega pyta o nasze zdanie i o pomoc a ty wypadasz tu z egr co ma za przeproszeniem gów.... Do ubywania płynu. Rysiu2006 Test zrób na ciepłym zresztą na pudełku od testu powinno pisać jak użyć, ten co miałem Ja był na ciepłym i kolor miał zmieniać chyba na zielony czy coś takie. Oglądałeś wszędzie czy niema wycieków płynu? Na wężach z chłodnicy z bloku z zbiorniczka? Masz jakieś dogrzewanie postojowe typu webasto,eberspacher? Niemasz mokro pod nogami? Litr na 1k to niejest mało. Silnik ładnie trzyma ci 90 stopni? Termostat działa prawidlowo? Jezeli cieknie z pompy to powinno być to widać z pod osłony rozrządu.
zolti2 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Pisałem o kopceniu, nie o ubytku płynu. Jakbyś czytał, to byś wiedział. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
rysiu2006 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Temperatura trzyma 90 stopni wycieków nie widać nawet w garazu zero śladów Test zrobiony Chyba wszystko jasne Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Października 2016 przez rysiu2006
Brzozek Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Płyn zmienił kolor na zielony, czyli problemy z uszczelką...
nik23 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Jezeli dobrze widze to płyn zielony, sam wiesz co to znaczy, upg. Trzeba kase szykować. Chyba ze to zdjęcie oszukuje a w rzeczywistości płyn dalej niebieski.
rysiu2006 Opublikowano 9 Października 2016 Autor Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Zielonkawy Czyli plyn dostaje się do komory spalania Tylko dziwi mnie czemu caly czas nie dym tylko zwłaszcza po odpaleniu Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Października 2016 przez rysiu2006
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się