Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Od czego zacząć mody 1.8T AJL ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejność jest następująca....:

najpierw powiedz jakie moce silnika cie interesują a potem zadawaj konkretne pytania, których (UWAGA) nie było wcześniej na forum !! :evil: :evil: :evil:

Opublikowano

Kolega GrzesiekA4 odpowiedział na pierwszej stronie w ile celuje po moim pytaniu. Myśle, że nie warto się czaić na 200KM bo jak już robisz mody to raz a konkretnie. Zakładając, że chcesz mieć 250 i nic więcej proponowałbym zrobić wszystko na raz bo celując w jakąś moc musisz wybrać turbosprężarke, odpowiedni wydech pod nią i orurowanie do IC i te wszystkie rzeczy muszą pasować razem fizycznie. Do 250KM proponowałbym:

-Turbo K04, GT2X, GTRS- startuje najpóźniej z tych trzech.

-Wydech: "Down Pipe" 2,75", reszta 2,5" , dwa tłumiki przelotowe na zamówienie

-IC frontowy 230/600/65 z orurowaniem

-Wtryski 380CC/ew. pompa paliwa

-DV 710N z TT lub DV 007 Forge

-Zegar doładowania/ ew. EGT

Wystroisz to na oryginalnym ECU.

Opublikowano

GTRS ma 1.0 bara przy 3000rpm i 2,5" test pipie więc jest całkowicie porównywalna z GT2X.

Nie polecam gt2x bo to stare konstrukcyjnie turbo.

Opublikowano

GTRS ma 1.0 bara przy 3000rpm i 2,5" test pipie więc jest całkowicie porównywalna z GT2X.

Nie chodzi tu o to ile ci pokaże zegar Boost przy jakich obrotach tylko przy ilu kopie turbo kick. 1.5 Bar-a na GT2X ja mam na zegarze przy 2800Rpm już, ale silnik nadmuc**je się dopiero przy 3000Rpm i wtedy dopiero czuć turbo kick. W GTRS-ie turbo kick czuć przy 3800Rpm -piszą na Audizine. A jak jest u ciebie Poziek. :gwizdanie: Może jakieś movie dla realnego porównania. :decayed:

Poza tym to do tych 250KM i nic więcej to najbardziej polecałbym K04.

Opublikowano

GTRS ma 1.0 bara przy 3000rpm i 2,5" test pipie więc jest całkowicie porównywalna z GT2X.

Nie chodzi tu o to ile ci pokaże zegar Boost przy jakich obrotach tylko przy ilu kopie turbo kick. 1.5 Bar-a na GT2X ja mam na zegarze przy 2800Rpm już, ale silnik nadmuc**je się dopiero przy 3000Rpm i wtedy dopiero czuć turbo kick. W GTRS-ie turbo kick czuć przy 3800Rpm -piszą na Audizine. A jak jest u ciebie Poziek. :gwizdanie: Może jakieś movie dla realnego porównania. :decayed:

Poza tym to do tych 250KM i nic więcej to najbardziej polecałbym K04.

ale co ja mam zrobić ? filmik z laską doświadczalną obok i ma powiedzieć przy jakich rpm czuje gniecenie wątroby ? :gwizdanie: moje "prawie" gtrs dmucha zaledwie 1,3 bara :gwizdanie:

i ja nigdy nie polecę już k04...po prostu za dużo plusów po stronie gtrsa :decayed:

Opublikowano

ale co ja mam zrobić ? filmik z laską doświadczalną obok i ma powiedzieć przy jakich rpm czuje gniecenie wątroby ? :gwizdanie: moje "prawie" gtrs dmucha zaledwie 1,3 bara :gwizdanie:

i ja nigdy nie polecę już k04...po prostu za dużo plusów po stronie gtrsa :decayed:

Nakręć movie na którym zapodasz buta na 3 biegu np. od 1500Rpm-6500Rpm i widać żegarki Defi i ori zegary(z wskazaniem na obrotomierz) to po nim będzie widać kiedy się silnik nadmucha i będzie turbo kick :naughty::decayed:

