Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 1,9TDI 96r.Zalałem silnik MODIFKATOREM PLUS .Drgania silnika....


czeslaw555

Rekomendowane odpowiedzi

Zalałem mojego dizelka ,testowanym w TVN turbo modyfikatorem plus http://www.modifikator.eu/ .W TVN testy dopiero się zaczeły ale moją uwagę zwrócił opis ich testowanej Skody o tym że drgania silnika ustały.Opisywałem już parę razy na forum moją walkę z drganiami silnika ,udało mi się je znacznie ograniczyć ale drgania które pozostały były i tak dla mnie denerwujące.Z wielką obawą nabyłem modyfiaktora i wlałem do silnika.Moje autko ma ori przebieg 342tys.km i praktycznie nie mam z autem a tym bardziej z silnikem żadnych problemów ,oleju bierze ok 0,7L /10tys.km tylko te drgania... No i przechodzę do opisu wrażeń/odczuć po zalaniu .Wg instrukcji po zalaniu włączyłem silnik na postoju na 30 min. po tym czasie ruszyłem skoczyłem na obwodową i silnik jakby troszkę miał więcej mocy i był troszkę cichszy.Po przejechaniu obecnie ok 700km ,drgania silnika są praktycznie mało wyczuwalne ,chodzi jak benzyniak ,mocy ciutkę przybyło ,i spalanie będzie mniejsze ,widzę to wskazniku choć jeszcze nie tankowałem.Nie wiem czy sobie nie zaszkodziłem wlewając to ustrojstwo ,ale naprawdę jestem NARAZIE zadowolony.Wielka zmiana, o drganaich na wolnych obrotach i buczeniu/huczeniu silnika przy 110km zapomniałem już.Nie mogę powiedzieć że polecam bo jak już pisałem nie wiem czym się skończy ,choć myślę że będzie dobrze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sobie poradziles w inny sposob z drganiami ja mam drgania przy obrotach od 1500 do 1800 dosyc trzesie??tez tak miales???

Miałem trochę inne objawy ,trząsł mi sie na wolnych obrotach i przy predkości ok.110km. co daje w automacie ok 2200 obrotów silnika dodatkowo chuczał/buczał, najpierw wymieniłem wszystkie poduchy co nic nie zmieniło,wymieniłem wtryskiwacze bo jeden trochę słabiej chodził,bez zmian było dalej ,na VAG-u żadnych błedów,w końcu przy filtrze powierza zauważyłem zle założoną pokrywę i w rurze dolotowej powietrza do filtra duże niesczelności ,wszytko to zrobiłem jak należy i była znaczna poprawa ,drgania trochę mniejsze na wolnych obrotach ale przy jezdzie ok 110km. nie wiele ciszej ,choć też buczenie zmalało ,dopiero modyfikator zmienił jakość jazdy .Wiem że wielu podchodzi z niewiarą do takich "cudów" i ja też ,ale już byłem zdecydowany sprzedać auto nawet z duża stratą ,teraz o tym nie myślę.[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 15:31_________________________________________________

Testowana skoda zatarla sę bez oleju. :gwizdanie:

Nie wierze w takie wynalazki

Piszesz pierdoły o tej Skodzie ,Skoda która się zatarła to była Favorit i zalana była CERAMIZEREM .Skodę którą zalali modyfikatorem to firmowa TVN-u i jeżdża na niej do dzisiaj i testują ją dalej na Modyfiaktorze.

To może zły przykład ,ale zakładam że nie wiesz dlaczego po co jest i jak działa taki "wynalazek" jak olej w silniku ale go zalewasz bo gdziś o tym słyszałeś że trzeba, a w tym konkretnym przypadku wiesz że się coś ,gdzieś zatarło... Sorki poniosło mnie trochę.Wszyscy mamy prawo wątpić i obawiać się "nowinek" ,ja też mam pewne obawy jak to będzie dalej ,ale za to mogę pisać o tym specyfiku bo go testuję .Znalazłem sporo na forach opisów że to g... i nie działa ,ale wszyscy co to pisali nie kupili tego i nie zalali do silnika.Dalsze info co się dzieje oczywiście będzie.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na ich stronie http://www.modifikator.eu/ , sprzedają też przez sieć sklepów Fota i gdzie jeszcze nie wiem ,ja zamówiłem przez neta u nich ,przesyłka przyszła po 3-4 dniach od zamówienia.Właśnie sprawdziłem na Allegro też już możesz kupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak cytat z tdi-tunning

Witam

Każdy z magicznych preparatów to czysta szarlataneria, ale jak świat długi, naiwnych nie brakuje. Dawanie wiary w rewelacyjność tych środków, to nic innego jak przejaw skrajnej niewiedzy, by nie użyć słowa głupoty...

