Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

naprawdę mi się podoba! dobry wybór, dobry gust :) widzę, że Twoje zegary to taka mniejsza (przynajmniej zdjęcie daje taki efekt) wersja tych z A6/A7/A8. pierwszy raz widzę normalne zegary w B9 przyznam szczerze :) jestem bardzo ciekaw jak auto spisuje się z tym silnikiem, w Bydgoszczy mieli (nie wiem jak teraz) niestety podstawowe TDI na jeździe testowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście auto znacznie bardziej się podoba na zdjęciach niż w realu. Wnętrze na zdjęciach jest jak dla mnie fenomenalne ale jak siadłem w nim w realu to się mega rozczarowałem. Koncepcja tzw. otwartego kokpitu jak dla mnie jest porażką. W poprzedniej generacji czuć że kierowca jest otoczony kokpitem i ja osobiście znacznie lepiej czuje się w tym wnętrzu. Biorąc zatem pod uwagę, że nowe A5 jest średnie z zewnątrz a wnętrze będzie kopią A4 B9 podjąłem szybką decyzję o zakupie obecnego modelu A5 sportback (chociaż czekałem na nowe A5). Jedyne czym moim zdaniem nowe A4/A5 bije poprzednika to pakiet oświetlenia wnętrza :slina: To im naprawdę wyszło. Ale jak już było wcześniej każdy kupuje auto dla siebie i ma się podobać właścicielowi dlatego rzyczę zadowolenia i bezawaryjności :thumbup1: Mam nadzieję że za miesiąc też będę się w końcu cieszył nową furką :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście auto znacznie bardziej się podoba na zdjęciach niż w realu. Wnętrze na zdjęciach jest jak dla mnie fenomenalne ale jak siadłem w nim w realu to się mega rozczarowałem. Koncepcja tzw. otwartego kokpitu jak dla mnie jest porażką. W poprzedniej generacji czuć że kierowca jest otoczony kokpitem i ja osobiście znacznie lepiej czuje się w tym wnętrzu. Biorąc zatem pod uwagę, że nowe A5 jest średnie z zewnątrz a wnętrze będzie kopią A4 B9 podjąłem szybką decyzję o zakupie obecnego modelu A5 sportback (chociaż czekałem na nowe A5). Jedyne czym moim zdaniem nowe A4/A5 bije poprzednika to pakiet oświetlenia wnętrza :slina: To im naprawdę wyszło. Ale jak już było wcześniej każdy kupuje auto dla siebie i ma się podobać właścicielowi dlatego rzyczę zadowolenia i bezawaryjności :thumbup1: Mam nadzieję że za miesiąc też będę się w końcu cieszył nową furką :D

Obecna wersja 5tki jest mega.. nowe A5/S5 to taka klapa troszke.. Strasznie zawsze podobały mi sie 5tki do teraz. Do końca 2016 roku. Mogli chociaż te lampy z przodu trochę skopiować a nie dali jak od forda..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) i czywiscie gratuluje pieknego auta :)

Mam pytanie, ja tez niedawno odebralam takie a4 i chce Cie zapytac o nawigacje. Czy mozesz mape wyswietlac w google map? I czy pokazal Ci sie taki zielony but na pedale (kontrolka) i jechales w miescie wiecej niz jest dozwolone , dodam ze nie zamawialam zadnych czytania zankow itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zielony but, to taki asystent ekonomicznej jazdy, który działa w oparciu o dane z nawigacji. W skrócie auto wie, ze zbliżasz sie np do ronda, wiec but ze strzałka pokazuje żeby zdjąć nogę z gazu bo za chwile i tak musisz zwolnić. Podobnie jak jedziesz z górki. Tez sie zastanawiałem o co chodzi z ta ikonka buta.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez grom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) i czywiscie gratuluje pieknego auta :)

Mam pytanie, ja tez niedawno odebralam takie a4 i chce Cie zapytac o nawigacje. Czy mozesz mape wyswietlac w google map? I czy pokazal Ci sie taki zielony but na pedale (kontrolka) i jechales w miescie wiecej niz jest dozwolone , dodam ze nie zamawialam zadnych czytania zankow itp.

