Skocz do zawartości

kidzio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kidzio

Osiągnięcia kidzio

0

Reputacja

  1. można też kupić przewód teflonowy w stalowym oplocie do tego końcówki skręcane i zrobić samemu nigdzie nie jadąc. Trzeba tylko znać rozmiary gwintów na obydwu końcach.
  2. witam, mam pytanko odnośnie stoczenia adaptera do podstawki - masz może jakieś foto o którym miejscu mówisz (są też trochę krótsze adaptery i może akurat by pasowały bez problemu). Co do montażu to jak masz możliwość to załóż wibroizolatory pomiędzy mocowania a chłodnicę - ogranicza to ryzyko rozszczelnienia chłodnicy od drgań po ok roku albo półtora. ma to szczególne znaczenie w przypadku chłodnic prasowanych.
  3. W kwestii wątpliwości - filtry ITG i Pipercross są konstrukcyjnie filtrami mokrymi (jest jedna linia Pipercrossa która jest niby sucha ale to porażka) Nasącza się je olejkami i czyści specjalnymi środkami. wybaczcie ale ale olejek do K&N i jemu podobne do do gąbki się zupełnie nie nadaje do filtrów piankowych są inne czyścidła i inne substancje do nasączania. Np. ITG ma 2 rodzaje "olejków" i jedno czyścidło: JDR-1 to lekki olejek do użytku sportowego (niemal identyczny z olejkiem Pipercross) JDR-2 to użytku codziennego i wkładek CLK-1 środek czyszczący na bazie nafty Z produktów innych firm bardzo dobry jest preparat Fuchs'a - Silikloene for foam filters. Dobre olejki do filtrów piankowych od olejków do bawełny różnią się konsystencją i "lepkością" np. JDR-2 ma konsystencję syropu Sunquick. Taka konsystencja sprawia że jest niemal niemożliwe aby ten olejek prawidłowo nałożony znalazł się gdzie indziej w dolocie poda filtrem.
  4. montaż coolera i zakup zresztą też możesz zrobić tutaj: http://www.kms-tuning.pl/ to pod Warszawą a jakość usług i ceny bardzo przyzwoite. Montaż zaworka i inne modyfikacje też ogarną bez problemu.
  5. kidzio

    [B5 AJL] Produkty Samco

    co do produktu Forge to Anglicy twierdzą, że ze względu na konstrukcje może ten dolot dać trochę koni. co do zestawu Samco to ładnie wygląda i przetrwa pewnie dłużej niż auto- (przynajmniej w przypadku Renault 5 tak się dzieje )
  6. nie lubię się wypowiadać ogólnie ponieważ właśnie dużo zależy od labiryntu powierzchni filtra doprowadzenia itp. rzeczy. dobre wkładki dają w wolnossakach (2.0 16v) z reguły 2-4 KM (były testy nawet w GT na przykładzie Civica Type R EP3 i wydają się one wiarygodne). W trakcie są testy nowego Clio Sport i Octavii z 1.9 tdi - jak będą wykrasy to postram się je gdzieś wrzucić żeby była jasna sprawa co w danym silniku to może dać.
  7. Wkład daje 0 przyrostów, czyt. zero w KM i Nm. Potwierdzone testem. Tak więc wkładając wkładke zamiast zwykłego bawełnianego filtra nic nie zyskujesz. Wkładając stożek do V6, przyrostów też się nie spodziewaj ale na stożku V6 pięknie brzmi. Słychać dosłownie "garnki" jak pracują. Tak więc zyskujesz rasowe brzmienie. Pamiętam VR6-tki ze zlotu VW-Mania pięknie brzmiały i wszystkie miały stożek. a z ciekawości co to za testy były? a co do efektów dźwiękowych i poprawy parametrów to najlepsze efekty dają dobrze dobrane airbox'y testy przeprowadzone na hamowni vtg w silniku 1.8T z oryginalnym filtrem i z wkładką K&N. Różnicy w max wartościach brak, różnica w przebiegu krzywych na korzyść oryginalnego filtra. czyli na podstawie jednego porównania masz już opinię na temat wszystkich wkładek... ja jakoś nie lubię uogulniać...
  8. Wkład daje 0 przyrostów, czyt. zero w KM i Nm. Potwierdzone testem. Tak więc wkładając wkładke zamiast zwykłego bawełnianego filtra nic nie zyskujesz. Wkładając stożek do V6, przyrostów też się nie spodziewaj ale na stożku V6 pięknie brzmi. Słychać dosłownie "garnki" jak pracują. Tak więc zyskujesz rasowe brzmienie. Pamiętam VR6-tki ze zlotu VW-Mania pięknie brzmiały i wszystkie miały stożek. a z ciekawości co to za testy były? a co do efektów dźwiękowych i poprawy parametrów to najlepsze efekty dają dobrze dobrane airbox'y
  9. kidzio

    [B6 AWX] Wydajniejszy IC w B6

    no to niemal identyczny jak ten: Rdzeń ma wymiar: 500x175x60 mm. Cały na nowych renomowanych częściach i z gwarancją - tak aby było odniesienie cenowe do robienia IC na zamówienie no i firma wykonuje na zamówienie dowolny rozkład wejść:
  10. do zaślepienia otworu po EGR można też użyć takiego ładnego cosia:
  11. kupując z USA owszem natomiast z Hong-Kongu czyli z Chin to już gorzej... sam IC jest fajny ale kupując go z zestawem rur który nie do końca pasuje i do tego z Chin to moim zdaniem skórka za wyprawkę. jakby taki znaleść w innym zakątku świata to jużco innego.
  12. ogólnie IC prezentuje się fajnie ale... 276 euro + 69 euro + cło + 22% VAT + przyjemność obcowania z urzędem celnym
  13. Spawanie tej cud rury to raczej bym sobie odpuścił - spawy będą rdzewieć a poza tym strasznie to pryska przy spawaniu. jeżeli teraz jest to szczelne i nic się nie dzieje to bym to tak zostawił - a jak chcesz pospawać to zrób albo z nierdzewki albo z alu
  14. jak będziesz spwać te rurki to radzę załóż porządne rękawice ponieważ z tego co widziałem na fotkach to jest zwykła stal chromowana a to strasznie pryska przy spawaniu i nie zawsze chce się dobrze przetapiać.
  15. Witam. uszanowanie wszystkim użytkownikom. w tej chwili nie dysponuję żadnym audi ale kiedyś miałem 80-tkę trochę czasem pomagam przy modyfikacjach różnych aut. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...