michal602 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Witam,po przekręceniu kluczyka temperatura płynu chłodniczego na zegarach rośnie od razu od 60 -> 120 stopni i tam tej temperaturze się zatrzymuje. Wykonywałem test VAGiem sprawdzając grupę blok Engine grupę 007 oraz blok Instruments w grupie 003 na zimnym i ciepłym silniku - temperatury są zbliżone. Sprawdzałem również odczyt temperatury na klimatroniku na kanale 49C - temperatura zgodza sie z odczytalem z vaga (Instruments w grupie 003). Wykonywałem też Output test w bloku Instruments. Test w którym wskazówki rosną az do maksimum przeszedł pomyślnie, natomiast następny w którym zatrzymuja się one w środku skali nie przeszedł - na zegarze od temperatury płynu chłodzącego wskazówka pozostała na 120 stopni. Spotkaliście się z takim problemem? Czy wg. Was problem jest jednak po stronie czujników czy licznika? Pozdrawiam, Michał
marcin_franz Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Masz pewnie licznik jaegera. One mają to do siebie, że się psują. Pada w nich procesor. Silniczki też lubią się rozsypać. Najlepiej wymienić go na VDO. Masz pełny czy półfis?
michal602 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Mam półfis. Czy ewentualna naprawa jest możliwa/opłacalna? Czy tylko wymiana?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się