H4mm3R Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Specjalne złączki pod nietypowe wejścia 3/8, made by Grześ
!Grześ Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Specjalne złączki pod nietypowe wejścia 3/8, made by Grześ Miejmy nadzieje że będą szczelne i wszystko będzie Okej Nie zpaomnij o dźwigienkach Edytowane 19 Stycznia 2016 przez !Grześ
TOM3K Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 H4mm3r wszystko już mi skompletowałeś ?
H4mm3R Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 H4mm3r wszystko już mi skompletowałeś ? A kasę już masz
vwbartus Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Hmmm przekozak to audi , w uj pracy włożone Widzę że parę gwintów po-testowałeś i myślę że z tych wszystkich tak jak mi jeździło Ci się na H&R . Zajefajna sprawa z hamulcami możesz powiedzieć jaką masz teraz tarczę 370mm ? Co do powietrza to hmmm jeździłem na gwincie KW było naprawdę za***iście do czasu kiedy przy 140 km/h nie wywalił śię wąż i nie wylądowałem w rowie wtedy powiedziałem sobie nigdy więcej , wiem teraz są lepsze zestawy ale dalej nie mam do tego zaufania . Chociaż mam nadzieje że u Ciebie będzie wszystko OK . Ale i tak naprawdę podziwiam to auto .
TOM3K Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 H4mm3r wszystko już mi skompletowałeś ? A kasę już masz a jakby inaczej
H4mm3R Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Hmmm przekozak to audi , w uj pracy włożone Widzę że parę gwintów po-testowałeś i myślę że z tych wszystkich tak jak mi jeździło Ci się na H&R . Zajefajna sprawa z hamulcami możesz powiedzieć jaką masz teraz tarczę 370mm ? Co do powietrza to hmmm jeździłem na gwincie KW było naprawdę za***iście do czasu kiedy przy 140 km/h nie wywalił śię wąż i nie wylądowałem w rowie wtedy powiedziałem sobie nigdy więcej , wiem teraz są lepsze zestawy ale dalej nie mam do tego zaufania . Chociaż mam nadzieje że u Ciebie będzie wszystko OK . Ale i tak naprawdę podziwiam to auto . Dzięki Zgadza się H&R to dla mnie najlepsza marka. Przód 370 tył 330 Air montuje na skręcanych złączkach i czarnym tekalanie więc powinno wszystko trzymać. Pewnie zostałbym przy gwincie gdyby nie dojazd na budowę, brak komfortu w trasie na 20" i podzespoły cierpią a to znowu koszta...
bako Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 nie myślałeś dawać węży ciśnieniowych bliżej okuć żeby wyeliminować opcje przetarć przy okuciach? Ogólnie mocno cisniesz, podzespoły hi-endowe
H4mm3R Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Okuć jeszcze nie mam, pod koniec miesiąca mają być gotowe przez Czesława
H4mm3R Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Co raz to szersze felgi, ciężej się kręci, to na pokład wpada servotronic
TOM3K Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Patrząc na kartony widzę czemu się ciężej kręci U mnie by się przydało bo czasem na parkingach przy się odczuwa. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
TOM3K Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Niech będzie jak mówisz Przy Twoich parametrach felg to niezbędny modzik albo trza było do 15" wrócić też byś paluszkiem kręcił
tomekhxc Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 albo trza było do 15" wrócić też byś paluszkiem kręcił ta pod te heble to nawet 17 nie wejdą
TOM3K Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 On pewnie wie , że może się heblami ze mną wymienić
Arturoo Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Leniwcowi ćwiczyć się nie chce i idzie na łatwiznę :-P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się