maarrcciinnn92 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Witam!! Wiem ze temat był już wiele razy wałkowany ale nie znalazlem nigdzie odpowiedniej odp do mojego problemu. Mianowicie audika przy wiekszej predkosci na trasie gotuje sie! Temp wzrasta do 110-130 stopni po odpuszczeniu gazu temp odrazu spada do temp 90 stopni ta sama sytuacja jest podczas szybszej jazdy pod gore. Wymienilem juz termostat na nowy, wentylator visco oraz pompe wody. Plukalem caly uklad jednak po sciagniecu dolnego werza z chlodnicy zlatuje czesc plyny reszta zoataje w bloku. Co moze byc powodem tejsytuacji bo juz nie mam pomyslu co z tym autem robic. Dodam ze wczoraz jeszcze zauwazylem ze ogrzewanie zaczElo dzialas po dluzszej chwili mimo ze temp pokazywala 90stopn.i Prosze o pomoc co moze byc przyczyna. A zapomnialem dodaj ze po zgaszeniu silnika mimo ze pokazuje na liczniku 90stopni wentylator el. Chodzi jeszze przez pare minut Oraz wyrzuca wode ze zbiorniczka Edytowane 5 Października 2016 przez maarrcciinnn92
kt65c453 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) radze zrobić test co2 , czyli uszczelka głowicy , test nie drogi a wykluczy najgorsza z usterek Edytowane 5 Października 2016 przez kt65c453
maarrcciinnn92 Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 Tez nad tym myslalem ale plyn jest czysty nie ma rosolu olej czysty i nie przybywa go
wojtek_lbn Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 J/w uszczelka głowicy czyli test CO2 w płynie chłodzącym, albo ewentualnie weź kogoś z VAGiem ze sobą i niech porówna temperatury w różnych sterownikach- chociaż błąd czujnika będzie powodował złe wskazania/sterowanie, ale na bank coś jeszcze nie gra skoro wyrzuca płyn...
rafalmoto Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Ja bym powiedział że to zabita chłodnica........
enrike2 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Na pewno uszczelka ja tak miałem jeździłem od wiosny do jesieni nie było ogrzewania bo się zapowietrzal test wychodzić negatywny dopiero po wymianie pompy wody test pokazał że są gazy w płynie
maarrcciinnn92 Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 Zrobilem test CO i wszystko oki uszczelka jest ok! Ppdmienilem korek od innej audiki nie wyrzuca plynu ale go wciaga po odkreceniu zbiornik sie nagle wypelnia Ale temp nadal rosnie
piotrsob1 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Zrobilem test CO i wszystko oki uszczelka jest ok! Ppdmienilem korek od innej audiki nie wyrzuca plynu ale go wciaga po odkreceniu zbiornik sie nagle wypelnia Ale temp nadal rosnie Wyrzuć ten test na zawartość CO2 do kosza Płynu nie wciąga, tylko po odkręceniu korka spada ciśnienie w układzie chłodzenia a obkurczające się węże i rozszerzające się gazy w zapowietrzonym układzie wypychają płyn do zbiorniczka wyrównawczego Takie objawy raczej jednoznacznie wskazują na zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia , co w AWX-ie raczej na pewno oznacza problem z uszczelką głowicy Potwierdzenie tego jest bardzo proste, trójnik fi 8 mm zamontowany na cienkim przewodzie dochodzącym do zbiorniczka wyrównawczego i podłączony do niego manometr o zakresie 2-3 bary przedłużony do kabiny. Jeżeli podczas jazdy testowej w momencie mocnego obciążenia silnika ciśnienie w układzie gwałtownie wzrośnie do ok 1,5 bara ( mniej więcej na tyle ustawiony jest zawór zabezpieczający w korku zbiorniczka) , to możesz z czystym sumieniem zwalać głowicę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się