Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

Bez przesadza Nie musisz byc tak krytyczny.Masz super pieknie i szybkie auto ktore jest na pewno marzeniem Nie jednego ja po prosti za dlugo jezdzi swoim bo mam go Od 5 lat dlatego juz. ei moge sie doczekac zmiana , a jak zmieniac to na cos lepszego / szybszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od momentu zakupu s4 b6 stwierdziłem ze jesli audi to tylko i wyłącznie S/RS wersje jesli oczywiście finanse pozwolą...teraz s5. Kolega ma zwykle a5 2.0 tfsi 270koni i za każdym razem gdy ze mną jedzie to to marudzi wlasnie ze brakuje mu tego dźwięku... I fakt faktem gdy jade z nim brakuje mi mojego :P ale tak jAk było pisane wcześniej to nie tylko dźwięk, bo prowadzenie ogólne samopoczucie ze jest sie w Esce jest fajna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli mam byc szczery to dla mnie liczy sie obecnie tylko RS , S to taka opcja kryzysowa mozna tak powiedzieć.Ski sa fajne do chwili kiedy nie zaparkuje obok ciebie RS ktory wyglądem po prostu powala no ale nie będę wychylał sie przed szereg zobaczymy co cas przyniesie w kazdym razie na pewno 6 cylindrów w takiej lub innej formie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze znajdzie sie lepsza fura, która może stanać obok. Nie ma jak krytykować nowe auto dopchane i naprawde całkiem szybkie w kraju gdzie statystyczny mieszkaniec jeździ przeszło 10 letnim autem z przebiegiem ponad 500 tys. km skrecomym na 150 tys. km i moca 75 KM. Niektórzy tu chyba jacyś nie dowartościowani są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche nadinterpretowales przekaz.Mnie nie chodziło o to zeby mieć lepsze droższe auto zeby komuś imponowac tylko o spełnienie jakiś tam samochodowych marzeń.Kiedys marzeniem były HOT hatche , ktore zrealizowałem , potem było subaru , miałem aż dwa pózniej przyszłego czas na rodzine i inne plany wiec samochody zeszły na dalszy plan.Obecnie kiedy ogarnalem juz te tematy w końcu mogę znow zacząć myślec czym bym chcal jezdzic i to zrealizować a nie czym muszę jezdzic bo sa inne ważniejsze priorytety.

A dlaczego RS a no dlatego ze ma obłędny wyglad którym dla mnie powala wszystko tak jak kiedyś Lancia delta integrale , UR quattro czy niektore Subaru i niestety każde audi stojące obok RS sowiego odpowiednika jest po prostu zwyczajne i nudne.

Odnośnie imponowania to mam to szczesćie ze jestem tym typem człowieka któremu totalnie lata czym jezdze i co sobie ludzie myślą liczy sie tylko i wyłącznie moje zadowolenie.

BTW odnośnie Togo czym jeździ średnia krajowa to jakoś nie zauważyłem w Warszawie czy Krakowie zeby było aż tak złe moze na peryferiach jest inaczej nie wiem bo nie sprawdzam.

Edytowane przez turdzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche nadinterpretowales przekaz.Mnie nie chodziło o to zeby mieć lepsze droższe auto zeby komuś imponowac tylko o spełnienie jakiś tam samochodowych marzeń.Kiedys marzeniem były HOT hatche , ktore zrealizowałem , potem było subaru , miałem aż dwa pózniej przyszłego czas na rodzine i inne plany wiec samochody zeszły na dalszy plan.Obecnie kiedy ogarnalem juz te tematy w końcu mogę znow zacząć myślec czym bym chcal jezdzic i to zrealizować a nie czym muszę jezdzic bo sa inne ważniejsze priorytety.

A dlaczego RS a no dlatego ze ma obłędny wyglad którym dla mnie powala wszystko tak jak kiedyś Lancia delta integrale , UR quattro czy niektore Subaru i niestety każde audi stojące obok RS sowiego odpowiednika jest po prostu zwyczajne i nudne.

