Alzak 1 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 czyli problemu wycierajacych sie kol zebatych i wycierajacego sie imbusu nie ma na 100% sorki za glupie pytanie ale musze miec pewnosc ze sie nie wpakuje w szambo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 czyli problemu wycierajacych sie kol zebatych i wycierajacego sie imbusu nie ma na 100% Nie ma, dlatego właściciele A4 wrzucają ten motor z A3 do siebie Szukaj A3 po 2006 roku bo wcześniejsze modele miały za to problem z pękającymi głowicami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek--wroclaw 0 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 generalnie to jest tak jak nie urok to sraczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vsipinio 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI -(ok.4200pln) no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI) dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek" ...no i oczywiście jestem za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI -(ok.4200pln) no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI) dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek" ...no i oczywiście jestem za To gdzie Ty kupiłeś to auto i z jakim przebiegiem że w tak krótkim czasie tyle awarii, ja już użytkuje BLB ponad 2 lata i nie narzekam tylko nie kupiłem go jako "okazji" tylko byłem wybredny i szukałem auta ponad 3 miechy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI -(ok.4200pln) no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI) dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek" ...no i oczywiście jestem za To gdzie Ty kupiłeś to auto i z jakim przebiegiem że w tak krótkim czasie tyle awarii, ja już użytkuje BLB ponad 2 lata i nie narzekam tylko nie kupiłem go jako "okazji" tylko byłem wybredny i szukałem auta ponad 3 miechy ja to samo mam już BLB 1.5 mies i też bez problemu się użytkuje .... myślę że to mogą być te "okazje" .... jak już piszecie o tych problemach w BPW czy BLB to podawajcie przebiegi i pochodzenie auta i czy pewne jest na 100% .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vsipinio 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ja też nie szukałem "okazj" ,jakiś czas mineło zanim znalazłem to ,teraz na liczniku teraz mam przekroczone 167 tysiaków autem przyjechałem z niemiec ,do ostatniego momentu kiedy auto zostało wystawione na sprzedaż było serwisowane ,co się zgadza z książka i informacjami po numerze VIN ,...także Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 vsipinio - czy mógłbyś dokładniej opisać usterkę napędu pompy? Tzn. jakie były u Ciebie objawy i co okazało się po zdjęciu miski olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leone1988 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 objawy kolego to tylko hałas pochodzący z pod miski olejowej. ja wymieniłem naped pompy oleju z turana 2007 rok. po prostu zamiast zębatki na wale włożyłem tryb i wszystko jest git. przejechałem z 30 tyś i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 leone1988 - czyli wywaliłeś zespół wałków zastępując go samą pompą oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leone1988 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 po prostu wymieniłem zebatkę na wale która napędza pompę oleju i zastapilem ją trybem. ale musiałem przy tym wymienić pompę i wałki. cały zestaw udało mi sie znaleść od turana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dziwne że z Turana, bo tam chyba nie stosowali silników w wałkami wyrównoważającymi. Mniejsza z tym. A w jakim stanie były zębatki, napinacz i imbusik (zabierak)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejsyk 1 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Kolego NYNA nie moim celem jest ciebie przekonywać do swoich racji, a może zauważyłeś, że znikneło forum z opiniami klientów na ich stronie?, nie ujawniam przyczyny z prostego powodu uważam, że serwis o ktorym piszemy odwiedza a4-klub.pl a nie chce im ułatwiać pracy na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dziwne że z Turana, bo tam chyba nie stosowali silników w wałkami wyrównoważającymi. Mniejsza z tym. A w jakim stanie były zębatki, napinacz i imbusik (zabierak)? Turan i Passat tez maja walki.Nie maja ich Golf , A3 , Leon itp. czyli auta o klase mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Turan jest na płycie Golfa V więc jaka to inna klasa? Z tego co wiem w Turanach siedzą 2.0 TDI 16V AZV i BKD oraz 8V BMM czyli wszystkie bez wałków. Wałki są za to w Tiguanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 jaro4444 racja niedoczytalem oczywiscie chodzilo mi o paska i tiguana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leone1988 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 był to turan z 2007 roku wiec już nie było tam problemów z wałkami ani zębatką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 po prostu wymieniłem zebatkę na wale która napędza pompę oleju i zastapilem ją trybem. ale musiałem przy tym wymienić pompę i wałki. cały zestaw udało mi sie znaleść od turana kolego ile zapłaciłeś za ten zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leone1988 0 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 800 zl za te częsci czyli: tryb na wale i cały system napędu oleju .akurat miałem szczeście bo mój mechanik zalatwil mi te częci. Razem to wyszło 1300 zł bo robocizna wyszła 500 [br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 07:55_________________________________________________jasli coś nazywam nie profesjonalnie to sory, ale nie znam sie na tym aż tak dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 800 zl za te częsci czyli: tryb na wale i cały system napędu oleju .akurat miałem szczeście bo mój mechanik zalatwil mi te częci. Razem to wyszło 1300 zł bo robocizna wyszła 500 [br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 07:55_________________________________________________jasli coś nazywam nie profesjonalnie to sory, ale nie znam sie na tym aż tak dobrze No to w sumie nie drogo. nowy komplet to ok. 4500 PLN plus robocizna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi