gadi Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Ostatnio moje auto zaczęło przerywać podczas przyśpieszania, najpierw gdzieś około 2000 obr potem około 3000 obr i następnie około 4000 obr. Traci wtedy moc na jakieś 3 sek, a potem znowu dalej przyśpiesza. Pare razy jak mocno przygazowałem na biegu jałowym, to przy 4000 obr zaczął przerywać obroty same spadły i silnik pracował tak jakby na 2 cylindrach. Przed logowaniem były dwa błędy 519 i 575, podczas logowania dynamicznego wyskakiwał ciągle tylko błąd 519. Turbina była czyszczona, N75 wymieniony, przewody podciśnienione wymienione, EGR zaślepiony, kat wywalony
gadi Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 O co chodzi ? Dodam jeszcze ze te wymiany i czyszczenie było robione jakieś 5-6 miesięcy temu
przemik Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Totalnie lezy regulacja cisnienia doladowania... powodem może byc : - zapieczona mechanika kierownic VTG - uszkodzony zawór N75 Zaloguj jeszcze 011 Basic Settings. Pozdr
zibizab Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Czujnik w ECU http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_blad_519_co_to_moze_byc-t57072.0.html;msg612462;topicseen;highlight,00519#msg612462
gadi Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2008 U mnie jest brak opcji 011 Basic Settings, mam AFNa z początku 1996 roku
spanky Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 sprawdz wezyk od rury dolotowej [plastikowa oplatajaca silnik] do MAPsensora ktory u Ciebie znajduje sie w ECU ... [czujnik te sa niesmiertelne wiec wykluczylbym jego uszkodzenie]
gadi Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2009 OK sprawdze [br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 11:57_________________________________________________No i dalej te same objawy. Na biegu jałowym po przygazowaniu do około 4000 obr, zaczął przerywać obroty same spadły i silnik pracował tak jakby na 2 cylindrach. Podczas jazdy zanik mocy jest przy około 3000 obr i przy 4000 obr na jakieś 2-3 sek. Wężyk dolotowy do czujnika G71 w ECU wydaje się OK.[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 21:03_________________________________________________Kierownice rozruszałem (były bardzo mocno zapieczone) Teraz już nie przerywa podczas jazdy. Nadal został problem z przygazowaniem na biegu jałowym do około 4000 obr. Silmik zaczyna przerywać obroty same spadają , pracuje jakby na dwóch cylindrach i śmierdzi mocno paliwem. Czy może to być problem zapowietrzającej się pompy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się