ndjaro 0 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Witam, mam taki problem ale nie wiem czy z czujnikiem czy termostatem. Po włączeniu silnika zazwyczaj temperatura stopniowo rośnie do 90 stopni. Zdarza się jednak tak, że po włączeniu silnika i dłuższej jeździe dalej jest 60 stopni. Nieraz podniesie się a nieraz potrafi spaść z 90 na 60. Ostatnio spadło na 70 stopni podczas jazdy. Proszę o pomoc. Mam możliwość podpiąć VAGa. Obstawiam czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 A ja obstawiam termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Termostat, mam dokładnie to samo, czasami zrobie autem 20 km i temperatura stoi na 70, a czasami po 2 km już na 90 śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro8410 0 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Termostat na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ndjaro 0 Opublikowano 14 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Podłączyłem VAGa i dwa odczyty temperatur są zbliżone. tzn engine/blocks/007 instrumentals/blocks/003 Z tego co czytałem to w takim wypadku termostat :/ Z tego wynika, że czujnik OK. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Termostat z Meyle kosztuje ~30 zł, żaden wydatek chyba, więc nie masz sie co martwić, robocizna ok 70 zł? Chyba, że zrobisz to sam. Tragedii nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 pomiary robiłeś na ciepłym czy na zimnym ? daj sobie spokój z termostatem mayle jak juz to ori 44zł a z zamienników to wahler,behr albo vernet. http://allegro.pl/termostat-oryginal-044121113-vw-golf-audi-seat-td-i6402320530.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Dlaczego nie Meyle? Pytam z ciekawości bo pierwszy raz musiałem w ogóle termostat kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 bo to są dostawcy i czołowi producenci do wiekszości aut w EU na pierwszy montaz. dla grupy vw robi behr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Źle patrzysz według mnie. Części wyprodukowane kiedyś dla audi nie mają polotu do tego co teraz jest zamiennikiem, nawet jak kiedyś cześci od nich szły na pierwszy montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) ja stwierdzam fakty i montuje tylko te części z którymi miałem doczynienia i nie ma z nimi problemów. sa to czołowi producenci układów chłodzenia do wiekszości marek w EU więc gdzie tu logika płacic za termostat mayle 30zł jak ori kosztuje 44zł. z tymi firmami co wymieniłem zakładałem klientom i z żadnym nie bylo problemu więc po co kombinować? Edytowane 14 Października 2016 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ndjaro 0 Opublikowano 18 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Chciałem zapytać czy to rzeczywiście są oryginały? Czy tak tylko piszą... http://allegro.pl/termostat-audi-a4-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-oryginal-i5965826102.html http://allegro.pl/termostat-audi-a4-b5-b6-b7-1-9-tdi-2-0-tdi-org-pn-i5051052287.html http://allegro.pl/termostat-audi-a4-b5-b6-b7-1-9-tdi-2-0-tdi-org-i5836119925.html Jeśli tak to warto dołożyć te 20zł. Co myślicie? Edytowane 18 Października 2016 przez ndjaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 jak ori kosztuje 44zł. To tak przy okazji, jakim cudem oryginał 44 zł jak ja do swojego za wahlera płaciłem 70 zł ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ndjaro 0 Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Kupiłem WAHLERA, wymieniony ale problem został. Nadal opada na 70 wzrasta na 90, spada na 80 Jaka może być przyczyna skoro termostat jest dobry? Czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) ja kupuje od daniellossa i ostatnio wziałem 5 sztuk ori zamontowałem klientom i nie ma problemu. wahacze lema tez biorę od niego i nigdy nie było żeby jakiś szybko się rozleciał. a w aso pewnie kosztuje taki 2 razy drożej zresztą w aso wszysko jest droższe. http://allegro.pl/termostat-oryginal-044121113-vw-golf-audi-seat-td-i6402320530.html Edytowane 5 Listopada 2016 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Kupiłem WAHLERA, wymieniony ale problem został. Nadal opada na 70 wzrasta na 90, spada na 80 Jaka może być przyczyna skoro termostat jest dobry? Czujnik? Może coś z pompą wody nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 przyjrzyj się jeszcze czujnikowi Kupiłem WAHLERA, wymieniony ale problem został. Nadal opada na 70 wzrasta na 90, spada na 80 Jaka może być przyczyna skoro termostat jest dobry? Czujnik? Może coś z pompą wody nie tak? pompa kolego jakby nie domagała to chyba raczej by się gotował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ndjaro 0 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Pomimo, że te 2 wartości były bardzo zbliżone i wszystko wskazywało na termostat okazało się, że winny był czujnik. engine/blocks/007 instrumentals/blocks/003 Kiedyś wyskakiwał mi kilkakrotnie błąd typu zwarcie plusa czujnika płynu chłodzącego, który zlekceważyłem. Wyskoczył ponownie. Wymieniłem czujnik, był jeszcze org. od nowości z 99r. Pomogło! Różnica jest w 2-3 stopniach. Na silniku 90-91 a na zegarze 87-89. Myślę, że wszystko OK. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Kupiłem WAHLERA, wymieniony ale problem został. Nadal opada na 70 wzrasta na 90, spada na 80 Jaka może być przyczyna skoro termostat jest dobry? Czujnik? Po jakim czasie opada? To może być efekt otwierania się termostatu i schładzania cieczy przez chłodnice.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 jest wszystko ok a jak czujnik pokazywał zwarcie to kwalifikował się do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się