Moje GT2X też ma dmuchać 1.3, ale ono jest uparte i woli 1.5 :> Ale jak będzie baran to po ponownym strojeniu mu już nie pozwolimy ładować nic powyżej 1.3

To jasne, że nie wrócisz do K04, ja bym też nie zamienił :kox:

Opublikowano

a czy wymiana intercoolera na wiekszy i wstawienie go na przod pod zderzak cos da...?

da, jak wstawisz IC na tyl, nad zderzak...

a tak powaznie, zacznij mody od gruntownego przegladu dolotu, silnika i wydechu

dalej to co napisal Poziek

i jesli nie chcesz problemow, to zdemontuj Junkersa

z gazem jest wlasnie tak - Gregory lata na LPG i jemu nic nie dolega, a Ty bedziesz mial klopot i nikt nie bedzie wiedzial dlaczego

Gość grzesiekA4
Opublikowano

a ile dmucha moja turbina... to jest k03???

czy wyciecie kata cos pomoze... czy zmieni sie dzwiek?

Opublikowano

a ile dmucha moja turbina... to jest k03???

czy wyciecie kata cos pomoze... czy zmieni sie dzwiek?

chłopie...poczytaj forum a potem zadawaj pytania...

Gość grzesiekA4
Opublikowano

ok a czy moge zrobic to w tej kolejsnosci intercooler na przod w zderzak potem program...

Opublikowano

najpierw wszystkie dodatki,a program,by to wszystko zestroic,zostaw na koniec... :wink4:

Gość grzesiekA4
Opublikowano

a strojenie moe zrobic na seryjnym kompie...

i ok to polecicie mi jakis intercooler i orurowanie...?

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.0.html to powinno zaspokoic Twoje oczekiwania... :wink4:[br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 21:37_________________________________________________a tu sa jeszcze fotki,jak to wyglada ,wymiary -

http://www.a4-klub.pl/smf/all_wydajniejszy_intercooler_do_a4-t57474.0.html[br]

Dopisany: 30 Grudzień 2008, 21:40_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t21580.0.html;msg251212#msg251212 :wink4:

Gość grzesiekA4
Opublikowano

a czy to ze jezdze na gazie nie bedzie przeszkadzalo w zalozeniu icka....?

powiedzmy ze kupie ten cooler co powiedzilas zlaczki i rurki... i teraz kto mi to posklada macie kogos z w-wy???

moze EL TEC...?

Opublikowano

a czy to ze jezdze na gazie nie bedzie przeszkadzalo w zalozeniu icka....?

powiedzmy ze kupie ten cooler co powiedzilas zlaczki i rurki... i teraz kto mi to posklada macie kogos z w-wy???

moze EL TEC...?

celem FMICka jest schlodzenie powietrza,potrzebnego do wytworzenia odpowiedniej i najkorzystniejszej dla mocy mieszanki,gaz,czy benzyna-nie ma wiekszego znaczenia

co do zlozenia-w trzecim linku masz kilka pozycji,kto i za ile-ale dla pewnosci niech sie wypowiedza Ci,co zrobili to w tej okolicy... :wink4:

Opublikowano

Było miliard razy...Forge 007P. :szukaj: :szukaj: :szukaj:

Opublikowano

ok to cooler bede robil w eltecu ciekawe ile wezma...:)

a teraz jeszce odnosnie BOVa czy taki jak zamontuje to bedzie wszystko nie bedzie sie nic dzialo z silnikiem?

http://www.allegro.pl/item517802826_zawor_dump_valve_forge_fmcl007p_wysylka_gratis.html

lub ten

http://www.allegro.pl/item517519830_bov_zawor_upustowy_forge_fmdvspltr.html

montaż coolera i zakup zresztą też możesz zrobić tutaj:

http://www.kms-tuning.pl/

to pod Warszawą a jakość usług i ceny bardzo przyzwoite.

Montaż zaworka i inne modyfikacje też ogarną bez problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...