Odnośnie imponowania to mam to szczesćie ze jestem tym typem człowieka któremu totalnie lata czym jezdze i co sobie ludzie myślą liczy sie tylko i wyłącznie moje zadowolenie.

BTW odnośnie Togo czym jeździ średnia krajowa to jakoś nie zauważyłem w Warszawie czy Krakowie zeby było aż tak złe moze na peryferiach jest inaczej nie wiem bo nie sprawdzam.

Każdy kupując auto wyznacza sobie priorytety. Ja wole jeździć wypasionym mocnym passatem niż gołym i słabawym Audi.. Dlatego jak kupowałem teraz samochód to też brałem budżet ok. 300 tys. zł. I bardzo się cieszę, że udało mi się kupić to Audi. Jest mocne, dobrze wyposażone i wyróżnia się bardzo. Ale każdy kupując auto ma też swoją górną granicę budżetu. Za eSke trzeba dać prawie 400. Za RSke pewnie jeszcze 100 więcej. No to jak masz wydać 500 tys na samochód to zamiast 4 już myślisz może nad fajną A6 lub A7 z mocnym silnikiem.. itd.. Więc nawet mając odpowiedni budżet kupić fajny samochód, który spełni Twoje oczekiwania, nie jest tak łatwo.. Wchodzi szereg czynników do rozpatrzenia.

W używanych podobnie. Zawsze można kupić starsze Audi lub nowszego lub mniej najechanego VW, albo jeszcze nowszego i jeszcze mniej najechanego Renault itd..

Ja ze swojej jestem bardzo zadowolony bo wciskać coś tam wciska, quattro jest, wygląd jest.. Uśmiecham się gdy jadę. Więc wszystko ok. Zobaczymy na jak długo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda.

Kiedyś to jeszcze były większe różnice w możliwości doposażenia. A teraz do Passata można zamówić praktycznie wszystko to co w A4.

Ten setup 2.0 TSI 280KM DSG 4x4 to fajna opcja, do tego w pełni wyposażone auto to koszt kilkadziesiąt tysięcy niższy niż A4.

Chętnie bym pojeździł dłużej takim autem - robiłem tylko jazdę testową Superbem w takim setupie, przyjemnie się jeździło.

Edytowane przez komoornik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda.

Kiedyś to jeszcze były większe różnice w możliwości doposażenia. A teraz do Passata można zamówić praktycznie wszystko to co w A4.

Ten setup 2.0 TSI 280KM DSG 4x4 to fajna opcja, do tego w pełni wyposażone auto to koszt kilkadziesiąt tysięcy niższy niż A4.

Chętnie bym pojeździł dłużej takim autem - robiłem tylko jazdę testową Superbem w takim setupie, przyjemnie się jeździło.

No jest trochę różnicy. Passat jest większy ale nie ma takiego wyglądu. W środku też Audi to Audi. 4x4 w Passacie to zupełnie coś innego niż Quattro w Audi.. Jakość materiałów też jest lepsza w Audi.. Paleta silników jest zupełnie inna. Zestrojenie zawieszenia oraz układu kierowniczego.. Można sobie domówić rzeczy, które w VW nie są dostępne (różne systemy, lepsze materiały wykończeniowe z palety Audi Exlusive, silniki V6 itp.). Ale VW ma też wiele ciekawych autorskich rozwiązań. Moim zdaniem VW światła TOP LED są fajniejsze niż Matrix Beam w Audi. Mają doświetlanie zakrętów czego nie ma Audi. Taka ciekawostka.