Dziękuję wszystkim za gratki. Odpiszę najpierw na buta :). Tak, but to standard. Jest to tylko informacyjna kwestia. Jeżeli w menu na wyświetlaczu ustawisz sobie opcje asystenta jazdy to pojawia się but oraz ikonka o jaką informacje chodzi (zakręt, prędkość, teren zabudowany itp).Chodzi o to, że jak puścisz nogę z gazu to beż używania hamulców pokonasz daną przeszkodę. Jak masz aktywny tempomat to samochód sam zwalnia przed przeszkodami.

Google mapsa nie ma w klasycznych zegarach ale navi od Audi naprawę jest super dokładna i trójwymiarowa. Ponadto szukanie celów jest jak w googlu.

Zgadzam się z kolegami co do nowej A5 chociaż wstrzymam się z ost opinią jak zobaczę na żywo.

Natomiast każdy ma swój wybór ale w życiu nie wymieniłbym mojej A4 na poprzednie A5.. No inna technologia, inne podejście do samochodu, inne systemy.. Ale plusem jest, że na A5 są super rabaty i oferta w APL ponieważ jest to już schodzący model. Również gratuluję zakupu.

Podzielę się z wami natomiast wrażeniami z jazdy. Samochód jest niesamowity i zaskakuje mnie z dnia na dzień. Drive Select w tej wersji działa fenomenalnie. Samochód czyta w Twoich myślach. W trybie auto sam wie, chcesz mieć moc a kiedy ekonomie. Przestawia wszystko tak jak trzeba. W trybie dynamic auto ma lepsze osiągi niż w pozostałych trybach (łącznie z predkoscia maksymalną). Ostatnio odkryłem super funkcje launch control (szybkie ruszanie z pod świateł). Trzeba wykonać pewną kombinacje różnych ustawień ale auto wystrzeliwuje jak z procy. Jestem ciekawy jak jeździ eska skoro ta moja naprawdę jest niesamowita.

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Andzka Ania, dnia 12 Paź 2016 - 22:31, napisał:
Witam i czywiscie gratuluje pieknego auta

Mam pytanie, ja tez niedawno odebralam takie a4 i chce Cie zapytac o nawigacje. Czy mozesz mape wyswietlac w google map? I czy pokazal Ci sie taki zielony but na pedale (kontrolka) i jechales w miescie wiecej niz jest dozwolone , dodam ze nie zamawialam zadnych czytania zankow itp.


Dziękuję wszystkim za gratki. Odpiszę najpierw na buta . Tak, but to standard. Jest to tylko informacyjna kwestia. Jeżeli w menu na wyświetlaczu ustawisz sobie opcje asystenta jazdy to pojawia się but oraz ikonka o jaką informacje chodzi (zakręt, prędkość, teren zabudowany itp).Chodzi o to, że jak puścisz nogę z gazu to beż używania hamulców pokonasz daną przeszkodę. Jak masz aktywny tempomat to samochód sam zwalnia przed przeszkodami.

Google mapsa nie ma w klasycznych zegarach ale navi od Audi naprawę jest super dokładna i trójwymiarowa. Ponadto szukanie celów jest jak w googlu.

Dzieki za odpowiedz dotyczaca buta :) mnie sie tylko zapala jak dojezdzam do tablicy miasta z wieksza predkoscia, zastanawialam sie czy to jest polaczone z tym ze mam google i online w aucie niezaleznie od tel. komorkowego, bo w instrukcji to jakos nie do konca jasno jest opisane.

Wiem jaka jest nawigacja w audi bo mialam w poprzedniej i fakt byla super, tyle ze wlaczalam osobno telefon i szukalam alternatywnych tras w korkach, a w navi audi trwalo to troche dluzej i nie pokazuje opoznien w ruchu. Po trzech latach brakowalo aktualzacji, ( pewnie mozna bylo pojechac do serwisu i uaktualnic ) a teraz przy VC moge to zrobic sama co pol roku,. Ja ciesze sie ze mam VC ma dosc duzo mozliwosci i nowosci , ale Panowie jak widac maja inne spojrzenie :)

To zapytam jeszcze czy masz Audi connect ? czy jest ta tylko wtedy gdy jest VC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andzka Ania, dnia 12 Paź 2016 - 22:31, napisał:

Witam i czywiscie gratuluje pieknego auta

Mam pytanie, ja tez niedawno odebralam takie a4 i chce Cie zapytac o nawigacje. Czy mozesz mape wyswietlac w google map? I czy pokazal Ci sie taki zielony but na pedale (kontrolka) i jechales w miescie wiecej niz jest dozwolone , dodam ze nie zamawialam zadnych czytania zankow itp.

