pablo15005 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) siema, mam taki problem dlugi czas z autem ze plywa, na latanej nawierzchni czuc ze prawe przednie kolo gdzies ma luz ktorego nikt w stanie nie jest zidentyfikowac. Kierownice ustawie do jazdy na wprost to widac ze wciaga to kolo do srodka cos jest z nim nie tak... Cale zawieszenie wahacze drazki koncowki magiel lozysko pp zmieniane, na diagnostyce nigdzie nie ma luzu a podczas jazdy kolo ewidentnie gdzies ucieka... jakies sugestie? Dodam ze ta prawa strona inaczej pracuje niz lewa, jest bardziej miekka. Edytowane 24 Października 2016 przez pablo15005
azure Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Opisz dokładniej: ucieka do środka góra (czyli kąt leci w negatyw) czy może dół (odwrotnie)? I co znaczy "leci" - na postoju jest ok a w trakcie pracy zawieszenia góra-dół zmienia się kąt pochylenia? Nie ma siły - skoro masz takie zachowanie to gdzies jest albo luz, albo w którymś wahaczu masz jakieś gównolitowe tuleje metalowo-gumowe, które za mocno uginają się...
pablo15005 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Leci zbieznosc do srodka widac ewidentnie ze sie kolo przestawilo do srodka.. jak szosa jest latana zalana smola to prawe kolo myszkuje, albo jakies kamienie,ziemia to ucieka wtedy, brak z tej strony twardosci inaczej to kolo wybiera nierownosci jak lewe... amor bankowo dobry. Edytowane 24 Października 2016 przez pablo15005
pulpecik Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 na diagnostyce nigdzie nie ma luzu a podczas jazdy kolo ewidentnie gdzies ucieka... jakies sugestie? O ja pie..... Te ich diagnostyki, załamka. Łożysko w kole? Niewielki luz i będzie myszkowało. W tytule masz HUCZENIE. Jak huczy i myszkuje -zacząłbym od łożyska. Swoją drogą zbieżność to wartość z liczona z obu kół, albo są zbieżne, albo n zero, albo rozbieżne. W jednym kole to wyprzedzenie, pochylenie...blebleble. Przestawiło do środka -górą, dołem, przodem?
pablo15005 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Jak sie przyjzalem to wychodzi ze gora wciaga do srodka (zbiezne)... lozysko bylo wymieniane przed tamta zima a problem i tak nie zostal rozwiazany... Edytowane 24 Października 2016 przez pablo15005
Wojtaz Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz?
pablo15005 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Kolego, a może trzeba sprawdzić w jakim stanie jest łożysko na McPersonie, czyli to które idzie między mocowaniem a sprężyną, może tam jest luz? zmienialem je,ale kupilem uzywane czapki na wahacze i wlasnie te lozyska, a i jak byly zmieniane wahacze caly komplet to zostaly zalozone na starych srubach jesli to ma jakies znaczenie...
pulpecik Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Jeżeli koło leci górą ku środkowi auta to mowa o nadmiernym pochyleniu koła. Mocowanie kolumny dół, mocowanie kolumny góra, łożysko koła. To są w sumie elementy odpowiedzialne za pozostawanie koła w takim, a nie innym pochyleniu. Huczenie może się brać z opony atakującej nawierzchnię w sposób niewłaściwy, np. rantem. No właśnie co z tym huczeniem? Więcej szczegółów trzeba. No i opona -wycina ją? Ściera się nierówno? Samo pływanie mogłoby być spowodowane przegubem kulistym przy maglownicy, lub końcówką drążka. Również typowo luzami na sworzniu. Ale skoro koło jest pochylone nadmiernie... Nie ma u Ciebie jakiegoś diagnosty z tradycjami? Sprawdzonego?
pablo15005 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Jeżeli koło leci górą ku środkowi auta to mowa o nadmiernym pochyleniu koła. Mocowanie kolumny dół, mocowanie kolumny góra, łożysko koła. To są w sumie elementy odpowiedzialne za pozostawanie koła w takim, a nie innym pochyleniu. Huczenie może się brać z opony atakującej nawierzchnię w sposób niewłaściwy, np. rantem. No właśnie co z tym huczeniem? Więcej szczegółów trzeba. No i opona -wycina ją? Ściera się nierówno? Samo pływanie mogłoby być spowodowane przegubem kulistym przy maglownicy, lub końcówką drążka. Również typowo luzami na sworzniu. Ale skoro koło jest pochylone nadmiernie... Nie ma u Ciebie jakiegoś diagnosty z tradycjami? Sprawdzonego? prawa opone szybciej zjadlo od srodka niz lewa... wiadomo przy duzym obnizeniu bedzie scinac opony ale powinno tak samo a prawa zjadlo bardziej no i to huczenie...
azure Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Sanki masz pewnie przestawione. Pokaż wykres z kontroli geometrii, bo tak to sobie można teoretyzować, zgadywać. Jak nie masz pojedź na Przemysłową na kontrolę geometrii, mają Huntera, szybko sprawdzą. Edytowane 24 Października 2016 przez azure
pablo15005 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Kierownica tak: Lewe kolo: Prawe kolo: Jutro wybiore sie na zbieznosc zobaczymy jakie cuda pokaze ... jakie zawieszenie wybrac podczas zbieznosci jak mam gwint dobrze obnizony? Edytowane 25 Października 2016 przez pablo15005
Wojtaz Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Czy ja dobrze widzę, lewe koło masz proste, a prawe lekko skręcone? Co do zawiechy to chyba musisz brać możliwie najniższe, ja u siebie przy pro-kicie wybrałem 1BV od eski. Poza tym kątów tutaj nie ustawisz, bo wahacze nie mają regulacji. Na Przemysłowej będziesz robić czy na Związkowej u Wiśniewskiego ?
pablo15005 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 lewe lekko skrecone a prawe widocznie wiecej przy tym ustawieniu kierownicy. Na przemyslowa podajde
Wojtaz Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Bo jak coś to mogę CI podać namiar na diagnostę, do którego ja jeżdżę na Związkową. Jakby coś to pisz
fusse Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 o k**wa, i ty tak jezdzisz? jak to sie stało,ze wczesniej bylo ok ,a teraz taki skręt? czy dolny prosty wahacz jest przykrecony na odpowiedni otwór? tzn ten blizej środka auta ?
pablo15005 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Tak dobrze jest. Zdjecie moze troche przesadza ale widac roznice... Bo jak coś to mogę CI podać namiar na diagnostę, do którego ja jeżdżę na Związkową. Jakby coś to pisz Podrzuc nr, tam jeszcze nie bylem ciekawe czy nie problem dla niego jak auto na ziemi lezy...
soul87 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Po Tych wszystkich naprawach wahace lozyska itp, zrobiles zbieznosc? czy teraz dopiero 1 raz jedziesz...
Wojtaz Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Tak dobrze jest. Zdjecie moze troche przesadza ale widac roznice... Bo jak coś to mogę CI podać namiar na diagnostę, do którego ja jeżdżę na Związkową. Jakby coś to pisz Podrzuc nr, tam jeszcze nie bylem ciekawe czy nie problem dla niego jak auto na ziemi lezy... Wysłałem Ci na priv
pablo15005 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Zbieznosc byla robiona pare razy po tym i nic to nie daje. Ale dzis sie umowilem na "inna" zbieznosc zobaczymy co tam wyjdzie
soul87 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) polecam Moto-Plex Edytowane 26 Października 2016 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się