eskal Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Witam, Kosmita, planuję zakupić A4 B9 z salonu w leasing, rata do 2200 netto czyli 220 tys autko. W którym salonie konfigurowałeś auto? Robiłeś to przez neta czy razem z handlowcem ? Czy udało Ci się załatwić jakiś rabacik? Dostałem na testy na 1 dzień demówkę A4 i się w niej zakochałem. Będę chciał skonfigurować własne auto tfsi 190KM quattro czerwony sedan, matrix ledy ( dynamiczne kierunkowskazy sa wypas!) ale może coś z wyprzedaży 2016 stojące na placu mnie podpasuje. Musisz sobie na spokojnie przemyśleć.. 2200 netto to będzie ciężko chyba z A4.. Nie do końca jest takie przeliczenie, że jak auto kosztuje 220 tys. to płacisz 2200 zł raty.. niestety. Chyba, że masz jakąś wpłatę pierwszą większą. Ja to rozpracowałem cały konfigurator na czynniki pierwsze . Ten co masz na stronie internetowej jest identyczny jak ten, z którego korzystają handlowcy. Ale już oferty leasingowe to zupełnie inna bajka. Najtaniej wyjdzie APL bez rabatów. Będziesz miał najniższą ratę. Ale nie aż tak niską jak napisałeś, Zwykłe ledy są warte rozpatrzenia (masz dynamiczne z tyłu z przodu zwykle kierunkowskazy ale LEDy dzienne identyczne jak Matrixy). Ksenon odradzam (zupełnie inne ledy dzienne i inne tylne światła). Polecam Trójstrefową klimę (dla wyglądu, standard jest mega słaby). Nie zapomnij dopłacić groszy za osłonę słoneczną opcjonalną (standardowa nie przesuwa się na boczną szybę, heh naprawdę - koszt 250 zł). Pierwsza wpłata 10% i taka rata wychodzi. Co masz na myśli ze oferty leasingowe to inna bajka? Gorzej? Wiadomo, że jak wpadasz z gotówką do salonu to jest inaczej mimo wszystko licze na jakieś rabaty, kolega biorąc A3 po lifcie dostał rabat 22 tys zł przy kwocie za auto 180tys zł. Może uda mi się ratę podnieść do 2400,2500 ale to juz będzie maks dla mnie a po 3 latach wymiana na nowy. Jak do tej pory widziałem A4 w wawie, to na 10 sztuk 9 miało zwykle światła z przodu bez ledów, auto wtedy wygląda masakrycznie, nie wiem czym sie ludzie kierowali, chyba ze wnętrze mają wypas. Oczywiście klima 3 strefowa, swietnie to wygląda w porównaniu do tej podstawowej. Widziałem też opcje bez drive select... Jak to możliwe, że to nie jest w standardzie?
Kosmita Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 Witam, Kosmita, planuję zakupić A4 B9 z salonu w leasing, rata do 2200 netto czyli 220 tys autko. W którym salonie konfigurowałeś auto? Robiłeś to przez neta czy razem z handlowcem ? Czy udało Ci się załatwić jakiś rabacik? Dostałem na testy na 1 dzień demówkę A4 i się w niej zakochałem. Będę chciał skonfigurować własne auto tfsi 190KM quattro czerwony sedan, matrix ledy ( dynamiczne kierunkowskazy sa wypas!) ale może coś z wyprzedaży 2016 stojące na placu mnie podpasuje. Musisz sobie na spokojnie przemyśleć.. 2200 netto to będzie ciężko chyba z A4.. Nie do końca jest takie przeliczenie, że jak auto kosztuje 220 tys. to płacisz 2200 zł raty.. niestety. Chyba, że masz jakąś wpłatę pierwszą większą. Ja to rozpracowałem cały konfigurator na czynniki pierwsze . Ten co masz na stronie internetowej jest identyczny jak ten, z którego korzystają handlowcy. Ale już oferty leasingowe to zupełnie inna bajka. Najtaniej wyjdzie APL bez rabatów. Będziesz miał najniższą ratę. Ale nie aż tak niską jak napisałeś, Zwykłe ledy są warte rozpatrzenia (masz dynamiczne z tyłu z przodu zwykle kierunkowskazy ale LEDy dzienne identyczne jak Matrixy). Ksenon odradzam (zupełnie inne ledy dzienne i inne tylne światła). Polecam Trójstrefową klimę (dla wyglądu, standard