Dziękuję wszystkim za gratki. Odpiszę najpierw na buta . Tak, but to standard. Jest to tylko informacyjna kwestia. Jeżeli w menu na wyświetlaczu ustawisz sobie opcje asystenta jazdy to pojawia się but oraz ikonka o jaką informacje chodzi (zakręt, prędkość, teren zabudowany itp).Chodzi o to, że jak puścisz nogę z gazu to beż używania hamulców pokonasz daną przeszkodę. Jak masz aktywny tempomat to samochód sam zwalnia przed przeszkodami.

Google mapsa nie ma w klasycznych zegarach ale navi od Audi naprawę jest super dokładna i trójwymiarowa. Ponadto szukanie celów jest jak w googlu.

Dzieki za odpowiedz dotyczaca buta :) mnie sie tylko zapala jak dojezdzam do tablicy miasta z wieksza predkoscia, zastanawialam sie czy to jest polaczone z tym ze mam google i online w aucie niezaleznie od tel. komorkowego, bo w instrukcji to jakos nie do konca jasno jest opisane.

Wiem jaka jest nawigacja w audi bo mialam w poprzedniej i fakt byla super, tyle ze wlaczalam osobno telefon i szukalam alternatywnych tras w korkach, a w navi audi trwalo to troche dluzej i nie pokazuje opoznien w ruchu. Po trzech latach brakowalo aktualzacji, ( pewnie mozna bylo pojechac do serwisu i uaktualnic ) a teraz przy VC moge to zrobic sama co pol roku,. Ja ciesze sie ze mam VC ma dosc duzo mozliwosci i nowosci , ale Panowie jak widac maja inne spojrzenie :)

To zapytam jeszcze czy masz Audi connect ? czy jest ta tylko wtedy gdy jest VC

Aniu, mylisz troszeczkę kilka rzeczy. Nawigację mamy taką samą. Jest to MMI plus. Jest tam wbudowana nawigacja od Audi i zarówno Ty jak i ja możemy sobie ją aktualizować (ja wsadziłem kartę sim do samochodu i sama się aktualizuję, wyświetla korki itp). To co masz ponadto w VC to możliwość widoku z googla. Ja tej możliwości nie mam. Ale nie muszę nigdzie podjeżdżać żeby się zaktualizowały mapy. Nie muszę nawet włączać telefonu żeby pokazał korki. Usługa Audi Connect również mam włączoną i mogę sobie np. zlokalizować z komórki samochód i go zamknąć lub otworzyć. Fajna sprawa.

Jestem ciekawy jak jeździ Twoja niunia z Twoim silnikiem. Jakie ona ma osiągi względem mojej. Niby troszkę więcej koni a jednak diesel. W Polsce niedostępny ten silnik ale nawet jak by był wybrałbym benzynkę. PS. możesz gdzieś pokazać swoją A4-ke?

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyświetlacz zamiast zegarów ma taki sam sens jaki miałby telewizor zamiast przedniej szyby. I za ta decyzję wielkie graty!!!! Ale co do systemów oferujących w pracę kierowcy......też myślałem że są zbędne do czasu aż mi tyłka nie uratowaly:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andzka Ania, dnia 12 Paź 2016 - 22:31, napisał:

Witam i czywiscie gratuluje pieknego auta

Mam pytanie, ja tez niedawno odebralam takie a4 i chce Cie zapytac o nawigacje. Czy mozesz mape wyswietlac w google map? I czy pokazal Ci sie taki zielony but na pedale (kontrolka) i jechales w miescie wiecej niz jest dozwolone , dodam ze nie zamawialam zadnych czytania zankow itp.

Dziękuję wszystkim za gratki. Odpiszę najpierw na buta . Tak, but to standard. Jest to tylko informacyjna kwestia. Jeżeli w menu na wyświetlaczu ustawisz sobie opcje asystenta jazdy to pojawia się but oraz ikonka o jaką informacje chodzi (zakręt, prędkość, teren zabudowany itp).Chodzi o to, że jak puścisz nogę z gazu to beż używania hamulców pokonasz daną przeszkodę. Jak masz aktywny tempomat to samochód sam zwalnia przed przeszkodami.

