Stuntboy18 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Witam. Moja przygoda z marką Audi zaczęła się stosunkowo niedawno:D Od zawsze jeździłem Japańcami i nie ukrywam że dalej serce mocniej bije przy tych markach...ale rozum,ekonomia i żona sprawiły że musiałem się troszkę ustatkować...padło na Audi:D Pierwsze było A3 8L w słynnym TDi Z początku byłem zachwycony niskim spalaniem i względnym komfortem:P po pół roku stwierdziłem że Diesel nie dla mnie i pora wracać do benzyny. Sprzedałem Audi..odłożyłem parę zł i już szukałem jakiegoś Japońskiego sedana lub kombi gdy miałem okazję przejechać się Skodą z 1.8t podkręconym na 205 HP. Po tej przejażdżce wiedziałem że szukam tylko 1.8t i napewno nie w Skodzie:P Po tygodniu poszukiwań dosłownie pod nosem trafiła się moja A4 prosto od Niemca....porządne oględziny,mierzenie lakieru itp i zostałem szczęśliwym posiadaczem:D Model: A4 B5 FL Rok: 1999 Przebieg:224000+ Silnik:1.8T ANB+LPG Sekw Wyposarzenie: -Grzane Siedzenia -Climatronik -Radio 2DIN Symphony -8 Poduszek -El,szyby przód+lusterka grzane -Ori Ksenon+ spryskiwacze Co do modów to puki co założona cyfrowa zmieniarka Yatour oraz oklejone dekory w czarny połysk no i wrzucony blow off Properfekt. Z mechaniki czekają na montaż: - zregenerowana turbina K03s z BEX-a - wtryski 320 z BEX-a - Downpipe+bandaż bazaltowy - przelotowy tłumik środkowy Poza tym z napraw to wymiana czujnika biegu wstecznego,łożysk z przodu oraz osłony przegubu zewnętrznego lewego. Założyłem też sekwencję z wydajnością do 200HP. Reszta planów z czasem będzie ujawniana...generalnie ma to być szybkie autko rodzinne:D
wodz Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Baza jest i jakiś plan Życzę powodzenia w rezaniu .
Stuntboy18 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Wielkie dzięki....mam nadzieję że powoli uda się sklecić fajne szybkie daily:D UP: Dziś zamówiony filtr powietrza Pipercross w ori puszkę powietrza...mam nadzieję że troszkę odetchnie:D Edytowane 19 Września 2016 przez Stuntboy18
Sebastiano87 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Piękny nie spotykany kolor, tak se myślę że helmuty to chyba najwięcej wymalowail właśnie srebnych furek w a4. Pakiet chrom w ramkach okien fajnie by wyglądał i duże lustereczko z prawej strony co by auto nie kulało, pomyśl nad tym
Stuntboy18 Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 Srebrny jedyny w swoim rodzaju:P Co do chromu to raczej wolę się go pozbywać niż dokładać,planuje ramkę grilla i znaczki w Black mat,a co do lusterka to w sumie niezły pomysł,do A3 kosztowało mnie 50zł
wodz Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Piękny nie spotykany kolor Hehe dokładnie,ale zawsze można z tym coś zrobić
Stuntboy18 Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 (edytowane) Może kiedyś jak zajdzie taka potrzeba:P A oto foteczki najważniejszych gratów jakie narazie wpadną na auto narazie wtryski muszą poczekać gdyż brak kasy na remap:/ Nie ma tego złego,może jeszcze się dozbiera trochę gratów żeby wydmuchło chociaż to 230HP:D Edytowane 21 Września 2016 przez Stuntboy18
jawor369 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Tego blow offa wywalaj i wstawiaj zawór, który jest oryginalnie monotowany. Przez upuszczenie ciśnienia w blowoffie, upuszczasz ciśnienie z układu i turbo musi od nowa pompować, kiedy szybko zmieniasz biegi i dajesz po garach. Bez sensowne, ale prawdziwe. Z wydechem bym nie kombinował, co by się potem nie okazało, że masz zamiar robic 200 + i trzeba będzie spawać cały nowy wydech Fajna seria, czekam na więcej fotek oraz nowych modów.
