Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

Audi twierdzi, że do 120kg (w skrajnym przypadku).

Dochodzą jakieś machlojki z mniejszym bakiem itd, realnie pewnie z 50kg urwali.

Ale żeby mieć jakieś odniesienie, @Kosmita powinien wybrać się na wagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Jak mi powiecie gdzie to się wybiorę. Jutro luknę tą żaluzję.

W b8 mój wariant to v6 3.2 więc siłą rzeczy musi być cięższy.. tak mi się wydaję, ponieważ ma więcej mocy od mojej a forsze osiągi katalogowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na skup opału albo złomowisko i będziesz miał wynik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki D4nte. Może się wybiorę. Łatwiej by było gdybym znał więcej osób..

B9 daje sporo wiecej funu w jezdzie w porownaniu z B8 mimo tej samej platformy

Pewny jesteś? Cytuje

Audi A4 B9 będzie zbudowane na platformie MLB Evo, która pozwoli na obniżenie masy o maksymalnie 150 kg w stosunku do obecnego modelu. [/size]

A odnośnie B8

Auto zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8P,[/size]

Jak dla mnie to właśnie potwierdzenie, że samochody są zbudowane na innych platformach i B9 jest bardziej doprecyzowana i odchudzona. Czy coś źle rozumiem?

Dobrze rozumiesz ale turdzi twierdzi, że b8 i b9 maja te same platformy.

B9 jest na zmodyfikowanej platformie B8.

Wagowo wyglada to tak.moj avant z 6mt ważył wedle audi 1650kg.Obecne b9 tyle ze z Stronic ktore wazy ok 40-50 kg wiecej ze względu na skrzynie ma podana wagę 1615.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu trzeba ważyć? To co w dowodzie wpisane to nie jest odzwierciedlenie tego co naprawde?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagowo wyglada to tak.moj avant z 6mt ważył wedle audi 1650kg.Obecne b9 tyle ze z Stronic ktore wazy ok 40-50 kg wiecej ze względu na skrzynie ma podana wagę 1615.

Paweł, czyli co, B8 sprzedane a B9 obecnie już jeżdżone ? Czy zamówione S4 i czekane ? Co się nie chwalisz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie :) Czyżby już zamówiona S4 czy wzięta jednak A4-ka? Nie zwróciłem uwagi na to zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wszyscy dodają swoje opinie to i ja nie omieszkam.

przód auta zdecydowanie na plus.

jednak tył jest totalnie spieprzony.

całość auta oceniam na 6/10

szału nie robi, liczyłem na coś więcej ;)

Fajna B8 bije na głowę B9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wszyscy dodają swoje opinie to i ja nie omieszkam.

przód auta zdecydowanie na plus.

jednak tył jest totalnie spieprzony.

całość auta oceniam na 6/10

szału nie robi, liczyłem na coś więcej ;)

Fajna B8 bije na głowę B9

Heh, dzieki za szczera opinie:) na projekt nie mialem wplywu ale wersje sam konfigurowalem. O gustach sie nie dyskutuje ale jednak nie omieszkam sie odniesc do opinii.. jak chcesz porownac oba modele to najlepiej nie tylko ze zdjec (chyba ze na zywo tez oba widziales dluzej) jednak moim zdaniem jak wezmiesz wszystko pod uwage to wydaje mi sie ze b9 fajniej przykuwa uwage.. masz ostrzejsze zarysowania z tylu i np w lepszych wersjach dynamiczne kierunkowskazy.. fajnie to wszystko sie komponuje. Moim zdaniem jak mamy wybrac spaprana czesc auta z pod znaczu audi to przod nowej a5.

Zeby ocenic caly samochod fajnie wziac wszystko pod uwage: wlasciwosci jezdne, mozliwosc wyposazenia, silniki, wyglad wnetrza i wyglad z zewnatrz. Jak wezmiesz wszystko pod uwage to 6/10 to malawo chyba ze faktycznie ocena dotyczy samego tylu b9..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jest więcej bajerów, udogodnień w prowadzeniu auta. wnętrze też wygląda dużo lepiej

odniosłem się tylko do wyglądu zewnętrznego ;)

zgadza się o gustach się nie dyskutuje.

moim ulubionym modelem jak na razie zostaje S7 którego wyglądu nic nie przebije. :jerk:

bezawaryjności życzę. choć przy nowym aucie to chyba bardziej 'bezkolizyjności' :decayed:

pozdrawiam

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh:) no dzieki. To mamy podobne gusta tyle ze ja celuje w RS7 - moje marzenie:) pozdrawiam i życzę tego samego.

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kosmita, planuję zakupić A4 B9 z salonu w leasing, rata do 2200 netto czyli 220 tys autko. W którym salonie konfigurowałeś auto? Robiłeś to przez neta czy razem z handlowcem ? Czy udało Ci się załatwić jakiś rabacik? Dostałem na testy na 1 dzień demówkę A4 i się w niej zakochałem.

Będę chciał skonfigurować własne auto tfsi 190KM quattro czerwony sedan, matrix ledy ( dynamiczne kierunkowskazy sa wypas!) ale może coś z wyprzedaży 2016 stojące na placu mnie podpasuje.

Edytowane przez eskal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TFSI 190KM i quattro mówisz?

Edytowane przez komoornik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kosmita, planuję zakupić A4 B9 z salonu w leasing, rata do 2200 netto czyli 220 tys autko. W którym salonie konfigurowałeś auto? Robiłeś to przez neta czy razem z handlowcem ? Czy udało Ci się załatwić jakiś rabacik? Dostałem na testy na 1 dzień demówkę A4 i się w niej zakochałem.

Będę chciał skonfigurować własne auto tfsi 190KM quattro czerwony sedan, matrix ledy ( dynamiczne kierunkowskazy sa wypas!) ale może coś z wyprzedaży 2016 stojące na placu mnie podpasuje.

Musisz sobie na spokojnie przemyśleć.. 2200 netto to będzie ciężko chyba z A4.. Nie do końca jest takie przeliczenie, że jak auto kosztuje 220 tys. to płacisz 2200 zł raty.. :) niestety. Chyba, że masz jakąś wpłatę pierwszą większą. Musisz też doliczyć sobie oponki i OC/AC. To też często opłaca się wrzucić w ratę.

Ja to rozpracowałem cały konfigurator na czynniki pierwsze :). Ten co masz na stronie internetowej jest identyczny jak ten, z którego korzystają handlowcy. Ale już oferty leasingowe to zupełnie inna bajka. Najtaniej wyjdzie APL bez rabatów. Będziesz miał najniższą ratę. Ale nie aż tak niską jak napisałeś, Zwykłe ledy są warte rozpatrzenia (masz dynamiczne z tyłu z przodu zwykle kierunkowskazy ale LEDy dzienne identyczne jak Matrixy). Ksenon odradzam (zupełnie inne ledy dzienne i inne tylne światła). Polecam Trójstrefową klimę (dla wyglądu, standard jest mega słaby). Nie zapomnij dopłacić groszy za osłonę słoneczną opcjonalną (standardowa nie przesuwa się na boczną szybę, heh naprawdę - koszt 250 zł).

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...