Google mapsa nie ma w klasycznych zegarach ale navi od Audi naprawę jest super dokładna i trójwymiarowa. Ponadto szukanie celów jest jak w googlu.

Dzieki za odpowiedz dotyczaca buta :) mnie sie tylko zapala jak dojezdzam do tablicy miasta z wieksza predkoscia, zastanawialam sie czy to jest polaczone z tym ze mam google i online w aucie niezaleznie od tel. komorkowego, bo w instrukcji to jakos nie do konca jasno jest opisane.

Wiem jaka jest nawigacja w audi bo mialam w poprzedniej i fakt byla super, tyle ze wlaczalam osobno telefon i szukalam alternatywnych tras w korkach, a w navi audi trwalo to troche dluzej i nie pokazuje opoznien w ruchu. Po trzech latach brakowalo aktualzacji, ( pewnie mozna bylo pojechac do serwisu i uaktualnic ) a teraz przy VC moge to zrobic sama co pol roku,. Ja ciesze sie ze mam VC ma dosc duzo mozliwosci i nowosci , ale Panowie jak widac maja inne spojrzenie :)

To zapytam jeszcze czy masz Audi connect ? czy jest ta tylko wtedy gdy jest VC

Aniu, mylisz troszeczkę kilka rzeczy. Nawigację mamy taką samą. Jest to MMI plus. Jest tam wbudowana nawigacja od Audi i zarówno Ty jak i ja możemy sobie ją aktualizować (ja wsadziłem kartę sim do samochodu i sama się aktualizuję, wyświetla korki itp). To co masz ponadto w VC to możliwość widoku z googla. Ja tej możliwości nie mam. Ale nie muszę nigdzie podjeżdżać żeby się zaktualizowały mapy. Nie muszę nawet włączać telefonu żeby pokazał korki. Usługa Audi Connect również mam włączoną i mogę sobie np. zlokalizować z komórki samochód i go zamknąć lub otworzyć. Fajna sprawa.

Jestem ciekawy jak jeździ Twoja niunia z Twoim silnikiem. Jakie ona ma osiągi względem mojej. Niby troszkę więcej koni a jednak diesel. W Polsce niedostępny ten silnik ale nawet jak by był wybrałbym benzynkę.

We wczesniejszej B8 nie mialam karty SIM wiec nie aktualizowala sie, ale juz teraz dzieki Tobie wiem o co chodzi, wiesz ja kobieta jestem :) a lubie audi, zawsze bylam w tej marce zakochana i mam to szczescie ze moge sobie jak narazie pozwolic na nowe, a jest to juz czwarte, wiec byc moze mam jakies porownanie.

Maz pozwolil mi zebym sobie sama skonfigurowala :), ale przyznam ze nie zaglebialam sie we wszystkie nowinki technologiczne. w zwiazku z tym nawet do konca nie wiedzialam co bede miala, moj przedstawiciel nie popisal sie niczym i wlasciwie nic nie doradzil. Jezdze dieslem, bo nie przekraczam w roku 55 tys. i auta w firmie sa dieslami, wiec mozliwosc odliczania paliwa jest w moim przypadku dosc wazna

Poprzednie bylo 3.0 ale nie quattro, ale za to 8 biegowa skrzynia, tym razem jest quattro o ktorym marzylam, ale my w Niemczech mamy mozliwosc dwoch wersji slabszej 218 PS i taka mam ja, a silniejsze quattro o prawie 5000 € drozsze niestety, a wtedy ma 272 PS czego i tak nie ma gdzie wykorzystac, a w Polsce to juz szczegolnie, pewnie satysfakcja w swiadomosci z posiadania jest zarombista, ciagle jednak dla mnie jakos nieosiagalna, bo wolalam inne dodatki, jakis pulap byl wynaczony :( Co do jazdy to mnie jesli chodzi o przelozenia jezdzilo sie lepiej z tamta skrzynia, byla plynna, zrywna, a tutaj szarpie, auto ma sportowy charakter i jezdzi sie zupelnie innaczej. Zeby bylo plynnie trzeba jechac na Eco ( jedyny co to napewno wtedy mniej pali).