jest mega słaby). Nie zapomnij dopłacić groszy za osłonę słoneczną opcjonalną (standardowa nie przesuwa się na boczną szybę, heh naprawdę - koszt 250 zł). Pierwsza wpłata 10% i taka rata wychodzi. Co masz na myśli ze oferty leasingowe to inna bajka? Gorzej? Wiadomo, że jak wpadasz z gotówką do salonu to jest inaczej mimo wszystko licze na jakieś rabaty, kolega biorąc A3 po lifcie dostał rabat 22 tys zł przy kwocie za auto 180tys zł. Może uda mi się ratę podnieść do 2400,2500 ale to juz będzie maks dla mnie a po 3 latach wymiana na nowy. Jak do tej pory widziałem A4 w wawie, to na 10 sztuk 9 miało zwykle światła z przodu bez ledów, auto wtedy wygląda masakrycznie, nie wiem czym sie ludzie kierowali, chyba ze wnętrze mają wypas. Oczywiście klima 3 strefowa, swietnie to wygląda w porównaniu do tej podstawowej. Widziałem też opcje bez drive select... Jak to możliwe, że to nie jest w standardzie? w 252 km i quattro masz drive select w standardzie. W innych wersjach niekoniecznie. S-line jest warty rozpatrzenia. Jeżeli chodzi o leasing. Inna bajka niż to co pokazuje Ci strona internetowa. Musisz się zastanowić ponieważ masz dwie możliwości jak zależy Ci na niskiej racie. Pierwszą jest Leasing operacyjny standardowy z 10% wpłatą własną, niskie raty i duży wykup. Wtedy masz rabat na samochód ale wyżej oprocentowany leasing. Standardowo masz 14% ale jest opcja na 20% jak zarejestruje Ci salon Twoj samochod jako samochód demo ale miesiąc musisz przynajmniej czekać. Druga opcja to APL czyli to samo w sumie (10% wpłaty, niskie raty i duży wykup) ale spłacasz tylko utratę wartości samochodu od ceny katalogowej (nie masz nawet 1% rabatu). Także w APL masz najniższą ratę ale nie opłaca się wykupywać samochodu tylko wymienić. No i za bardzo nic nie możesz pozmieniać sobie (żaden chip, żadne zmiany wydechu itp.). To tak w skrócie. Ale handlowcy Ci wszytko powiedzą. Swoją drogą jak CI się udało wziąć samochód na dłużej jak zgodnie z polityką Audi oni nie użyczają samochodów?
komoornik Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Sporo pewnie takich A4 jeździ jako firmówki i nie specjalnie szaleją jeśli chodzi o wyposażenie. Drive Select to chyba raczej nie mus, bo pewnie można sobie uruchomić przez VCDS.
Kosmita Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Sporo pewnie takich A4 jeździ jako firmówki i nie specjalnie szaleją jeśli chodzi o wyposażenie. Drive Select to chyba raczej nie mus, bo pewnie można sobie uruchomić przez VCDS. heh. Jak dla mnie LEDy to must have. Auto traci naprawdę wiele jak nie ma przynajmniej zwykłych LEDów a z Matrixami to bajka. Śmieje się zawsze, że jak mijam nową c klasę albo trójkę nową i zapalam kierunkowskaz to ich kierowcy muszą mieć fajnego gula jak to widzą heh Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Kosmita
eskal Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Kosmita, Mam koleżankę w dziale serwisu na radzymińskiej i jak powiedziałem, że jestem zainteresowany kupnem A4 to załatwiła mi auto od 18 wieczorem do 11 rano next dnia, musiałem tylko zatankować do poziomu z przed jazdy i zrobić maks 100km, ale zrobilem ponad 250 i nic nie dopłacałem machneli ręką. Wersja testowa miała TFSI 190KM napęd na przód i S-tronic, bez Virtualnego kokpitu a na tym mi zależało bo chciałem się pobawić, ale wyszło na to, że ten duży ekran między zegarami też ma fajną funkcjonalność. W APL nie dadzą rabatu jak wezmę leasing z wysokim wykupem własnym? Muszę w takim razie zadzwonić do handlowca. Może będzie rabat na auto nowe które już u nich w salonie stoi.
