Wulkan15 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Witam . zrobilem logi dynamiczne . Auto wpada w awaryjny przy 4000 tys na 3 biegu i 3000 tys na 4 biegu. zwór n75 sprawny , gruszka sprawna. przepływomierz sprawny . oto logi http://vaglog.pl/log_278523.html http://vaglog.pl/log_278524.html podmienilem przeplywke i dalej wpada ale zrobilem na niej tez logi oto one: http://vaglog.pl/log_278525.html czy musze czyscic turbine?
Karol Guzicki Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 wszystko na to wskazuje. WIdac ze n75 jest wysterowany juz na maksa pod zbicie doladowania jednak bez rezultatu. Sprwadz statycznie prace sztangi turbiny wysterowujac ja w nastawach podstawowych
Wulkan15 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 sztange patrzylem pompa podcisnieniowa i gruszka trzyma czy jakos inaczej ja sprawdzic? a powiedz mi czy zaslepiony egr cos ma wspolnego z tym?
Karol Guzicki Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 nie zaslepiony egr nie ma nic do rzeczy, nawet w pelni funkcjanujacy przy pelnym obciazeniu zostaje zamkniety calkowicie. Musisz byc pewny ze sztanga porusza sie w calkowitym zakresie i czy przy powrocie sie nie przywiesza. Czasami za pomoca wysterowania VCDSem nie jestes w stanie tego wychwycic nie znajac pelnego zakresu ruchu geometrii. Powiedz mi czy przeladowanie pojawia sie rowniez przy nienagrzanym motorze? Sprawa zacietej geometrii moze tez sie ujawniac tylko w momencie pelnego nagrzania silnika i wydechu (zwiazane jest to z rozszerzalnoscia cieplna metali)
nik23 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Sprawdż szczelność weży podciśnienia, gruszke turbiny i kruciec na vacu czy nie luźny.
Wulkan15 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 właśnie na rozgrzanym silniku dzieje sie to . Zaczynam od przewodów a poźniej czyszcze turbine dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się