Lubie jezdzic szybko, ta jeszcze nie bylam na autostradzie, wiec nie wiem jak sie bedzie zachowywac, ale wybieram sie na wszystkich swietych do Polski wiec bedzie okazja troche przetestowac :)

Piszesz ze jestes ze swojej zadowolony, wiec to najwazniejsze, ja jeszcze nie wiem, moja podoba mi sie bardzo i ciesze sie ze zmienili srodek bo bylo juz troche nudno ale to rzecz gustu, Panowie pisza ze im sie nie podoba nowy srodek, moge tylko dodac ze jest wiecej miejsca w srodku, bo sprawdzalismy dane poprzedniej i tej i jest jakos przestronniej troche, a roznica to chyba okolo 3 cm na szerokosci wiec to jednak sporo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zwykłe zegary (w większości występują tylko w biedniejszych wersjach). Środek nowej jest o wiele piękniejszy i nowocześniejszy. System również jest nowszy i szybciej działa. Za starymi modelami A5 szczególnie jednak głównie przemawia cena. Ale każde Audi jest po prostu piękne.

Aniu, w starszej B8 miałaś Tiptronica tutaj byś miała gdybyś wybrała mocniejszą wersję. Chyba, że się mylę ale jak szarpie to raczej nie:). W tej Audi masz S-tronic czyli inaczej VW-owskie DSG inaczej zamocowane. Czyli dwusprzęgłowa skrzynia ale najnowszej generacji. Plus taki, że bardzo szybko zmienia biegi (nie ma konkurencji) ale faktycznie potrafi zadrżeć i zaszarpnąć. chociaż dosyć znacznie to poprawili. Podoba mi się, w odróżnieniu od wcześniejszych skrzyń dwusprzęgłowych grupy VAG, że sprzęgło od razu pcha samochód do przodu, a nie czekasz aż zacznie się wysprzęglać dopiero jak puścisz hamulec. Bardzo to na plus. Działa podobnie jak tiptronic a szybciej zmienia biegi. Minusy opisane powyżej.

Tryb Auto w Drive Select jest fajny i będę go w tym modelu naprawdę bardzo chwalił. Również życzę bezawaryjności :).

Odpisując koledze o systemach.. Mam tylko ten podstawowy, który mi piszczy jak się zbliżam do przeszkody i nie reaguję oraz później sam hamuje. Jest to standard. Ale bardzo testowałem inne systemy. Szczerze mówiąc np. Asystent parkowania: w BMW przez 3 lata raz skorzystałem i tylko żeby się pochwalić znajomym heh. Raczej ejstem dobrym kierowcą i nie używam tego. Za dużo czasu. To co niezbędne to czujniki i kamera. Reszta to dodatki.

Aktywny tempomat.. To taka opcja troszkę bardziej przydatna. Nad tym najwięcej się zastanawiałem. Natomiast np line assist działa dziwnie.. rzuca samochodem od pasów do pasów i nagle się wyłącza. Podczas testów systemu, który monitoruje tył pojazdu samochód błędnie może odczytać kogoś kto chce nas w ost chwili wyprzedzić i nagle da nam po heblach i napnie pasy. Podczas jednego z testów, który czytałem wystąpiła taka sytuacja. Dlatego im mniej tym lepiej. Side Assist też fajna sprawa ale jak ktoś umie patrzeć w lusterka to nie potrzebuje diody dla pewności.. Także każdy konfiguruje samochód pod siebie. Asystencie to fajna sprawa ale ja osobiście lubię sam prowadzić samochód bez obaw, że nagle komputer coś źle odczyta i nie wiem, skręci lub zahamuje..