Stuntboy18 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Blow wyleci puki co,bardziej przed obawą o zamarznięcie zimą,ale wyleci:) Co do wydechu to i tak mam do wywalenia środkowy tłumik z powodu korozji więc dużo tańszy od zamiennika okazał się przelotowy tłumik,a przy okazji trochę odetka cały układ razem z DP:D Dziś była operacja zmiany turba,wywalenie kata i wspawanie środkowego przelotowego,nie było to łatwe gdyż okazało się że ori turbina miała 2 wyjścia z "gruszki" a turbo z BEX-A jedno....przekładka gruchy że sztanga i odziwo działa:P do tego dźwięk wydechu mega fajny:D Edytowane 24 Września 2016 przez Stuntboy18
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Mogłeś spokojnie zostawić gruche z bex-a, org. gruszka miała dodatkowe wejscie od systemu sai którego i tak pewnie będziesz chciał się pozbyć, gruszka z bexowej turbiny wygląda na nową a teraz masz zmęczoną zyciem org. ze starego turbo
Stuntboy18 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Szkoda że nie udało się wczoraj znaleźć takiej informacji...Pan od którego kupiłem turbawke poradził zmienić gruche na starą lub zostawić z 1 wyjściem ale nie dawał gwarancji że to będzie działać,a mi zależało na tym żeby auto wyjechało jak najszybciej. Swoją drogą ciekaw jestem ile KM doszło bez softu,z 10? Witam po przerwię....w temacie auta to kompletują sie kolejne graty...fmic 180 oraz detale na orurowanie oraz wtryski i tu moje pytanie...mam wtryski z bEX-a i celuje w 240KM....czy wydołają czy lepiej zainwestować w Saaby?
Stuntboy18 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Czyli podjąłem dobrą decyzję o zamówieniu wtrysków:D Jutro zamawiam też ic 180 i łączniki,tylko nie wiem jakie kąty wybrać i jakie są wymiary wyjścia z turbo i przepustnicy do redukcji.... całe orurowanie będzie 57mm tak jak wejścia do ic. Ktoś coś podpowie?
gutek1982 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) ja robiłem u siebie ostatnio ,a wiec tak z turbo redukcja 51/57 z przepustnicy 63/57 przepustnica jest troszkę większa ale bez problemu naciągniesz nie ma takiej redukcji dwa kolana 45 stopni 4 kolanka z kwasa 1 metr rury ,do dv tez kawałek rury 25mm i jeden łącznik 25 mm i adapter pod map sensor 18 mm jak byś chciał mam wtryski 320cc Edytowane 24 Listopada 2016 przez gutek1982
Stuntboy18 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Dzięki wielkie za szczegółowy opis całego ukladu,bedzie bardzo pomocny,jak byś jeszcze miał parę fotek jak to wyszło i jak pod zderzakiem leży to była by baja;D Co do wtrysków to mam 320 z BEX-A i jadą do mnie 370 z Saaba Edytowane 24 Listopada 2016 przez Stuntboy18
Łukasz13 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Mam bardzo podobnie, dodatkowo żeby uprościć sprawe można zostawić org rurę za turbiną wtedy ne trzeba robić krócca do dv itd. wystaryczy tylko kolanko jedno i silikon i jedną strone mamy załatwioną
Stuntboy18 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Dzięki wielkie za fotki poglądowe. Co do króćca na DV to zamówiłem sylikonowy trójnik więc powinno być na miekko:D Gorzej sprawa się ma z redukcją z przepustnicy,gdyż przez niedopatrzenie ile jest miejsca zamówiłem prostą redukcję i teraz mam zagwozdkę czy wszystko wejdzie jak powinno,ale może coś wyrezam:D A tutaj fotki nowych letnich rolek z Audi A8 D3 rozmiar 18x7.5 oraz zdjęcie nowego IC które na dniach wleci razem z pełnym orurowaniem made by me:D do tego wtryski z Saaba i program Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Stuntboy18
Stuntboy18 Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 Temat do zamknięcia,autko zmieniło właściciela.... sprzedam 18 z ostatnich fotek:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się