Kto chciałby, niech zapozna się z podstawami konstrukcji silnika tłokowego. Wszelkie pasowania współpracujących części, to wynik wieloletnich prac konstruktorów którzy sroce spod ogona nie wyskoczyli.

Podstawowe złożenie, jakim jest panewka ślizgowa i czop korbowy wymusza zastosowanie ciągłego smarowania. Zarówno powierzchnia czopa wału, jak i samej panewki ma za zadanie przeniesienie nacisków idących od napierającego tłoka poprzez korbowód na ramię wykorbienia. Olej wtłaczany pod ciśnieniem do łożyska ślizgowego, separuje powierzchnię panewki od powierzchni czopa wału. Pasowanie, czyli innymi słowy luz, to około 0,05mm. Dodatkowo podczas pracy dynamicznej tego złożenia, występuje tak zwane zjawisko klina smarnego. Takie pasowanie to optimum. Mniejszy luz to śmierć w wyniku przegrzania w wyniku tarcia suchego, natomiast nadmierny luz to wycieki z łożyska i tłuczenie panewki po czopie, co w krótkim czasie spowoduje zowalizowanie łożyskowania, a w dalszej kolejności urwanie stopy korbowodu.

Czytając, bądź słysząc o przeprowadzaniu testów na pracujących silnikach przy użyciu tych eliksirow, załamuję ręce nad geniuszem zarówno twórców, jak i propagatorów owej iluzji. Tu w pełni zgadzam się ze słowami Masters`a, że są to pokazy sponsorowane przez producentów, dlatego na opinię fachowców nie staje miejsca. Większość, lub wszystkie publikatory to bęben potentatów finansowych i jakiekolwiek przejawy krytyki nie ujrzą światła dziennego. Znam to z własnego doświadczenia.

Nie dajcie się ogłupiać.

Bogumił

Moim zdaniem przydała by się interwencja moderatora... (od reklam mamy inny dział na forum)

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5841

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak cytat z tdi-tunning

Witam

Każdy z magicznych preparatów to czysta szarlataneria, ale jak świat długi, naiwnych nie brakuje. Dawanie wiary w rewelacyjność tych środków, to nic innego jak przejaw skrajnej niewiedzy, by nie użyć słowa głupoty...

Kto chciałby, niech zapozna się z podstawami konstrukcji silnika tłokowego. Wszelkie pasowania współpracujących części, to wynik wieloletnich prac konstruktorów którzy sroce spod ogona nie wyskoczyli.

Podstawowe złożenie, jakim jest panewka ślizgowa i czop korbowy wymusza zastosowanie ciągłego smarowania. Zarówno powierzchnia czopa wału, jak i samej panewki ma za zadanie przeniesienie nacisków idących od napierającego tłoka poprzez korbowód na ramię wykorbienia. Olej wtłaczany pod ciśnieniem do łożyska ślizgowego, separuje powierzchnię panewki od powierzchni czopa wału. Pasowanie, czyli innymi słowy luz, to około 0,05mm. Dodatkowo podczas pracy dynamicznej tego złożenia, występuje tak zwane zjawisko klina smarnego. Takie pasowanie to optimum. Mniejszy luz to śmierć w wyniku przegrzania w wyniku tarcia suchego, natomiast nadmierny luz to wycieki z łożyska i tłuczenie panewki po czopie, co w krótkim czasie spowoduje zowalizowanie łożyskowania, a w dalszej kolejności urwanie stopy korbowodu.

Czytając, bądź słysząc o przeprowadzaniu testów na pracujących silnikach przy użyciu tych eliksirow, załamuję ręce nad geniuszem zarówno twórców, jak i propagatorów owej iluzji. Tu w pełni zgadzam się ze słowami Masters`a, że są to pokazy sponsorowane przez producentów, dlatego na opinię fachowców nie staje miejsca. Większość, lub wszystkie publikatory to bęben potentatów finansowych i jakiekolwiek przejawy krytyki nie ujrzą światła dziennego. Znam to z własnego doświadczenia.

Nie dajcie się ogłupiać.

