Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T ANB-Stuntboy-owe Limusine


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Moja przygoda z marką Audi zaczęła się stosunkowo niedawno:D Od zawsze jeździłem Japańcami i nie ukrywam że dalej serce mocniej bije przy tych markach...ale rozum,ekonomia i żona sprawiły że musiałem się troszkę ustatkować...padło na Audi:D Pierwsze było A3 8L w słynnym TDi :D

2gw6mol.jpg

Z początku byłem zachwycony niskim spalaniem i względnym komfortem:P po pół roku stwierdziłem że Diesel nie dla mnie i pora wracać do benzyny.

Sprzedałem Audi..odłożyłem parę zł i już szukałem jakiegoś Japońskiego sedana lub kombi gdy miałem okazję przejechać się Skodą z 1.8t podkręconym na 205 HP. Po tej przejażdżce wiedziałem że szukam tylko 1.8t i napewno nie w Skodzie:P

Po tygodniu poszukiwań dosłownie pod nosem trafiła się moja A4 prosto od Niemca....porządne oględziny,mierzenie lakieru itp i zostałem szczęśliwym posiadaczem:D

Model: A4 B5 FL

Rok: 1999

Przebieg:224000+

Silnik:1.8T ANB+LPG Sekw

Wyposarzenie:

-Grzane Siedzenia

-Climatronik

-Radio 2DIN Symphony

-8 Poduszek

-El,szyby przód+lusterka grzane

-Ori Ksenon+ spryskiwacze

2vngd4p.jpg

3wx9u.jpg

Co do modów to puki co założona cyfrowa zmieniarka Yatour oraz oklejone dekory w czarny połysk no i wrzucony blow off Properfekt. Z mechaniki czekają na montaż:

- zregenerowana turbina K03s z BEX-a

- wtryski 320 z BEX-a

- Downpipe+bandaż bazaltowy

- przelotowy tłumik środkowy

Poza tym z napraw to wymiana czujnika biegu wstecznego,łożysk z przodu oraz osłony przegubu zewnętrznego lewego.

Założyłem też sekwencję z wydajnością do 200HP.

Reszta planów z czasem będzie ujawniana...generalnie ma to być szybkie autko rodzinne:D

Opublikowano

Baza jest i jakiś plan :thumbup1: Życzę powodzenia w rezaniu :a4fan: .

Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki....mam nadzieję że powoli uda się sklecić fajne szybkie daily:D

UP: Dziś zamówiony filtr powietrza Pipercross w ori puszkę powietrza...mam nadzieję że troszkę odetchnie:D

Edytowane przez Stuntboy18
Opublikowano

Piękny nie spotykany kolor, :decayed: tak se myślę że helmuty to chyba najwięcej wymalowail właśnie srebnych furek w a4.

Pakiet chrom w ramkach okien fajnie by wyglądał i duże lustereczko z prawej strony co by auto nie kulało, pomyśl nad tym :)

Opublikowano

Srebrny jedyny w swoim rodzaju:P Co do chromu to raczej wolę się go pozbywać niż dokładać,planuje ramkę grilla i znaczki w Black mat,a co do lusterka to w sumie niezły pomysł,do A3 kosztowało mnie 50zł:)

Opublikowano

Piękny nie spotykany kolor

Hehe dokładnie,ale zawsze można z tym coś zrobić ;)

Opublikowano (edytowane)

Może kiedyś jak zajdzie taka potrzeba:P A oto foteczki najważniejszych gratów jakie narazie wpadną na auto

312wape.jpg

2wo9e04.jpg

narazie wtryski muszą poczekać gdyż brak kasy na remap:/ Nie ma tego złego,może jeszcze się dozbiera trochę gratów żeby wydmuchło chociaż to 230HP:D

Edytowane przez Stuntboy18
Opublikowano

Tego blow offa wywalaj i wstawiaj zawór, który jest oryginalnie monotowany. Przez upuszczenie ciśnienia w blowoffie, upuszczasz ciśnienie z układu i turbo musi od nowa pompować, kiedy szybko zmieniasz biegi i dajesz po garach. Bez sensowne, ale prawdziwe. :facepalm: Z wydechem bym nie kombinował, co by się potem nie okazało, że masz zamiar robic 200 + i trzeba będzie spawać cały nowy wydech :naughty: Fajna seria, czekam na więcej fotek oraz nowych modów.

