Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miga check , szarpie, brak mocy


marcin_1800

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po porannym odpaleniu silnika zauważyłem ze nie dziala poprawnie. Zaczęło nim telepac, zaczął migac check , nierowno chodzil i falowaly obroty. Kiedy ruszyłem czulem mocne drżenie pod podwoziem auta (siedząc jako kierowca czulem jakby cos drzalo pod siedzeniem), odczulem tez brak mocy. Drżenie wystepowalo tylko mniej wiecej do 2,5 tys obrotów, gdy wkrecalem go na wyższe nie czułem. Po przejechaniu ok 10 km check przestal migac, palił sie caly czas, drgania przeszly , wrocila moc. Po ponownym uruchomieniu ciepłego silnika, check swiecil sie caly czas, nie bylo szarpania. Mial ktos takie same objawy? Aktualnie nie mogę podłączyć kompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, silnik po odpaleniu trząsł się, po prze gazowaniu pracował równo. Palił się check, jak pochodził chwilę na jałowym to check zaczął mrugać i komputer przełączał się w tryb awaryjny. Nie szło wtedy jechać, nie miał mocy i szarpał. Przyczyną był wypalony zawór wydechowy w głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzupełnij profil, co to za silnik , czy masz lpg, ?? wygląda na wypadanie zapłonów i padniętą cewkę,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi a4 b6 1.8 Turbo 163 km 2002r . benzyna + lpg. Z tym ze powyższy problem wystąpił na benzynie. Teraz jeżdżę tylko na PB, od 3 tygodni?

Komp podłączony, wyszło że jest cos nie tak z wtryskiem na 4 cylindrze. Jeżeli wtrysk jest padniety to czy zimny czy ciepły silnik, nie działalby poprawnie tak? A u mnie tylko na zimnym w

Silniku występują wyżej wymienione dolegliwosci..

Edytowane przez marcin_1800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany wtrysków potrzebujesz imbus 6 czy 8 plus klucz 14 i 17 oraz śrubokręt płaski i obcążki ;) wymiana to 10 min pamiętaj żeby podłożyć ręcznik czy jakiś papier pod przewód paliwa bo po rozłączeniu poleci troszkę wachy i to samo będzie przy wyjmowaniu wtrysku z listwy. Robota prosta i szybka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie powodem mrugania checka, braku mocy, telepani itd była padnięta cewka także to też sprawdź przy okazji wymiany wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...