Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ubywa olej, kopci dp,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. w sobote wywaliłem katalizator założone wtryski bex no i lekki program. auto jak sie zagrzeje to kopci, jest olejowy nalot na wydechach, smierdzi palonym olejem jeszcze chwile po wygaszeniu pali sie w tłumikach. auto na 11 tys wzieło ok 1,5 litra oleju.turbo pompuje niby ok , przy przepustnicy widac lekkie zaolejenie. cisnienie sprezania rozgrzanego silnika kolejno 12,5 11,5, 12 12. W pierwszym cylindrze widac czarny wilgotny nalot na tłoku. wczoraj dwa pierwsze cylindry wypadły po 2 km na niedogrzanym silniku lpg

Opublikowano

po wyrzuceniu kata zrobil sie luz wzdluzny wirnika turbiny ze wzgledu na roznice cisnien miedzy ciepla a zimna strona ,co jest powodem spalania oleju w tlumiku .taka moja teoria. czy trafna nie wiem

Opublikowano

A wypadanie zapłonu to stare cewki. U mnie były od daty produkcji i po założeniu lpg padły 2. Kup nówkę i podmień a zobaczysz że problem zniknie.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

po wyrzuceniu kata zrobil sie luz wzdluzny wirnika turbiny ze wzgledu na roznice cisnien miedzy ciepla a zimna strona ,co jest powhm odem spalania oleju w tlumiku .taka moja teoria. czy trafna nie wiem

Sugerujesz kolego z tym luzem wirnika ze teraz jeszcze wiecej bedzie bral? Tuner powiedzal ze pompuje dobrze to czy mozliwe jest aby byl taki luz turbo.

Opublikowano

Chodziło mu o to że po wywaleniu kata turbo ma lżej i troszkę lepiej się przez to z dołu kręci. Raczej na oliwe to wpływu nie ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...