poziek Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Kolejność jest następująca....: najpierw powiedz jakie moce silnika cie interesują a potem zadawaj konkretne pytania, których (UWAGA) nie było wcześniej na forum !! :evil:
gregory Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Kolega GrzesiekA4 odpowiedział na pierwszej stronie w ile celuje po moim pytaniu. Myśle, że nie warto się czaić na 200KM bo jak już robisz mody to raz a konkretnie. Zakładając, że chcesz mieć 250 i nic więcej proponowałbym zrobić wszystko na raz bo celując w jakąś moc musisz wybrać turbosprężarke, odpowiedni wydech pod nią i orurowanie do IC i te wszystkie rzeczy muszą pasować razem fizycznie. Do 250KM proponowałbym: -Turbo K04, GT2X, GTRS- startuje najpóźniej z tych trzech. -Wydech: "Down Pipe" 2,75", reszta 2,5" , dwa tłumiki przelotowe na zamówienie -IC frontowy 230/600/65 z orurowaniem -Wtryski 380CC/ew. pompa paliwa -DV 710N z TT lub DV 007 Forge -Zegar doładowania/ ew. EGT Wystroisz to na oryginalnym ECU.
poziek Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 GTRS ma 1.0 bara przy 3000rpm i 2,5" test pipie więc jest całkowicie porównywalna z GT2X. Nie polecam gt2x bo to stare konstrukcyjnie turbo.
gregory Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 GTRS ma 1.0 bara przy 3000rpm i 2,5" test pipie więc jest całkowicie porównywalna z GT2X. Nie chodzi tu o to ile ci pokaże zegar Boost przy jakich obrotach tylko przy ilu kopie turbo kick. 1.5 Bar-a na GT2X ja mam na zegarze przy 2800Rpm już, ale silnik nadmuc**je się dopiero przy 3000Rpm i wtedy dopiero czuć turbo kick. W GTRS-ie turbo kick czuć przy 3800Rpm -piszą na Audizine. A jak jest u ciebie Poziek. :gwizdanie: Może jakieś movie dla realnego porównania. Poza tym to do tych 250KM i nic więcej to najbardziej polecałbym K04.
poziek Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 GTRS ma 1.0 bara przy 3000rpm i 2,5" test pipie więc jest całkowicie porównywalna z GT2X. Nie chodzi tu o to ile ci pokaże zegar Boost przy jakich obrotach tylko przy ilu kopie turbo kick. 1.5 Bar-a na GT2X ja mam na zegarze przy 2800Rpm już, ale silnik nadmuc**je się dopiero przy 3000Rpm i wtedy dopiero czuć turbo kick. W GTRS-ie turbo kick czuć przy 3800Rpm -piszą na Audizine. A jak jest u ciebie Poziek. :gwizdanie: Może jakieś movie dla realnego porównania. Poza tym to do tych 250KM i nic więcej to najbardziej polecałbym K04. ale co ja mam zrobić ? filmik z laską doświadczalną obok i ma powiedzieć przy jakich rpm czuje gniecenie wątroby ? :gwizdanie: moje "prawie" gtrs dmucha zaledwie 1,3 bara :gwizdanie: i ja nigdy nie polecę już k04...po prostu za dużo plusów po stronie gtrsa
gregory Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 ale co ja mam zrobić ? filmik z laską doświadczalną obok i ma powiedzieć przy jakich rpm czuje gniecenie wątroby ? :gwizdanie: moje "prawie" gtrs dmucha zaledwie 1,3 bara :gwizdanie: i ja nigdy nie polecę już k04...po prostu za dużo plusów po stronie gtrsa Nakręć movie na którym zapodasz buta na 3 biegu np. od 1500Rpm-6500Rpm i widać żegarki Defi i ori zegary(z wskazaniem na obrotomierz) to po nim będzie widać kiedy się silnik nadmucha i będzie turbo kick Moje GT2X też ma dmuchać 1.3, ale ono jest uparte i woli 1.5 :> Ale jak będzie baran to po ponownym strojeniu mu już nie pozwolimy ładować nic powyżej 1.3 To jasne, że nie wrócisz do K04, ja bym też nie zamienił
wustyle Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 a czy wymiana intercoolera na wiekszy i wstawienie go na przod pod zderzak cos da...? da, jak wstawisz IC na tyl, nad zderzak... a tak powaznie, zacznij mody od gruntownego przegladu dolotu, silnika i wydechu dalej to co napisal Poziek i jesli nie chcesz problemow, to zdemontuj Junkersa z gazem jest wlasnie tak - Gregory lata na LPG i jemu nic nie dolega, a Ty bedziesz mial klopot i nikt nie bedzie wiedzial dlaczego
Gość grzesiekA4 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 a ile dmucha moja turbina... to jest k03??? czy wyciecie kata cos pomoze... czy zmieni sie dzwiek?
