kaman5151 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Czołem. Wywalił mi dzisiaj check. Po podpięciu kompa wykazało następujące błędy. 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Katalizator był wycinany. Po wycięciu wstawiłem emulator kątowy na drugą sondę lecz jak widać po błędach nic to nie pomogło i czeka mnie chyba usunięcie sondy z programu. (tak na marginesie ile kosztuje wywalenie sondy z softu u specjalisty?) Ostatni błąd wiąże się chyba z ubogą mieszanką. Tutaj sprawa schodzi do pompy paliwa. Mam z nią chyba problem, a mianowicie: Mechanik stwierdził, że chodzi trochę za głośno według niego, inny mówi, że jest w porządku. Dodatkowo mam problemy z odpalaniem poniżej 1/4 stanu paliwa w baku, który może być potwierdzeniem zużycia pompy. Filtr paliwa oraz wtryskiwacze wymienione więc je wykluczam do tego problemu. Podczas jazdy 1/2 bieg ciągnie jak szalony. Na 3-4-5 biegu już bywają momenty że dostaję momentami muła. Na 2 biegu przy 6000rpm czuje mocne zwątpienie. Takie odcięcie. Prawdopodobnie pompa przy wyższym obciążeniu nie daje rady. Przy 3/4 biegu w okolicy 3 tyś obrotów zaczyna mi strasznie buczeć. Ale to tak jakbym najechał na linie oddzielającą pas awaryjny. Gdy puszczę gaz to przestaje. Powyżej tej wartości obrotów też już nic nie słychać. Przechodzimy do sedna sprawy a raczej pytania. Na jakich blokach zrobić logi z ciśnienia doładowania oraz z wtryskiem paliwa?. I jakie bloki jeszcze polecacie zrobić żeby sprawdzić co trzeba. Nie mam na razie możliwości podjechania do mechanika aby podpiął manometr i sprawdzić ciśnienia, więc chce to sprawdzić osobiście poprzez kompa jeśli jest możliwość. To moje początki z pracą na programach diagnostycznych więc proszę o wyrozumiałość. Gdzieś wyczytałem, że na pewno blok 11 bo tam jest pomiar z turbiny, ale co jeszcze? Pzdr. Edytowane 25 Listopada 2016 przez kaman5151
Arcus Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 02+33, 03+20, 115+118, 03+20+31
Klawisz-84 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 najlepiej rób po 2 2+33/115+118/ 3+20 niby zmniejsza to tolerancję pomiarową czytaj dokładność
kaman5151 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 Dzięki. Na weekend się zbiorę i porobię logi, następnie je wrzucę i zobaczymy co wyjdzie.
kaman5151 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Wrzucam logi. Porobiłem tylko z grupy 002 + 033 oraz 115 + 118. Nie udało mi się rozpędzić do odcinki, ponieważ mokry dzień dzisiaj. Lało jak diabli. Poza tym nie miałem gdzie się dobrze rozpędzić. Dodatkowo robiąc log z grupy 115+118 załapało mi w momencie rejestrowania szarpnięcie w okolicach poniżej 6 tyś obrotów. Logi zostały zastopowane w momencie puszczenia nogi z gazu. Przez co zarejestrowało kilka sekund po deptaniu. O to linki do logów: http://vaglog.pl/log-002_033_Wjd06aN.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_P2TU0y.html Po przejechaniu 20km wywalił mi standardowy błąd , który mnie nęka od paru tygodni: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Oraz w liste błędów ukazał się o dziwo nowy : 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded Pomóżcie w diagnozie. Edytowane 16 Listopada 2016 przez kaman5151
kaman5151 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Nie robiłem dla bloku 032, mam tylko te co podałem. Czy turbo i przepływka jest ok?