Ale koncern jakoś grupuje te auta i wciąż utrzymuje, że Audi to jest marka premium. Superb np nie dostał świateł Ledowych w ogóle żeby się VW lepiej sprzedawał.. Ogólnie jest tak jak tu ktoś wcześniej napisał fajnie, że siedzenie w Audi S4 już samym siedzeniem daje niesamowite wrażenie, poczucie, że jest się w czymś wyjątkowym.. Podobnie jak ogólnie jesteś w Audi, masz lepsze wrażenie, poczucie i komfort niż w VW. A inaczej mówią zazwyczaj posiadacze VW, Renault, Fordów itd, że różnicy nie ma i nie ma co przepłacać.. i że umyślnie nie kupili Audi bo uważają, że ich auto jest lepsze.. heh. Ale jak byś się chciał zamienić to będą pierwsi do zamiany :) Ale ten prestiż i luksus niestety kosztuje..

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matrixy w Q7 mają doświetanie skrętu i to praktycznie pod kątem 90 stopni, tak jakby jedna sekcja led się przekręca. Działa to niesamowicie bo auto jakby wyczuwało, że będę skręcał i już za wczasu świeci np po lewej stronie auta oświetlając całą lewą stronę. Rewelacja, to całkowicie co innego niż skrętny bixenon w b7/b8.

Edytowane przez mystic.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skretny z adaptiv light w moje A5 i też tak to działa. Skretny to jedno ale w lampie jest osobny modul który świeci całkowicie w bok oswietlajac pieszych i pobocze czy skrzyżowanie zależnie od sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche nadinterpretowales przekaz.Mnie nie chodziło o to zeby mieć lepsze droższe auto zeby komuś imponowac tylko o spełnienie jakiś tam samochodowych marzeń.Kiedys marzeniem były HOT hatche , ktore zrealizowałem , potem było subaru , miałem aż dwa pózniej przyszłego czas na rodzine i inne plany wiec samochody zeszły na dalszy plan.Obecnie kiedy ogarnalem juz te tematy w końcu mogę znow zacząć myślec czym bym chcal jezdzic i to zrealizować a nie czym muszę jezdzic bo sa inne ważniejsze priorytety.

A dlaczego RS a no dlatego ze ma obłędny wyglad którym dla mnie powala wszystko tak jak kiedyś Lancia delta integrale , UR quattro czy niektore Subaru i niestety każde audi stojące obok RS sowiego odpowiednika jest po prostu zwyczajne i nudne.

Odnośnie imponowania to mam to szczesćie ze jestem tym typem człowieka któremu totalnie lata czym jezdze i co sobie ludzie myślą liczy sie tylko i wyłącznie moje zadowolenie.

BTW odnośnie Togo czym jeździ średnia krajowa to jakoś nie zauważyłem w Warszawie czy Krakowie zeby było aż tak złe moze na peryferiach jest inaczej nie wiem bo nie sprawdzam.

Każdy kupując auto wyznacza sobie priorytety. Ja wole jeździć wypasionym mocnym passatem niż gołym i słabawym Audi.. Dlatego jak kupowałem teraz samochód to też brałem budżet ok. 300 tys. zł. I bardzo się cieszę, że udało mi się kupić to Audi. Jest mocne, dobrze wyposażone i wyróżnia się bardzo. Ale każdy kupując auto ma też swoją górną granicę budżetu. Za eSke trzeba dać prawie 400. Za RSke pewnie jeszcze 100 więcej. No to jak masz wydać 500 tys na samochód to zamiast 4 już myślisz może nad fajną A6 lub A7 z mocnym silnikiem.. itd.. Więc nawet mając odpowiedni budżet kupić fajny samochód, który spełni Twoje oczekiwania, nie jest tak łatwo.. Wchodzi szereg czynników do rozpatrzenia.

W używanych podobnie. Zawsze można kupić starsze Audi lub nowszego lub mniej najechanego VW, albo jeszcze nowszego i jeszcze mniej najechanego Renault itd..

Ja ze swojej jestem bardzo zadowolony bo wciskać coś tam wciska, quattro jest, wygląd jest.. Uśmiecham się gdy jadę. Więc wszystko ok. Zobaczymy na jak długo :)

Nie no jasne ja po prostu wychodzę z założenia ze jezeli mam wydać na auto 400K co i tak jest juz kupę kasy to i wiem ze za kazdym razem jak będę widzal to czym na prawdę chce jezdzic będę żałował to wole wydać ta stówkę wiecej i byc 101% zadowolony bo to nie rower zeby sobie zmieniać co sezon ja przynajmniej tak pieniędzmi nie sram zeby sobie na to pozwolić.

