Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wady i zalety A4 B9 2.0 TFSI 252KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Blokada. Tak to by poszedł jeszcze :) Doszedł do 250 i koniec. Nawet o jeden więcej nie chciał.

Opublikowano

Przy 250km/h ile ma silnik obrotów na najwyższym biegu?

Opublikowano

No nie sprawdziłem. Ale widzisz, że na 5-ce miał ponad 6 tys. Więc podejrzewam, że na 7-ce będzie miał z tysiaka mniej.

Opublikowano

Jeździcie dwie i pół paki a potem narzekacie na spalanie hihi :) P.S Ściągaj blokadę. Niech rozwinie skrzydła.

Opublikowano

Jeździcie dwie i pół paki a potem narzekacie na spalanie hihi :) P.S Ściągaj blokadę. Niech rozwinie skrzydła.

Narzekamy na za mały bak, a nie na spalanie :) myślę nad zdjęciem blokady ale głównie nad chipem. On dużo więcej i tak nie pojedzie.

Opublikowano (edytowane)

Nie no nie przesadzaj jeszcze by Ci poszedł :)

z0PabGj.jpg

Edytowane przez Grohu
Opublikowano

U ciebie w mieście niecałe 400km na baku? :)

Masz 80KM więcej wiec się w sumie ciesz, bo widzę nogi lekkiej nie masz, u mnie po mieście ~420km i zapala się rezerwa a tylko 1.8T w Q i seria.. :)

Opublikowano (edytowane)

U ciebie w mieście niecałe 400km na baku? :)

Masz 80KM więcej wiec się w sumie ciesz, bo widzę nogi lekkiej nie masz, u mnie po mieście ~420km i zapala się rezerwa a tylko 1.8T w Q i seria.. :)

Nigdy nie przejechałem 400km na baku. Przeważnie coś koło 320-350 maks.

Taka sytuacja..

70a3db08f2d23725ad9cd3a9b751862f.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie no nie przesadzaj jeszcze by Ci poszedł :)

z0PabGj.jpg

No nieźle :). No to mój do 260 spokojnie by się doczłapał. Jechałem najnowszą BMW 330xi z tym samym silnikiem 2.0 252km i doczłapał się do 260. Więc ciekawe czy moja pojechałaby więcej niż 260 (chociaż BMW teoretycznie też ma blokadę do 250 więc nie wiem czy blokada też tutaj nie zadziałała, że bardziej już nie chciał..). Ale dla tego samochodu to już za duże prędkości, można się puścić na prostej autostradzie ale na chwilę, szkoda silnika. Dlatego nie mam jakiegoś parcia żeby odblokować samą prędkość maksymalną. Poniżej dowód dot. BMW :)

eti2z9.jpg

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Ja te niby 270 zrobiłem przed wydechem po chipie tylko na 253 KM i 400 NM realnie zapewne GPS by pokazał z 260. Ale B8 w manualu ma pioruńsko długą skrzynie bo na 4 biegu odcina dopiero przy 266 km/h na 5 pewnie z 300, a na 6 ??!! :kox: Kiedyś można wylać kawałek lodowiska i sprawdzić w miejscu kiedy 6 bieg odetnie licznik pewnie się przekręci 2 razy :banan:

Opublikowano

Quattro i S Tronic to chyba trochę inne przełożenia.

Ja (raczej) blokady u siebie nie mam, a teraz po Stage 2 nie chce więcej niż 255.

Opublikowano

No to, że obroty mają jeszcze sporo luzu to nie oznacza, że samochód by poszedł więcej. Duże tarcia dochodzą. Powietrze trzeba przecinać. Silnik na lodzie bez obciążenia by poszedł ale przy tych prędkościach to inna bajka zupełnie. W pewnym momencie po prostu brakuje mocy. Ja miałem jeszcze dużo obrotów luźnych (mam w stronic 7 biegów a 250 złapałem na 5-ce) ale dużo więcej by nie poszedł. 260 myślę i tyle. Poza tym Artur ma rację. Przy takich prędkościach quattro staje się dodatkowym obciążeniem bo dochodzą znów sprzęgiełka, tarczki, tarcia i moc ucieka..

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Taka mała aktualizacja. Dzisiaj na autostradzie miałem włączony tryb dynamic ze skrzynią na s i poszedł na rownej 265km/h i jeszcze szedl. Zdjecia nie zrobilem ale mysle ze te 275 jest realne jednak :)

Opublikowano

:D:D Soczyście jak widać :decayed:

Opublikowano

Kosa! [emoji4][emoji4]

Opublikowano

No, sam bylem zaskoczony. Po prostu bez trybu sportowego samochod jest blokowany. Taka ciekawostka

Opublikowano

Mam pytanie ile zrobiłeś na tym silniku km? Znajomy "Znawca" mnie odradza od tych silników...

Opublikowano

No to kiepski znawca.. silniki w miarę świeże. Są tylko w nowych modelach Audi i poliftowych starszych. Ja mam 15 tysi zrobionych więc za mało żeby coś powiedziec. 

Opublikowano

Na nie dotartym silniku ciągnąłeś go 250? Żeby Cię to w przyszłości nie zabolało..

Opublikowano (edytowane)
Dnia 3.03.2017 o 18:32, Kosmita napisał:

Taka mała aktualizacja. Dzisiaj na autostradzie miałem włączony tryb dynamic ze skrzynią na s i poszedł na rownej 265km/h i jeszcze szedl. Zdjecia nie zrobilem ale mysle ze te 275 jest realne jednak :)

Pytanie o ile km/h licznik przy tej prędkości przekłamuje... ja mam wg. danych tech. założony kaganiec @208km/h (auto z USA) a na liczniku widziałem już nie raz 220km/h!

Niemniej wynik uzyskałeś zacny... wszystkie konie pod maską masz zdrowe :D

16 godzin temu, INFOLUDEK napisał:

Mam pytanie ile zrobiłeś na tym silniku km? Znajomy "Znawca" mnie odradza od tych silników...

Znajomemu pewnie chodzi o problem olejowy tych silników, prawda?

Już w B8 wszystkie wersje o mocy 225KM miały poprawioną konstrukcję... część silników o mocy 211KM też się załapało na poprawki. Generalnie A4 od MY2012 są wolne od tej wady :hi:

1 godzinę temu, k232 napisał:

Na nie dotartym silniku ciągnąłeś go 250? Żeby Cię to w przyszłości nie zabolało..

15tys. to już wystarczający przebieg by silnikowi dawać w palnik ile się da, grunt by olej w nim nie był przepracowany i by rozgrzać go do optymalnej temperatury :-)

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

A czy w A4 nie jest ten sam silnij 2.0 TFSI  co w skodzie Vrs?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...