WYSKUN Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Nie robiłem dla bloku 032, mam tylko te co podałem. Czy turbo i przepływka jest ok? dla bloku 032 nie musisz robic, tylko powiedz ile tam jest (są dwie wartości). tylko zeby tam byly prawdziwe wartosci to nie kasuj bledow tylko przejedz ze 30km
kaman5151 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Podam jutro jak będę wracał z pracy. Przed wyjściem z auta błędy skasowałem. A wartości chcesz z wolnych obrotów czy podczas jazdy?
WYSKUN Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Podam jutro jak będę wracał z pracy. Przed wyjściem z auta błędy skasowałem. A wartości chcesz z wolnych obrotów czy podczas jazdy? to sa stale wartosci. nie zmieniaja sie od predkosci obrotowej silnika
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Zacznijmy od tego że masz tam jakiś lekki program, druga sprawa zerknij na przepływomierz i sprawdz czy ma prawidłowe numery bo pokazuje jakieś cuda. Turbo działa ok, podstawowa sprawa to szczelność dolotu i zawór dv do sprawdzenia i ten numer z przepływki.
kaman5151 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Przy walniętej pompie nie pokazuje czasem zawyżonych wartości? Wywala mi błąd z ubogą mieszanką. Więc jeżeli dostaje za mało benzyny nadrabia powietrzem? Czy źle myślę? I jaki powienien być zakres w wartościach dla przepływki? A program. Tak jest modzony. Znajomi twierdzą że jest tu jakieś 200 kucy. Jak nie więcej. Edytowane 15 Listopada 2016 przez kaman5151
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Ale co pokazuje zawyżone wartości przy walniętej pompie? przepływomierz? a co jedno ma wspólnego z drugim? Sprawdz ten przepływomierz czy nie jest jakiś zamiennik włożony i tyle, jak możesz to podmień na inny.
kaman5151 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Ten co mam to jest zamiennik Boscha (czyli oryginalny). Mam jescze stary w aucie. Więc jutro obczaje czy się różnią numerami. Edytowane 15 Listopada 2016 przez kaman5151
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Daj numery i jak masz starą to zrób na niej logi.
kaman5151 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) O to wartości z kanału 032: Numery przepływki jakie odczytałem to: na tej która siedziała w aucie: F 00C 2G2 049. Na drugiej jest identyczny numer. Co ciekawego zauważyłem to to, że na przepływce która siedziała w aucie ma w środku dziwną powłokę w porównaniu do drugiej którą miałem. Wygląda to trochę jak zółty papier ścierny. Ponieważ jest szorstki. Uznałem że jest zanieczyszczona. Tak czy siak wsadziłem inna przepływkę i pod wieczór pojadę zrobić logi. @AKTUALIZACJA po zrobieniu nowych logów wartości w kanale 032 zmieniły się na: A niżej linki do tych logów na nowym przepływomierzu, rejestrowane na 3 biegu: 002 + 033 http://vaglog.pl/log-002_033_B5U4zSQ.html115 + 118 http://vaglog.pl/log-115_118_68NwS1p.html 003 + 020 + 031 http://vaglog.pl/log-003_020_031_4Hr7JD.html Edytowane 17 Listopada 2016 przez kaman5151
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Logi robiles po skasowaniu bledow? Ten przeplywomierz napewno wskazuje bardziej poprawny przeplyw, jakie korekty masz w 032 po jezdzie na nim?
kaman5151 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Tak, logi robiłem po skasowaniu błędów. A wartości miałem takie jakie są na zdjęciu. Dzisiaj podepnę znowu kompa i sprawdzę w tym bloku jakie jest na chwilę obecną jeśli jest taka potrzeba. Ogólnie nie wiem jak mam się sugerować tym blokiem 032. Jaka powinna być prawidłowa tolerancja? Edytowane 17 Listopada 2016 przez kaman5151
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 W 032 powinno byc jak najbliżej zera, sprawdz tą szczelność tak jak pisałem wcześniej bo bez tego nie dojdziesz ładu, program też jest generalnie do niczego i łatwiej by było wrzucic serie i diagnozować szczególnie że wiele mocniejszy od serii to on nie jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się