Co do biednego Audi tez tak uwazam jest tyle fajnych samochodów w cenie biednego audi ze nie rozumie takiego wyboru ale znam dosc sporo ludzi ktorzy takiego dokonują bo musza jezdzic audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skretny z adaptiv light w moje A5 i też tak to działa. Skretny to jedno ale w lampie jest osobny modul który świeci całkowicie w bok oswietlajac pieszych i pobocze czy skrzyżowanie zależnie od sytuacji.

Dokładnie tak, osobna sekcja led oświetla pobocze lewe i prawe po bokach auta a nie tylko przed, rewelacyjnie widzć zwierzynę, która czai się w lesie. A już wogóle efekt jest mega jadąc na długich w tybie "auto" non stop a matrixy wyłączają tylko to pole widzenie, gdzie znajdują się inne pojazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skretny z adaptiv light w moje A5 i też tak to działa. Skretny to jedno ale w lampie jest osobny modul który świeci całkowicie w bok oswietlajac pieszych i pobocze czy skrzyżowanie zależnie od sytuacji.

Dokładnie tak, osobna sekcja led oświetla pobocze lewe i prawe po bokach auta a nie tylko przed, rewelacyjnie widzć zwierzynę, która czai się w lesie. A już wogóle efekt jest mega jadąc na długich w tybie "auto" non stop a matrixy wyłączają tylko to pole widzenie, gdzie znajdują się inne pojazdy.

Panowie chyba się nie zrozumieliśmy. Biksenony to zupełnie inna półka i mimo, że to nie światła halogenowe to ustępują sporo Matrix_Beamom. Zarówno w A5 jak i w naszych Matrix-Beamach znajdują się moduły doświetlające zakręty przy jeździe wolnej (na skrzyżowaniach, przy manewrach, rondach itd). W nowych Audi faktycznie jest to fajnie połączone z nawigacją, że gdy się dojeżdża do skrzyżowania i zwalnia, samochód doświetla zakręt zanim się cokolwiek zrobi kierownicą. Natomiast przy szybszej jeździe w Matrix_beamach bez świateł drogowych nie występuje już żadne doświetlanie. Ledy są statyczne i nic się nie skręca. Dopiero po zapaleniu świateł drogowych zaczyna się coś niesamowitego. Światła jak by żyją własnym życiem. Kamera nie włącza i wyłącza świateł tylko wycina samochody zarówno z przeciwka jak i te jadące w naszą stronę. A, zę wszystko dzieje się płynnie to cały czas widać jak płynnie światła cały czas pracują aby doświetlić nam maksymalnie drogę jednocześnie nikogo nie oślepiając. I tutaj również zauważyłem, że zanim się ruszy kierownicą samochód wie, że będzie zakręt i już go doświetla. Warunek jaki musi być spełnony: nie może być tam ani samochodów innych ani świecących latarni. Inaczej nie doświetla tej części. W VW TOP Ledy (3 generacja) również wycinają samochody z przeciwka i doświetlają zakręty ale Ledy odpowiadające za światła mijania dodatkowo są dynamiczne. I nawet jak jest tak duży ruch, że uniemożliwia włączenie świateł drogowych to fajnie jak mijania skręcają. Trochę wtedy to pomaga. W Audi jak już się włączą drogowe to jest faktycznie niesamowite wrażenie i widoczność i czuć różnicę, ale mijania są statyczne. Ostatnio w Motorze był test świateł i porównywali LEDy poszczególnych marek do ksenonów. Nie pamiętam ale z 10 czy 12 producentów było i VW wygrał właśnie dzięki skrętnym światłom mijania. Matrix-Beam w Audi drugie. Później dopiero uplasowały się światła Ledowe BMW i MErcedesa.