Bogumił

Moim zdaniem przydała by się interwencja moderatora... (od reklam mamy inny dział na forum)

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5841

Święta racja :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i macie rację że to bajer ,ale np,telewizja też kiedyś była czarami :), z silnika kiedyś wyciagano np 40 kucyków a olej trzeba było zmieniać co tysiąc km jak nie szybiciej i wydawało się nie możliwe więcej na nim przejechać ,dzisiaj są oleje gdzie wymianę przeprowadza sie co 30tys km. SZARLATANERIA ? wg tego co piszecie NAPEWNO,ale wymieniacie go co 10-30tys., rozwiązań innych w które kiedyś nie wierzono jest też wiele

Osobiście do Omegi jaką miałem zalałem ceramizer ,poprawa jeżeli była to mało widoczna ,ale bez remontu na silniku do momentu sprzedaży przejechałem 440 tys.km. i silnik chodził bdb. Nie namawiam do kupna bo jak pisałem sam nie wiem co będzie dalej .Decyzje podjemuje każdy sam,ale pisanie że to do d... to trochę chyba nie tak .Nie jestem żadnym sprzedawcą tego ani nikt mi za sponsoring nie płaci.Piszę co zrobiłem i moje odczucia i tyle. Aha mój świętej pamięci dziadek ,jak pierwszy raz polecieli w kosmos ,twierdził że to też nie prawda,ale świat się zmienia i postęp techniczny następuje.Jest wolność słowa i decyzji ,każdy zrobi co zechce z tym preparatem.Sam opis jego też uważam trochę za przesadny ,bo nie znam się na tym ,ale TVN Turbo to co narazie zaprezentowało to mnie przekonało i zalałem i nie żałuję.Wiem ,wiem nie długo pożałuję :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie nie inwestuję w te specyfiki. Czekam, aż przeprowadzą dłuższe testy. Mam nadzieję, że będą one pozytywne wówczas zaplikuję swojemu autku. Ale miło czytać Twoją wypowiedź bo jest szansa, że to naprawdę działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wsparcie :) ,będzie do porównania , testy TVN-u i odczucia moje ,które narazie są pozytywne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mielismy juz szereg roznego rodzaju zlotych srodkow

jak do tej pory jedynymi osobami ktore odniosly korzysci z tych preparatow, to byli ich sprzedawcy... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mielismy juz szereg roznego rodzaju zlotych srodkow

jak do tej pory jedynymi osobami ktore odniosly korzysci z tych preparatow, to byli ich sprzedawcy... :cool1:

może to siła sugestii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mielismy juz szereg roznego rodzaju zlotych srodkow

jak do tej pory jedynymi osobami ktore odniosly korzysci z tych preparatow, to byli ich sprzedawcy... :cool1:

może to siła sugestii

zmiana wlasciwosci, m.in. lepkosci oleju,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Ja również zastanawiałem się nad zakupem tego rodzaju specyfiku - jeszcze się nie zdecydowałem bo nie pali mnie, jednak olej to nie taka prosta sprawa. W dzisiejszej dobie olejów ciągłego obniżania kosztów produkcji i rzekomo zachowywania tych samych właściwości to jakoś mi tu coś nie pasuje. Szczególnie kiedy przeczytałem kiedyś wątek o paliwie Orlenu Verva (zwykłe paliwo jedzie w cysternie i wlewane jest do zbiornikó a stacji a potem kierowca dolewa ulepszacza do zbiornika na stacji i cała tajemnica vervy) Zastanawiałem się dlaczego olej MObil 1 jest lepszy od Lotos itp... - no napewno dlatego że ma więcej ulepszaczy...

Pewnie ta dyskusja jest jak rzeka jednak zupełnie przypadkiem napotkałem bardzo wielu z Was znany program.

Proponuję aby dokładnie go posłuchać i może jakaś refleksja nadejdzie - obejrzyjcie spokojnie i zwróćcie uwagę na ulepszacze które w każdym oleju są tylko w jakiej ilości i do czego służą (mobil1 lotos)!:)

Miłego oglądania - swoją drogą ten program jest super - chciałbym aby w TVN takie teraz robili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a olej Motul czy ktoś z was przeprowadził własne badania laboratoryjne że tak jest polecany? czy to sprzedawcy jego tak reklamują na forum?

ja go użyłem raz i wróciłem do Moblia. I tak będziemy się przeżucać argumentami za i przeciw.Każdy niech zrobi jak uważa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie dajcie se spokój z tymi"cudami" do oleju.Lepiej wam na zdrowie wyjdzie jak dolejecie wódki do piwa :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...