bongod Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Witam. Mam problem tego typu, że ostatnio w okolicach 2100/2500 obrotów (również na postoju) słychać brzeczenie coś jak nieszczelność tłumika. Turbo zaczęło później wstawać. Trochę poczytałem i zastanawiam się czy to nie poluzowana klapka West Gate. Turbo dmucha do końca jak kiedyś co widzę po logach tylko to wstawanie jest sporo opóźnione. Jakieś pomysły? Czy jakaś nieszczelność np na kolektorze też może powodować takie rzeczy? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
adrian242424 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Dołączam się do pytania mam coś podobnego, u mnie turbina czasami trekocze w okolicy 2500/3000obr i turbo wstaję w okolicach 2600obr.
walada1987 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Może być rozreguloawana geometria lub luzy na trzpieniu . Ściągnij sobie wąż doprowadzajacy powietrze do turbo od filtra i na wyłączonym silniku sprawdź czy nie ma luzów na wirniku Naciapane z GT-N7105
sous1111 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Gdzieś ty widział zmienna geometrie w turbo od 1.8T ????Winna zapewne jest luźna klapka od WG albo pęknięte turbo. Trzeba by ściągnąć katalizator i ocenić tą klapkę oraz stronę gorącą od turbo czy nie jest popękana.
adrian242424 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Co w przypadku gdyby się okazało, że jest luźna ta klapka od WG? Idzie to zrobić w domu czy turbo do regeneracji wtedy?
tomekp94 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 da sie zrobic trzeba sklepać mocniej nit w turbinie ale regulacja westgate powinna pomóc ustaw żeby sie zaczynała otwierać przy 0.30 bara a nawet możesz i 0.4 bar u mnie jak ustawiłem na 0,4 bar to dóżo lepiej ciągneła z dołu i słychać fajny syk turbo. Po kilku testach ustawiłem na 0,35 bar najlepszy dżwięk turbo i moc
adrian242424 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Żeby to ustawić trzeba demontowac turbo czy da radę zrobić na aucie bez ściągania kata itp?
bongod Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 Kiedyś to zrobiłem bez ściągania ale łatwo nie było . Przeciąłem klucz oczkowy i zagiąłem go pod kątem prawie prostym . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
tomekp94 Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Kiedyś to zrobiłem bez ściągania ale łatwo nie było . Przeciąłem klucz oczkowy i zagiąłem go pod kątem prawie prostym . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka wystarczy klucz 1/4 przedłużka i długa nasadka 10 mm luzuje nakrętke z tyłu a tą z przodu można wtedy palcem pokręcać
bongod Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 O kurde gitara Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka W którą stronę kręcić bo już nie pamiętam? W stronę zderzaka czy kabiny? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Ehhh poległem. Odkrecilem kontrę ale druga nakrętka jest chyba zalakowana i nie mogę jej ruszyć w jedną stronę . W drugą się da ale to akurat nie tapotrzebna strona ehhh. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Ramzes Dusseldorf Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 Jest ktos kto zna ten temat, i robil to niedawno? Tez mnie to czeka. W ktora strone ciagnac sztange ile jak co i dlaczego
Kamil-Bex Opublikowano 7 Maja 2021 Opublikowano 7 Maja 2021 Witam podepnę sie pod temat a mianowicie może ktoś doradzić dla mojego upewnienia chyba z turbo przynajmniej kilka rzeczy na to wskazuje 1 kopcenie na niebiesko puszczanie baczków co jakiś czas oraz jakiś wyciek na turbinie zamieszczam zdj niech ktoś ogarnięty się wypowie dlaczego sączy sie w tym miejscu pozdr no i gdzie najlepiej kupić turbinę hybrydę ko3 najdroższa widziałem z femic ok 2k
przem8 Opublikowano 8 Maja 2021 Opublikowano 8 Maja 2021 A masz w ogóle uszczelke między turbo, a dp? Jest nieszczelność i dlatego masz takie coś. Na total turbo masz hybrydy po 1400 z nowym zeliwem i 2 lata gwarancji bez limitu km.
Kamil-Bex Opublikowano 8 Maja 2021 Opublikowano 8 Maja 2021 2 godziny temu, przem8 napisał: A masz w ogóle uszczelke między turbo, a dp? Jest nieszczelność i dlatego masz takie coś. Na total turbo masz hybrydy po 1400 z nowym zeliwem i 2 lata gwarancji bez limitu km. Podczas demontażu kata była cienka stalowa lub miedziana taka też zostawiłem czy to wystarczy?
przem8 Opublikowano 8 Maja 2021 Opublikowano 8 Maja 2021 Takie uszczelki są jednorazowe, było kupić nową.
Kamil-Bex Opublikowano 8 Maja 2021 Opublikowano 8 Maja 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, przem8 napisał: Takie uszczelki są jednorazowe, było kupić nową. Faktycznie trochę cienka ta uszczelka.. Mam już zakupiona grubsza dedykowana będę dziś wymieniać na pewno gorzej nie będzie ? Edytowane 8 Maja 2021 przez Kamil-Bex
Kamil-Bex Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 W dniu 8.05.2021 o 11:22, przem8 napisał: Takie uszczelki są jednorazowe, było kupić nową. Dzięki za radę ? po wymianie uszczelki na nową grubsza auto przestało kopcić ? a już się rozglądałem za hybryda ko3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się