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z systemami to jest tak, ze mogą denerwować, usypiac czujność ale wystarczy ze raz sie przydadzą we właściwym momencie i okaże sie ze to najlepiej zainwestowane pieniądze. Innna kwestia jest taka, ze w nowym A4 jest tego przesadnie duzo i oczywiscie każdy podejmuje sam decyzje co mu sie przyda a co mniej.
Sam byłem mocno sceptyczny co do laneassista i nigdy bym tego cuda nie domowil, ale po podróży na narty nowym q7 z aktywnym tempomatem i właśnie laneassistem byłem w szoku jak to sprawnie dziala. Generalnie na autostradzie auto jedzie samo, skręca itd. Oczywiscie trzymamy ręce na kierownicy i jakies większe manewry robimy sami ale to naprawdę pomaga bo człowiek sie o wiele mniej meczy.
Ja sie skusiłem na pakiet systemów na trasę z aktywnym tempomatem i matrixy, bez reszty asystentów np otwierania drzwi ??!! jakoś sie obede ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez grom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aniu, w starszej B8 miałaś Tiptronica tutaj byś miała gdybyś wybrała mocniejszą wersję. Chyba, że się mylę ale jak szarpie to raczej nie:). W tej Audi masz S-tronic czyli inaczej VW-owskie DSG inaczej zamocowane. Czyli dwusprzęgłowa skrzynia ale najnowszej generacji. Plus taki, że bardzo szybko zmienia biegi (nie ma konkurencji) ale faktycznie potrafi zadrżeć i zaszarpnąć. chociaż dosyć znacznie to poprawili. Podoba mi się, w odróżnieniu od wcześniejszych skrzyń dwusprzęgłowych grupy VAG, że sprzęgło od razu pcha samochód do przodu, a nie czekasz aż zacznie się wysprzęglać dopiero jak puścisz hamulec. Bardzo to na plus. Działa podobnie jak tiptronic a szybciej zmienia biegi. Minusy opisane powyżej.
Tryb Auto w Drive Select jest fajny i będę go w tym modelu naprawdę bardzo chwalił. Również życzę bezawaryjności .

Pawel dziekuje za zyczenie bezawaryjnosci, Tobie oczywiscie rowniez :)

wiedzialam ze bede miala taka skrzynie, zamawiajac tyle doczytalam, nie wiedzialam ze bedzie az taka roznica w jezdzie, ale moze sie przyzwyczaje :) pytales o wrazenia dlatego o tym napisalam. I moze sie przekonam do jazdy w Auto Drive :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie duży plus za to, że wybrałeś klasyczne zegary. Też bym tak zrobił, aczkolwiek virtual nie jest zły, ale taki sztuczny. Bardzo mi się podoba oświetlenie ambientowe w nowych audi, super to wygląda na żywo. Tylko ta deska rozdzielacza z nawiewami przez całość mnie nie przekonuje. Wygląda to staro w nowoczesnym wydaniu. Wnętrze poprzedniej generacji jest przyjemniejsze, przynajmniej dla mnie.

LH28qKWl.jpg

Fdxed3Nl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie duży plus za to, że wybrałeś klasyczne zegary. Też bym tak zrobił, aczkolwiek virtual nie jest zły, ale taki sztuczny. Bardzo mi się podoba oświetlenie ambientowe w nowych audi, super to wygląda na żywo. Tylko ta deska rozdzielacza z nawiewami przez całość mnie nie przekonuje. Wygląda to staro w nowoczesnym wydaniu. Wnętrze poprzedniej generacji jest przyjemniejsze, przynajmniej dla mnie.

A mi się właśnie podoba powrót do klasyki.. Czerpanie rozwiązań z historii marki. Ale kwestia przyzwyczajenia. Nadmienie tylko, że oczami kierowcy nie rzuca się to aż tak w oczy. Osobiście dla mnie wnętrze nabiera zupełnie innego wyglądy jeśli weźmie się ciemne listwy (ja wziąłem czerń fortepianową ale widać paluchu na niej strasznie i łatwo się rysuje, ale są takie ciemniejsze drewna szare nawet do wyboru i teżto fajnie wygląda; jednak czerń mi pasuje do pakietu s-line i pakietu czerń na zewnątrz). Z aluminiowymi listwami wnętrze dla mnie subiektywnie sporo traci.

UWAGA AKTUALIZACJA: Wprowadziłem Was troszeczkę w błąd. Chciałbym sprostować. Z klasycznymi zegarami również jest dostępna usługa google maps z google earth zarówno na ekranie głównym jak i ekranie między zegarami. Także Virtual jednak różni się tylko tym, że tą mapę można sobie kosztem zegarów powiększyć. Jak dla mnie jednak na co dzień lepiej mieć zegary niż ekran, szczególnie, że reszta funkcji praktycznie pozostaje taka sama (chyba jeszcze ustaliliśmy, że w klasycznych nie ma wskaźnika temp. oleju; ale jeszcze może trzeba poszukać). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...