Kosmita Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 Kosmita, Mam koleżankę w dziale serwisu na radzymińskiej i jak powiedziałem, że jestem zainteresowany kupnem A4 to załatwiła mi auto od 18 wieczorem do 11 rano next dnia, musiałem tylko zatankować do poziomu z przed jazdy i zrobić maks 100km, ale zrobilem ponad 250 i nic nie dopłacałem machneli ręką. Wersja testowa miała TFSI 190KM napęd na przód i S-tronic, bez Virtualnego kokpitu a na tym mi zależało bo chciałem się pobawić, ale wyszło na to, że ten duży ekran między zegarami też ma fajną funkcjonalność. W APL nie dadzą rabatu jak wezmę leasing z wysokim wykupem własnym? Muszę w takim razie zadzwonić do handlowca. Może będzie rabat na auto nowe które już u nich w salonie stoi. A no właśnie, po znajmości . Virtual ma dokładnie tą samą funkcjonalność co zwykłe zegary z tym, że w zwykłych nie powiększysz mapy i nie sprawdzisz temperatury oleju. Taka różnica. W zamian nie masz wyświetlacza przed oczami niczym z nfs heh a ładne zegary 3d (wypukłe). APL z automatu jest z dużym wykupem bo chodzi o to żeby nie spłacać samochodu a tylko utratę jego wartości. To dla tych co i tak co 3 lata wymieniają furę. Najniższe raty dostaniesz pomimo braku rabatu. Sprawdzałem.
West88 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Eskal, Jakbyś nie kombinował to i tak APL wychodzi najkorzystniej... Porównałem ofertę APL z klasycznymi leasingami, w róznych konfiguracjach wpłaty wpłasnej, okresu leasingu i wysokości wykupu, to i tak APL wychodzi najtaniej Dodatkowo przy zakupie auta z rocznika 2016 dostajesz roczny pakiet ubezpieczeń gratis.. Oferta prezentowana przez kalkulator leasingu na stronie Audi i oferta otrzymana bezpośrednio od handlowca różnią się, na plus ta od doradcy
eskal Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 West88 a o ile % lepszą oferte od doradcy dostałeś? Dzisiaj pojawiłem sie w salonie na radzymińskiej w Wawie i poogladałem sobie jeszcze autka. A3 w fajnym wyposażeniu wychodzi jakieś 30 tys taniej ale jednak A4 to A4 :), jednak nie miałem tyle czasu aby czekać na doradce, wszyscy zajęci i trzeba się wcześniej umówić. Chyba zrezygnuje z mocnego silnika i quattro i wezme 190KM benzynke ale zmieszcze się w kwocie 220-230 tys. z wyposażeniem jaki bym chciał. Auta które stoją na placu i jest na niektóre nawet rabat 40 tys zł niestety rate leasingową mają taką samą co auto z fabryki, tylko wykup końcowy jest mniejszy po 3 latach. Kosmita w Matrix LED masz przednie kierunkowskazy również dynamiczne? aa i sprawdziłem tą opcje z osłonką na słońce na boczne szyby, smiech, że w takim aucie nie ma tego w standardzie, osłonka jest tylko na przód , zdziwiłem się jak wsiadłem do A4, to juz w fiatach takie daja
komoornik Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 To po co kupować takie Audi, jak ma być w FWD? Idź po Superba albo Passata z 2.0 TSI 280KM.
eskal Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Komoornik to juz nie mozna kupic Audi bez quattro? Wiem jak sie zachowuje audi na drodze w quattro ale to nie jest dla mnie must have. Ja szukam auta komfortowego ze wszystkimi opcjami ktore są dla mnie bardzo przydatne i wygodne to wszystko ma Audi. Nie interesuje mnie Superb i Passat.
