Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wycentrować maglownicę mechanicznie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bazując na foto,które wkleiłeś w koyo będzie po drugiej stronie.

Namierzasz wgłębienie,wkręcasz dłuższą śrubę, i tyle.

Do kasowania służy ta sześciokątna trochę wyżej/od góry po lewo/prawo.

Opublikowano (edytowane)

Ok, lece do garażu sprawdzić gdzie ją mam i na jaki klucz jest itp ;)

Sprawdziłem jest, śruba jest na spline, ale torx pasuje zapieczona nie była więc lekko poszła;) teraz tylko ogarne sobie druga osobę aby kręciła kierownicą. I kwestia trafienia w punkt ;) Dzięki panowie za pomoc !!:)

Edytowane przez Bilder
Opublikowano

i tak jak ta srube zblokujesz to sprawdź sobie ile stopni ci wyjdzie skręt w lewo i i w prawo i wyjdzie ci to samo stopni

Opublikowano (edytowane)

Dla potomnych. Faktycznie jest dziura :) W maglu jest wgłębienie, na stożek. Siedzi tam śruba u mnie spline ale nasadka torx t55 też pasuje. Zwykłą 10mm (klucz 17) zeszlifowałem na stożek, aby pasowała. Kierownicę miałem w innym położeniu i koła skręcone. W poniedziałek jadę na ścieżkę ustawie zbieżność wyzeruje nastawy i wtedy zmierzę kąty skrętu.

Edytowane przez Bilder
Opublikowano

A w ilości obrotów kierownicą widać było różnicę? chyba wychodzi po 2,5 obrotu w każdą stronę.

Opublikowano

Było widać ;) jak ustawiłem na wprost to nie było środka po wykręceniu śruby zaślepiającej.
Na 14 jestem umówiony na geometrię ;) Więc musi grać!!


Wszystko ustawione i gra i buczy. Dzięki panowie za pomoc !!:)

Opublikowano

Radek ,a koła przeskakiwały ci podczas skrętu w obie strony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...