Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne przerywanie błąd 519


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio moje auto zaczęło przerywać podczas przyśpieszania, najpierw gdzieś około 2000 obr potem około 3000 obr i następnie około 4000 obr. Traci wtedy moc na jakieś 3 sek, a potem znowu dalej przyśpiesza. Pare razy jak mocno przygazowałem na biegu jałowym, to przy 4000 obr zaczął przerywać obroty same spadły i silnik pracował tak jakby na 2 cylindrach. Przed logowaniem były dwa błędy 519 i 575, podczas logowania dynamicznego wyskakiwał ciągle tylko błąd 519. Turbina była czyszczona, N75 wymieniony, przewody podciśnienione wymienione, EGR zaślepiony, kat wywalony

c9f586bbdac092cdm.jpg

1e8be9d3361f5884m.jpg

76d106b1e792008fm.jpg

a9c97a7c1a94adc4m.jpg

3012320c8123001am.jpg

326ac710ee920410m.jpg

6ca78ae87678c8b3m.jpg

6e619e7c9f17a14am.jpg

Opublikowano

Totalnie lezy regulacja cisnienia doladowania... powodem może byc :

- zapieczona mechanika kierownic VTG

- uszkodzony zawór N75

Zaloguj jeszcze 011 Basic Settings.

Pozdr

Opublikowano

sprawdz wezyk od rury dolotowej [plastikowa oplatajaca silnik] do MAPsensora ktory u Ciebie znajduje sie w ECU ...

[czujnik te sa niesmiertelne wiec wykluczylbym jego uszkodzenie]

Opublikowano

OK sprawdze

[br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 11:57_________________________________________________No i dalej te same objawy.

Na biegu jałowym po przygazowaniu do około 4000 obr, zaczął przerywać obroty same spadły i silnik pracował tak jakby na 2 cylindrach. Podczas jazdy zanik mocy jest przy około 3000 obr i przy 4000 obr na jakieś 2-3 sek.

Wężyk dolotowy do czujnika G71 w ECU wydaje się OK.[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 21:03_________________________________________________Kierownice rozruszałem (były bardzo mocno zapieczone) Teraz już nie przerywa podczas jazdy. Nadal został problem z przygazowaniem na biegu jałowym do około 4000 obr. Silmik zaczyna przerywać obroty same spadają , pracuje jakby na dwóch cylindrach i śmierdzi mocno paliwem.

Czy może to być problem zapowietrzającej się pompy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...