Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B8 2.0TFSI CDNB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Auto z 2010r 132 tys przelotu po zrobieniu pełnego układu w MG Motorsport. FWD w Manualu

Rugu9pZ.jpg

Edytowane przez Grohu
Opublikowano

Kreski niczego sobie :) bezawaryjnego śmigania

Opublikowano

Jak sprzęgło? Trakcja?

Opublikowano (edytowane)

Sprzęgło seryjne zero objawów, a trakcji mi wystarczy na drugim biegu nie jestem w stanie na suchym asfalcie trakcji zerwać. Oczywiście na pierwszym już gubi ale też daje rade myślałem, że będzie tragedia ale jest naprawdę super. Planuje coś nagrać ale muszę jakoś telefon do kierownicy przymocować żeby liczniki nagrać.

Edytowane przez Grohu
Opublikowano

420 niutona w 2400 i nie mozesz oską zerwac trakcji ?:P chyba masz jakieś sliki załozone :P

Opublikowano (edytowane)

No Ci mówie na suchym i w miarę przyczepnym asfalcie bez jakiś dziur i syfu wciskam gaz i jedzie czuć, że jest już na limicie ale trakcji nie zrywa. Opona Dunlop Sport Maxx RT 245/40/18. B8 ma bardzo długą skrzynie w manualu, która działa jak kontrola trakcji ;) Auto było hamowane na czwartym biegu i przy 6930 mam odcięcie, a na budziku 268km/h - NA CZWARTYM BIEGU!!! Jak przeschnie to nagram z ręki jak jedzie z drugiego biegu. Zresztą jest filmik z dźwiękiem wydechu jak odjeżdżam od zera i na jedynce trakcja walczy, a jak zapinam drugi bieg to zero problemu. Niżej link

Edytowane przez Grohu
Opublikowano

no oponke masz szeroką i dobrą koło duże ;) jeśli faktycznie skrzynia taka długa to spoko, wiadomo gorzej na mokrym lub śliskim, fajne autko szkoda że nie QQQQ :)

Opublikowano

No nie ma co gadać quattro jest świetne to jedyne co chciałbym w tym aucie mieć może się uda jakiegoś rozbitka dorwać i poprzekładać tylko to dużo roboty dla mnie już chyba za dużo. Chociaż patrząc na to co robi Wrclaguna to pikuś :)

Opublikowano

Trzeba się kiedy na rejsika ustawić i sprawdzić jak te koniki Twoje jeżdźą :)

Opublikowano

Możesz podać ile kosztowało Cię zrobienie pełnego układu w MG Motorsport? Jak wrażenie w środku, da się w miarę komfortowo podróżować przy spokojnej jeździe?Na zewnątrz słychać, że robi robotę :)

Opublikowano (edytowane)

W środku przy stałej prędkości ile byś nie jechał czy to 100 czy 160 szum opon i wiatru jest głośniejszy niż wydech więc jest jak seryjny. Słychać go w momencie jak depniesz w podłogę i auto przyśpiesza z pełną mocą. Jak się jeździ do 3 tys obrotów wciskając 1/3 gazu co przy tej mocy i tak jeździmy dynamicznie to praktycznie w środku jest jak seria coś tam lekko mruczy ale praktycznie go nie słychać chociaż na zewnątrz słychać. W momencie jak się przekracza 3 tys obrotów zaczyna go słychać ale tak naprawdę liczy się poziom wciśnięcia gazu, a nie obroty. Jak mu depniesz to słychać, a jak nie to jest cichutki. Michał z MG mówił, że jest tam "bezklapowy system zmiennego ciśnienia" czy coś takiego, a to pewnie po to żeby dało się jeździć bez ciągłego darcia mordy. O ceny pytajcie mailowo MG odpisują bardzo sprawnie. Mi napisali takie:

1) Koncowy tłumik w pakiecie warsztatowym na wysylke (z rura łącząca i uchwytami do przyspawania w lokalnym warsztacie) w cenie 2200 zł

2) Koncowy tłumik z montazem w cenie 2600 zł

3) Uklad wydechowy typu cat-back w cenie 3000 zł

4) Downpipe z katalizatorem sportowym w cenie 2000 zł

Powyższe ceny zawierają srebrne koncowki o srednicy do wyboru 90mm lub 100mm, ścięte.

Za dodatkowa opłata mozemy rowniez zaoferowac koncowki:
- poczwórne 4x90mm lub elipsy 100/80mm (potrzebne dokładka z S4) 500 zł
- czarne ceramiczne 200 zł za szt.
- tytanowe 800 zł za szt.
-carbonowe 700zł za szt.
Edytowane przez Grohu
Opublikowano

Sprawdź ciśnienie oleju w tym silniku, zdarzają się modele z bardzo niskim.

Opublikowano (edytowane)

jak na kawał rury perforowanej i wełny to fajna cena :P


4) Downpipe z katalizatorem sportowym w cenie 2000 zł

a co to takiego katalizator sportowy ? w życiu takiego nie widziałem.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

To nie jest tylko rura z puszką zadzwoń zapytaj wszystkiego się dowiesz w MG. Zrobię dziś fotkę pod maską jak to wygląda od góry i podeśle.

Edit:

Obiecana fotka

MElvLcv.jpg

Edytowane przez Grohu
Opublikowano (edytowane)

To nie jest tylko rura z puszką zadzwoń zapytaj wszystkiego się dowiesz w MG. Zrobię dziś fotkę pod maską jak to wygląda od góry i podeśle.

rura perforowana i wełna to tłumik .. tak się buduje przelot, można urozmaicać dojąc przewężenia, gwiazdki, inny materiał lub zmienić przebieg rury. Dobre materiały wcale nie są tanie.. ale tanio można coś samemu zrobić.

elegancko się świeci :) strzelam że za tą kasę coś lepszego niż wkład metalowy. Badałeś temat ?

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

a co tu badac to jest katalizator o zwiększonym przepływie poprostu - bez tego przegladu w niemowni nie zrobisz

Opublikowano (edytowane)

a co tu badac to jest katalizator o zwiększonym przepływie poprostu - bez tego przegladu w niemowni nie zrobisz

nie widziałem katalizatora hi flow który spełnia euro 5+. 100-200 CPIS to ledwie euro 2/3 i kosztuje w okolicach 500zł, dlatego jestem ciekaw co tam siedzi, nie powiesz mi że 1500 zł kosztuje sama puszka.

rasowanie benzyn programowo na przeglądy to nie problem, w uk tłuką tego tysiące. .

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...