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Superbie niby tylko Xenon, ale tam też są dynamiczne przesłony.

Nie działa to tak dobrze, jak Top Led ale zawsze sporo lepiej niż zwykły Xenon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Superbie jest dokładnie to samo co w Passacie B7. Xsenon z doświetlaniem dodatkowym modulem przy wolnej jezdzie i doswietlaniem skretnym, plus automatycznie wyłaczanie i właczanie swiatel drogowych. Nie ma mowy o jakimkolwiek wycinaniu samochodów ponieważ jest tylko jedno źródło światła.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie. W B7 jak i nawet teraz w Golfie VII można sobie zamówić tzw. Dynamic Light Assist. W Superbie też to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Biksenony to zupełnie inna półka i mimo, że to nie światła halogenowe to ustępują sporo Matrix_Beamom.

Zasada działania jest ta sama. Sposób realizacji jest inny. W xenonie jest przysłona+ żarówka, w led poszczególne panele diod. W A5 lift (chyba) nie jest to jeszcze sprzężone z navi. Oczywiście dioda jest bardziej bajerancka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Ledach z uwagi na bardzo dużą ilość źródeł światła jest to po prostu bardziej i dynamiczne i bardziej precyzyjne. Jak samochód się przesuwa to całe światła się przesuwają. Światła te są dostępne tylko w Audi A8, A7, A6 oraz nowych Q7 i A4 i teraz nowe A5 Oczywiście za sporą dopłatą. Nie każde z tych modeli posiada Matrix Beamy. Najłatwiej to rozpoznać po dynamicznych kierunkowskazach. Jeżeli ktoś ma Ksenony to nie ma dynamicznych kierunkowskazów (Ledy od świateł dziennych też wyglądają gorzej), Jak ktoś ma zwykłe LEDy, ma też dynamiczne kirunkowskazy z tyłu. A jak ma Matrix-Beam to posiada dynamiczne kierunkowskazy z tyłu i z przodu. To tak najszybciej żeby poznać jakie światła są w Audi.

W poprzednim modelu Audi A5 faktycznie jest tylko Ksenon z przesłoną. LEDY nie były dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


bardziej i dynamiczne i bardziej precyzyjne.

Taki cukier z Biedronki i cukier z drogiego sklepu :decayed: Więcej źródeł światła to szybsza i bardziej precyzyjna reakcja. Proste. Ale czy zobaczymy 0,01s różnicy w reakcji? Wydaje mi się ze nie. Cały cwancig jest w tym ze te światła są poprostu bardziej bajeranckie(bo są), teoretycznie bardziej niezawodne, tańsze w produkcji i jednocześnie drożnej sprzedawalne. Także wszyscy zadowoleni. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej i dynamiczne i bardziej precyzyjne.

Taki cukier z Biedronki i cukier z drogiego sklepu :decayed: Więcej źródeł światła to szybsza i bardziej precyzyjna reakcja. Proste. Ale czy zobaczymy 0,01s różnicy w reakcji? Wydaje mi się ze nie. Cały cwancig jest w tym ze te światła są poprostu bardziej bajeranckie(bo są), teoretycznie bardziej niezawodne, tańsze w produkcji i jednocześnie drożnej sprzedawalne. Także wszyscy zadowoleni. :)

Ale to światła z Ksenonami też potrafią tak precyzyjnie wyciąć np. 4 samochody? Wydaję mi się, że nie. Że to tylko można osiągnąć na LEDach. KSenon wydaję mi się, że ma tylko 3 warianty świateł drogowych. Lewa strona prawa i środek. I tylko tym operuje. Nie wycina samochodów jadących tylko gasi całą stronę.. Także wydaję mi się, że jednak technologia tutaj jest bardziej doprecyzowana. Ale zgadzam się, że bajer najbardziej wpływa na cenę. I te kierunkowskazy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...