Skocz do zawartości
IGNOROWANY

H4mm3R S4 Look/RECARO/Heble TTRS 370/330/AccuAir/ROHANA 20X10J


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To ile Ty chciałeś zrobić na tym pasku ?? Wymieniałeś koła na nowe że planowałeś wymianę na 100 czy 120k tys km ?? Trochę przeginka z taką ilością braku zębów ale ja rozrząd zmieniam co 60-70k max no i nie ma chyba jednak jak ContiTech... :kwasny:

100-120kkm powinien wytrzymać, w styczniu chciałem go wymienić. Koła mam z INA, które już mają 130km ale INA podaje że wytrzymują do 200kkm w 2.0TDI.

Zaraz laweta bierze auto do Wojtka i jutro będzie wiadomo co jest z silnikiem.

Widzę że nie tylko moje auto jeździ na lawecie :decayed:

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Parch przeżył :dance: :dance: tylko o jeden ząbek rozrząd przeskoczył, jutro najprawdopodobniej do odbioru :naughty:

Opublikowano

I uj ze swapa na 3.0 TDI :disgust:

:tongue4:

Opublikowano

Parch przeżył :dance: :dance: tylko o jeden ząbek rozrząd przeskoczył, jutro najprawdopodobniej do odbioru :naughty:

A ile ci powiedzieli bo mnie też to czeka miałem nadpęknięty pasek ;(

Opublikowano

Rozrząd + pompa wody + robota. Jutro się dowiem ;)

Opublikowano

Nie ma co szaleć, najlepiej wymiana co 60tys. Bo to może drogo kosztować później :confused4:

Opublikowano

Nie ma co szaleć, najlepiej wymiana co 60tys. Bo to może drogo kosztować później :confused4:

Myśle że chociaż co 90 to powinno być git bo co 60 to trochę przesada w końcu to :audi:

i robią te części jakieś przyzwoite :wink4:

Opublikowano

Nie ma co szaleć, najlepiej wymiana co 60tys. Bo to może drogo kosztować później :confused4:

Myśle że chociaż co 90 to powinno być git bo co 60 to trochę przesada w końcu to :audi:

i robią te części jakieś przyzwoite :wink4:

Zgadza się niby to audi, ale wiesz lepiej na zimne dmuchać.

Dlatego ja wymieniam co 60tys i śpię spokojnie :decayed:

Opublikowano

Nie ma co szaleć, najlepiej wymiana co 60tys. Bo to może drogo kosztować później :confused4:

60kkm to za często :gwizdanie:

siema...można spytać ile kilosów do tyłu robiłeś rozrząd? :mysli:

Rolki mają po 130kkm a pasek miał 80kkm, bo go wymieniłem jak robiłem swap pompy oleju.

Opublikowano

Nie ma co szaleć, najlepiej wymiana co 60tys. Bo to może drogo kosztować później :confused4:

60kkm to za często :gwizdanie:

... jak widać po Twoim przykładzie... Po co robić "za często" po 60 kkm jak można po 80 kkm zrobić sobie remont silnika jak pourywa zęby na pasku... Nie ma czegoś takiego jak za często :hi:

Rolki mają po 130kkm a pasek miał 80kkm, bo go wymieniłem jak robiłem swap pompy oleju.

no i widzisz Hammerek robisz naprawy na "zapas" swapy częsci na lepsze a i tak co chwile coś...

P.S.

Doszły mnie słuchy że Hammer opracowuje już swap rozrządu na jakiś bardziej niezawodny...

Po zastąpieniu zawodnej chłodnicy spalin dobrą sprawdzoną rurą od gazu z kolankiem:

rura-gwintowana-ocynk-sr-20-mm-200mm-21224.jpgkolanko-zeliwne-nakretne-ocynk-34-cala-20825.jpg

przyszedł czas na rozrząd... :decayed: :decayed: :decayed:

Podobno kupił już nawet jakiś mega wytrzymały łańcuch i bedzie przerabiał.. O mam fotke:

282_czech.jpg

:polew: :polew: :polew:

Jutro przywioze Ci tez zawór co prosiłeś to od razu EGR zeSwapujesz, tu masz fotke zawor-przelotowy-zeliwny-3-4.jpg

Opublikowano

:blink:

:laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2:

nie mam pytań , ostatnio podobne części widziałem u GRIFI'ego w wątku też wrzucone przez siemiana :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Prawie jak "powrót do przyszłości" :kox:

:decayed:

Opublikowano

Siemian nie mądruj bo dostaniesz z kolanka, a łańcuchem przypne Cię do budy :decayed:

Opublikowano

:blink:

:laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2:

nie mam pytań , ostatnio podobne części widziałem u GRIFI'ego w wątku też wrzucone przez siemiana :polew: :polew: :polew: :polew:

tyle że gryfi nie ma połowy z wymienionych przezemnie czesci pod maska :decayed: :decayed: :decayed:[br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 23:47_________________________________________________

Prawie jak "powrót do przyszłości" :kox:

:decayed:

Robert a co do Twojego pytania na Rybnickich to to by wiele wyjaśniało, ale jednak w tym przypadku nie. Pytałem Hammera...

...zresztą nie przesadzajmy 80 kkm to już coś... to nie godzina czy pół dnia.. :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 23:49_________________________________________________

Siemian nie mądruj bo dostaniesz z kolanka, a łańcuchem przypne Cię do budy :decayed:

:decayed: :decayed: :decayed:

to przyjedz do mnie.... ups zapomniałem nie masz czym :tongue4::wink4:

Opublikowano

Robert a co do Twojego pytania na Rybnickich to to by wiele wyjaśniało, ale jednak w tym przypadku nie. Pytałem Hammera...

Czyli założył jednak z teile "rzemieślniczego" :gwizdanie: :kwasny:

:decayed:[br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 23:52_________________________________________________

to przyjedz do mnie.... ups zapomniałem nie masz czym :tongue4::wink4:

Nie gadaj , bo za 20 minut będzie u Ciebie :gwizdanie: :cool1:

... z :baseball:

:decayed:

Opublikowano

Mam jeszcze Audi A2 :decayed: a EGR już dawno zaślepiłem ;)

Opublikowano

Mam jeszcze Audi A2 :decayed:

I jeszcze powiedz , że jesteś już w SB :gwizdanie:

... z :baseball::naughty:

:kox:

Opublikowano

Dywagacji na temat rozrządu ciąg dalszy. Nie wiem jak u was się to dzieje, że wytrzymuje jakieś śmieszne przebiegi. Albo widocznie ja mam niesłychanego farta praktycznie na każdym rozrządzie robię równe 100k.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...