Opublikowano (edytowane)

Blow wyleci puki co,bardziej przed obawą o zamarznięcie zimą,ale wyleci:) Co do wydechu to i tak mam do wywalenia środkowy tłumik z powodu korozji więc dużo tańszy od zamiennika okazał się przelotowy tłumik,a przy okazji trochę odetka cały układ razem z DP:D

Dziś była operacja zmiany turba,wywalenie kata i wspawanie środkowego przelotowego,nie było to łatwe gdyż okazało się że ori turbina miała 2 wyjścia z "gruszki" a turbo z BEX-A jedno....przekładka gruchy że sztanga i odziwo działa:P do tego dźwięk wydechu mega fajny:D

Edytowane przez Stuntboy18
Opublikowano

Mogłeś spokojnie zostawić gruche z bex-a, org. gruszka miała dodatkowe wejscie od systemu sai którego i tak pewnie będziesz chciał się pozbyć, gruszka z bexowej turbiny wygląda na nową a teraz masz zmęczoną zyciem org. ze starego turbo :)

Opublikowano

Szkoda że nie udało się wczoraj znaleźć takiej informacji...Pan od którego kupiłem turbawke poradził zmienić gruche na starą lub zostawić z 1 wyjściem ale nie dawał gwarancji że to będzie działać,a mi zależało na tym żeby auto wyjechało jak najszybciej. Swoją drogą ciekaw jestem ile KM doszło bez softu,z 10?

Witam po przerwię....w temacie auta to kompletują sie kolejne graty...fmic 180 oraz detale na orurowanie oraz wtryski i tu moje pytanie...mam wtryski z bEX-a i celuje w 240KM....czy wydołają czy lepiej zainwestować w Saaby?

Opublikowano

Saaby lepiej dac.

Opublikowano

Czyli podjąłem dobrą decyzję o zamówieniu wtrysków:D

Jutro zamawiam też ic 180 i łączniki,tylko nie wiem jakie kąty wybrać i jakie są wymiary wyjścia z turbo i przepustnicy do redukcji.... całe orurowanie będzie 57mm tak jak wejścia do ic. Ktoś coś podpowie?

Opublikowano (edytowane)

ja robiłem u siebie ostatnio ,a wiec tak z turbo redukcja 51/57 z przepustnicy 63/57 przepustnica jest troszkę większa ale bez problemu naciągniesz nie ma takiej redukcji dwa kolana 45 stopni 4 kolanka z kwasa 1 metr rury ,do dv tez kawałek rury 25mm i jeden łącznik 25 mm i adapter pod map sensor 18 mm jak byś chciał mam wtryski 320cc

Edytowane przez gutek1982
Opublikowano (edytowane)

Dzięki wielkie za szczegółowy opis całego ukladu,bedzie bardzo pomocny,jak byś jeszcze miał parę fotek jak to wyszło i jak pod zderzakiem leży to była by baja;D Co do wtrysków to mam 320 z BEX-A i jadą do mnie 370 z Saaba

Edytowane przez Stuntboy18
Opublikowano

2dim87bn.jpg

Opublikowano

2dim87bn.jpg

Mam bardzo podobnie, dodatkowo żeby uprościć sprawe można zostawić org rurę za turbiną wtedy ne trzeba robić krócca do dv itd. wystaryczy tylko kolanko jedno i silikon i jedną strone mamy załatwioną :)

Opublikowano (edytowane)

Dzięki wielkie za fotki poglądowe. Co do króćca na DV to zamówiłem sylikonowy trójnik więc powinno być na miekko:D Gorzej sprawa się ma z redukcją z przepustnicy,gdyż przez niedopatrzenie ile jest miejsca zamówiłem prostą redukcję i teraz mam zagwozdkę czy wszystko wejdzie jak powinno,ale może coś wyrezam:D

A tutaj fotki nowych letnich rolek z Audi A8 D3 rozmiar 18x7.5 :D 

2z3ng39.jpg

oraz zdjęcie nowego IC które na dniach wleci razem z pełnym orurowaniem made by me:D do tego wtryski z Saaba i program

2qcmb9k.jpg

Edytowane przez Stuntboy18
Opublikowano

Temat do zamknięcia,autko zmieniło właściciela.... sprzedam 18 z ostatnich fotek:)

 

Opublikowano

Ile za nie ? Czym teraz jeździsz ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...