Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Avant by #RUDY# RS4,Jr21,H&R,2xS-line,Gtb2260vk 266KM 485NM 345/288


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz tu rozwiazanie na lepsze chlodzenie fmica ... :cool1:

 

fs0wkp0.jpg

 

W sumie chętnie przytuliłbym zdesia na przód z eSki :whistling:

Opublikowano

No nie wyglada to zle,ale raczej zostawie tak jak jest bo temp sie obnizyła po opuszczeniu fmica na dół [emoji6]a ja przytule esss... kratke do zderzaczka ew zastanawiam sie czy nie wyrezac na razie plastra z golfa [emoji848]a618c687d89d7911168a977823c6dbb2.jpg7bc32229f8db5ebcfe6f4d2df6b174a3.jpg4678e56874e59aef1203559be7a0d33d.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No teraz widać, że jest wyraźnie niżej. No i ile teraz w dolocie, do ilu się obnizylo? Mam nówke kratkę z eS do zdesia :cool1:

Opublikowano

Wiecej jak 50st nie widziałem na vfizi-e[emoji106] pod koniec tyg beda ponoc upały znowu to poklepie go troche i zobaczymy [emoji6]

Ty ta krate masz w chromie a ja chcaaaa ori czarna jak na masce [emoji14]

Była przymiarka do chłodnicy oleju ale po zasiegnieciu jezyka i obserwacji temp w roznych warunkach stwierdziłem ze olej bede miał ciagle niedogrzany[emoji53]
18c332e968c528c84338dff4866b0c45.jpgb37451ad7499467f8461c9aef0f6f049.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
37 minut temu, rrrudy25 napisał:

Wiecej jak 50st nie widziałem na vfizi-eemoji106.png pod koniec tyg beda ponoc upały znowu to poklepie go troche i zobaczymy emoji6.png

Ty ta krate masz w chromie a ja chcaaaa ori czarna jak na masce emoji14.png

Była przymiarka do chłodnicy oleju ale po zasiegnieciu jezyka i obserwacji temp w roznych warunkach stwierdziłem ze olej bede miał ciagle niedogrzanyemoji53.png
18c332e968c528c84338dff4866b0c45.jpgb37451ad7499467f8461c9aef0f6f049.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Przecie termostat się montuje do chłodnicy oleju...

Opublikowano

Co z tego jak on ci juz czesciowo puszcza obieg przy 80st a przy 90 jest otwarty [emoji6]a najlepsza temp do pracy silnika jast ok 100st[emoji847]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na pewno te 10 stopni zrobi różnicę :-P

Wolisz mieć  olej 80 czy 120 stopni :-P

Opublikowano
Dnia 20.08.2017 o 12:02, rrrudy25 napisał:

a ja przytule esss... kratke do zderzaczka ew zastanawiam sie czy nie wyrezac na razie plastra z golfa emoji848.png

Suwmiarka  w łapę, pomierz jakie są te oczka i może coś dobierzesz: http://allegro.pl/siatka-tuningowa-aluminiowa-czarna-kurier-11-90zl-i6924993504.html pod kratki halo S-line ;)

Opublikowano
Na pewno te 10 stopni zrobi różnicę :-P
Wolisz mieć  olej 80 czy 120 stopni :-P
Wole miec 100[emoji14] ,a jak czasem depne przez pare minut to~120 ,do pelnego zestawu brakuje mi 60cm przewodu i chłodnicy ,reszta lezy i czeka moze sie zdecyduje...[emoji848]
Suwmiarka  w łapę, pomierz jakie są te oczka i może coś dobierzesz: http://allegro.pl/siatka-tuningowa-aluminiowa-czarna-kurier-11-90zl-i6924993504.html pod kratki halo S-line [emoji6]
Kamil[emoji23]powiedz mi czy to co widnieje na zdjeciach w tym temacie wyglada jak golf3 czy kadet[emoji6]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Haha [emoji14]

Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Niżej, wyżej..  Ogólnie wygląda zajefiscie w tym kolorze :-D 

Opublikowano

Dzieki
Walka z podcisnieniem powoli dobiega konca [emoji123]
Wymieniłem serwo przez ktore deczko uciekało i jeszcze czeka mnie wymiana N75 za ktorym podcisnienie jest -0,25bar mniejsze[emoji26] niz na vacum
Hamulce poprawiły sie o jakies 30%[emoji23][emoji851][emoji847]
9c1152fe17ce3bb9168a27387b72a0bb.jpgaae247945458b09ab834dc6a775755cf.jpg111ba75b7889b30fe3ab397eda2b6ca2.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Brzydalu ale zawsze na nce jest mniej.

Ile masz na gruszcze???

A serwo nie da rady bez ruszania pompy wymienic tak jak w b5???

Opublikowano

Na gruszce jest 0,65
Serwo wchodzi całe[emoji14]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, rrrudy25 napisał:

Dzieki
Walka z podcisnieniem powoli dobiega konca emoji123.png
Wymieniłem serwo przez ktore deczko uciekało i jeszcze czeka mnie wymiana N75 za ktorym podcisnienie jest -0,25bar mniejszeemoji26.png niz na vacum
Hamulce poprawiły sie o jakies 30%emoji23.pngemoji851.pngemoji847.png
9c1152fe17ce3bb9168a27387b72a0bb.jpgaae247945458b09ab834dc6a775755cf.jpg111ba75b7889b30fe3ab397eda2b6ca2.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Też założyłem Panie nowy N75 w tamtym tygodniu, na vacum jak widziałeś 0.8 a n75 było dokładnie 0.35 za zaworem, a gruszke ustawiałem w Gtb na 0.55 ? na nowym już jest tak jak ma być ? stary był nieszczelny jak wciągałem powietrze ;-) 

Opublikowano

A nie brałes na podmianke nki z czarnej????

Za mało masz miszczu.

Zdrowa nka daje 0,75.

Słuchaj a serwo wiem ze wchodzi całe ale jak sie pomeczysz i odkrecisz samą pompe to nie musisz odp hamulcowni...

Dawałes nowe ???

 

Opublikowano

W czarnej tez jest ch...nia ale tam seria wiec wstaje lux[emoji23]
Co nowe???

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Serwo dales nowasnie czy uzywke???

 

Opublikowano

Uzywka z exeo ,ponoc 12rok ale nigdzie daty nie bylo nabite[emoji16]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Podalbys nr tego?

Ja w swoim tez juz zmienialem ale dalej nie hula jak powinno.

Moze podpasi..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...