gibonbba Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Piękna [emoji16] bardzo gustownie skonfigurowana. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
komoornik Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 3 godziny temu, eskal napisał: Komoornik to juz nie mozna kupic Audi bez quattro? Wiem jak sie zachowuje audi na drodze w quattro ale to nie jest dla mnie must have. Ja szukam auta komfortowego ze wszystkimi opcjami ktore są dla mnie bardzo przydatne i wygodne to wszystko ma Audi. Nie interesuje mnie Superb i Passat. Wszystko można. Nie interesuje Cię Superb czy Passat z jakiego powodu? To jak już ma być A4, zamiast brać 2.0 lepiej 1.4 - bo te 190KM jest nie do efektywnego wykorzystania.
eskal Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Nie interesuje mnie Superb i Passat ponieważ różnica w wykończeniu wnętrza oraz odczucia z jazdy są jak dla mnie duże na korzyść A4. Najciekawsze jest to, że za cenę dobrej A4 można już wziąć A6, ponieważ to stary model, jednak A4 B9 bardziej mi się w środku podoba.
komoornik Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Czyli rozumiem, że jeździłeś takim Superbem L&K? Kwestię różnicy w materiałach czy jakości spasowania jestem w stanie zrozumieć. Ale odczucia z jazdy? Twoim zdaniem A4 B9 FWD 190KM będzie dawało lepsze odczucia z jazdy niż Superb 4x4 280KM? Żeby jeszcze była jakaś przepaść w możliwości doposażenia, a tak to chyba tylko braku Virtual Cockpit można by żałować.
carrera369 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 23 godziny temu, komoornik napisał: To jak już ma być A4, zamiast brać 2.0 lepiej 1.4 - bo te 190KM jest nie do efektywnego wykorzystania. Po co pisać takie bzdury ?
Gość Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Komoornik pieprzysz jak potluczony chyba w co drugim temacie. Po co to po co tamto ? Pisz merytorycznie na temat, a nie robisz komus wywody ze biale bedzie lepsze od czarnego.Nie porownuj skody i vw do audi bo malo chyba wiesz, poczytaj troche technikali, zobacz jakie sa robione koncowe nastawy zawieszen/silnika/skrzyni, rozkladzie masy itd, kontrola jakosci dla poszczegolnych marek.Mam znajomego co robi w fabryce niektore elementy do grupy vag, i np. kontrola jakosci obic tapicer. w skodzie jest robiona co 100, w vw co 50,w audi co 10, tam gdzie skaza na elemencie w vw przechodzi tak w audi jest zwrot i poprawka.Jezdzilem suberbem 2.0 tfsi 4x4 i tak niestabilnie prowadzacej sie kobyly w zakretach juz dawno nie widzialem. Jedyny plus to chyba tylko miejsce...Nawet ten l&k nie pomaga, czegos brakuje co wlasnie audi ma, a diabel zawsze tkwi w szczegolach.Idac twoim tokiem to przeciez mozna tez kupic nowa dacie duster 4x4, materialy podobne jak w skodzie, to po co przeplacac ?
komoornik Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) W przeciwieństwie do niektórych, zawsze piszę merytorycznie i na temat. Jeździłem B9 jak i Superbem, nie doznałem szoku porównując te auta. Pierwsza podstawowa kwestia, co tu porównujemy? Bo ja stwierdzam, że nie ma co się pchać w A4 B9 FWD - choćby nie wiem co chcieli specjalnie zepsuć w Superbie, to ten konkretny setup w większości przypadków będzie się sprawował lepiej. Bo zaraz się jeszcze okaże, że szukając oszczędności zjedziemy sporo z wyposażeniem w tym A4, a wtedy to na pewno Super będzie miał więcej plusów. Edytowane 15 Stycznia 2017 przez komoornik
casavio Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zaraz się okaże że w/g niektórych NIE WOLNO kupować A4 bez quattro i z małą mocą a już na pewno nie 1,4. eskal jak będziesz konfigurował swoje Audi to nie zapomnij zapytać w jakim ma być kolorze
Bristol Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Niech Każdy kupuje co i za ile chce i tyle... Jedno jest pewne a mianowicie to że Skoda i Passat dużo więcej i szybciej tracą na wartości niż Audi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się