poziek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 a ile dmucha moja turbina... to jest k03??? czy wyciecie kata cos pomoze... czy zmieni sie dzwiek? chłopie...poczytaj forum a potem zadawaj pytania...
Gość grzesiekA4 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 ok a czy moge zrobic to w tej kolejsnosci intercooler na przod w zderzak potem program...
AdasWawa Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 jest to bardziej wskazane niz odwrotnie
domjenick Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 najpierw wszystkie dodatki,a program,by to wszystko zestroic,zostaw na koniec...
Gość grzesiekA4 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 a strojenie moe zrobic na seryjnym kompie... i ok to polecicie mi jakis intercooler i orurowanie...?
domjenick Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.0.html to powinno zaspokoic Twoje oczekiwania... [br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 21:37_________________________________________________a tu sa jeszcze fotki,jak to wyglada ,wymiary - http://www.a4-klub.pl/smf/all_wydajniejszy_intercooler_do_a4-t57474.0.html[br] Dopisany: 30 Grudzień 2008, 21:40_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t21580.0.html;msg251212#msg251212
Gość grzesiekA4 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 a czy to ze jezdze na gazie nie bedzie przeszkadzalo w zalozeniu icka....? powiedzmy ze kupie ten cooler co powiedzilas zlaczki i rurki... i teraz kto mi to posklada macie kogos z w-wy??? moze EL TEC...?
domjenick Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 a czy to ze jezdze na gazie nie bedzie przeszkadzalo w zalozeniu icka....? powiedzmy ze kupie ten cooler co powiedzilas zlaczki i rurki... i teraz kto mi to posklada macie kogos z w-wy??? moze EL TEC...? celem FMICka jest schlodzenie powietrza,potrzebnego do wytworzenia odpowiedniej i najkorzystniejszej dla mocy mieszanki,gaz,czy benzyna-nie ma wiekszego znaczenia co do zlozenia-w trzecim linku masz kilka pozycji,kto i za ile-ale dla pewnosci niech sie wypowiedza Ci,co zrobili to w tej okolicy...
Gość grzesiekA4 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 ok to cooler bede robil w eltecu ciekawe ile wezma... a teraz jeszce odnosnie BOVa czy taki jak zamontuje to bedzie wszystko nie bedzie sie nic dzialo z silnikiem? http://www.allegro.pl/item517802826_zawor_dump_valve_forge_fmcl007p_wysylka_gratis.html lub ten http://www.allegro.pl/item517519830_bov_zawor_upustowy_forge_fmdvspltr.html
poziek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Było miliard razy...Forge 007P. :szukaj:
kidzio Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 ok to cooler bede robil w eltecu ciekawe ile wezma... a teraz jeszce odnosnie BOVa czy taki jak zamontuje to bedzie wszystko nie bedzie sie nic dzialo z silnikiem? http://www.allegro.pl/item517802826_zawor_dump_valve_forge_fmcl007p_wysylka_gratis.html lub ten http://www.allegro.pl/item517519830_bov_zawor_upustowy_forge_fmdvspltr.html montaż coolera i zakup zresztą też możesz zrobić tutaj: http://www.kms-tuning.pl/ to pod Warszawą a jakość usług i ceny bardzo przyzwoite. Montaż zaworka i inne modyfikacje też ogarną bez problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się