Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cofanie zapłonu , spalanie stukowe... 1.8T


radi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może ktoś pomoze,podpowie bo już mi rece opadają, cofanie zapłonu przy pełnym bucie, szczelnosc sprawdzona nabite ponad 1bar i nigdzie nie ucieka, wszystkie zaworki jednokierunkowe sa OK, swiece nowe, cewki nowe, cisnienie na cylindrach po 12-12.5 bar, co jeszcze można sprawdzić? bo już niemam pomysłu.

logi seria

http://vaglog.pl/log_278740.html

logi chip

http://vaglog.pl/log_279635.html

http://vaglog.pl/log_279636.html

może ktoś miał podobna sytuacje z cofaniem zaplonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciśnienie paliwa sprawdzałeś ? Na wszystkich cylindrach masz te wypadanie zapłonów ? Jeśli nie na wszystkich to może wtryski miejscami zamień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski zalozone inne,jak by bylo cisnienie paliwa male to by sonda chodzila na ubogo.cofa zaplon na wszystkich,widac na logach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok masz podobny problem co ja wręcz identyczny.
Jutro zmieniam Dv dam Ci znać czy pomogło ale wiele tematów o tym mówi że po sofcie wywala dv jak nie utrzymuje doładowania.
Jak wymienię i wgram soft i będzie ok odrazu się odezwę [emoji4]

Edytowane przez Klawisz-84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv zalozone od audi TT 710n,sprawdzane wczoraj i nie przepuszcza,dolot spradzony,juz niemam pomyslow co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv raczej niewiele ma wspolnego z cofaniem zaplonu, swiece jakie? Paliwo 95? To zalanie paliwem silnika po programie powyzej 4 tys ma jakis konkretny cel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece platynowe ngk ,paliwo 95 bo w irl niema innego,z tym zalaniem powyzej 4tys niemam pojecia,a co jest cos zle,za duzo paliwa jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi podobnie wyszło jak dałem wtryski od Bex :) w sumie mam identyczne objawy jak ty :/ przy sofcie już przy 2.5 obr/min mam stukowe a na serii ciągnie do odcinki :) Przed chwilką wymieniłem dv-kę i zobaczę po zgraniu softu co się wydarzy.

Druga sprawa czy sprawdzałeś pompę paliwa? Bo wyczytałem że też może dawać objawy cofania zapłonu jak ma zbyt słabe ciśnienie?

ps. też używam 95 z shella lub statoil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy nie zprawdzalem,musze podjechac na sprawdzenie,umnie jedna poduszka sie leje troche,i moze silnik wchodzi w jakies wibracie i czujniki wylapuja stukowe i cofa zaplon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece platynowe ngk ,paliwo 95 bo w irl niema innego,z tym zalaniem powyzej 4tys niemam pojecia,a co jest cos zle,za duzo paliwa jest?

Koledze chodzi o to tak dyskretnie mówiąc ze soft który Ci wgrał ktoś tam ,jest zupełnie do kitu zalewa go powyżej 4 tys RPM. 1.8 t powinno jeździć na lepszym paliwe tym bardziej po sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem, nieznam sie,hehe wiem ze sonda powyzej 4tys chodzi na 0 ,a to zle jest?program mozna poprawic jak cos jest nie tak,a w irl jest tylko 95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie wie do czego jest BTS bo go wyrzuca całkiem z softu i na ile stopni jest ustawiony w tym aucie to niech się nie odzywa.

Pewnie lepiej by było jakby głowica płynęła powyżej 900*C. A zagotować ją na 95 to nie trzeba wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalanie paliwem silnika po programie powyzej 4 tys ma jakis konkretny cel?

Ma konkretny cel.

Wracajac do tematu, moze ktoś cos wie, lub może uporał się z cofaniem zapłonu, niech podpowie....jeżeli nie, to niema co dalej ciagnac tematu. :)

Edytowane przez radi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj do jutra.
Osobiście po wymianie dv auto zmieniło się o 180* na plus.

Zrobiłem dziś logi z wtryskami+nowy dv i nowe świece powiem Ci że jest cofanie zapłonu ale .... jak na początku korekty szły pod 10 tak teraz nie przekraczają 6-7 więc już jest postęp ;) poczekam na poprawkę i zobaczymy co będzie.

Od siebie polecę Ci wymianę DV-ki nawet jakbyś chciał odłożyć soft to zobaczysz jaka będzie różnica jak zamontujesz nowy.

Edytowane przez Klawisz-84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jak to mówią wasz cyrk i wasze małpy :) temp. wyliczana z BTS to tylko wartość wirtualna a nie prawdziwe egt., ale w sumie jak patrze na zapłon koło 4-6 st przy 6 tyś to fakt lepiej niech leje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...