jaro333 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Witam. Czy ktoś może naprawiał sam maglownicę KOYO od A4 1996r? chodzi mi o likwidowanie stukania czyli luzów na listwie ale od razu można ją uszczelnić bo w zestawie jest kpl tulejek, oringów i simeringów. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Grudzień 2008, 22:50_________________________________________________Witam. Czy naprawde nikt tego nie robił? Pozdro.
kapete Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Kolego męczyłem się z maglownicą jeszcze gdy jeździłem Sierrą. Krótko mówiąc narobiłem się, wydałem sporo kasy na uszczelniacze, a po 3 miesiącach kupiłem nową przekładnię. Podobno komuś się udało, ale sa to przypadki dość rzadkie.
jaro333 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2008 Witam. To lipa , w czym tkwi sekret regeneracji maglownic? , to jest ciekawostka. Czekam na więcej opinii. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 20:10_________________________________________________A może ma ktoś inny sposób na pukająco maglownicę ?
_Solar_ Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 musisz zajechac na kanał i od strony kierowy na maglu masz taka srubę bedzie widoczna na pewno,spóbuja ją dokrecić troszkę moze coś pomoże...znajomy miał niewielki luz dokreciliśmy troszke i było po klopocie,tylko ze wspomaganie moze ciezej chodzic ale nie powinieneś odczuć róznicy.
jaro333 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam. Dokręcałem , ale kierownica nie wraca , a pukanie jest. Zastanawiam się czy dam sobie radę z wymianą tulejek i uszczelnień?
ogion Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jak Ci stuka magiel to sprawdź drążki kierownicze.Jeśli nie cieknie to nie widzę sensu wymiany tulejek i oringów.
jaro333 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 Witam. Widzę ,że temat maglownic i ich naprawy jest dość tajemniczy , naprawdę nikt nie kombinował z zestawem naprawczym i likwidacji stukania, proszę nie pisać że stukają końcówki drążków i ja bym to zostawił do (Ogion) , taka podpowiedz jest nie na miejscu. Prosze o pomoc. Pozdrawiam Jarek
ogion Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Przecież wyraźnie napisałem że nie końcówki drążków tylko drążki kierownicze .Miałem stuki w maglu i to było głównym powodem.Drążki kierownicze to część do której mocowane są końcówki drążków. Tak to wygląda nowe http://allegro.pl/item505752259_lemforder_drazek_kierowniczy_audi_a4_a6.html#gallery
jaro333 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 Witam Ogion , dzięki za odpowiedz ale jest to zdiagnozowane , stukanie jest w maglu , powodem zawiasy sport i alusie 18 , wibija się wszystko, magiel na uszczelniaczach jeszcze trzyma , ale tuleje prowadzące wybite, dlatego pytam o naprawę , a nie o przyczyny stykania Poza tym żeby było jasne wymienione są i drążki i koncówki drążków mało tego całe zawieszenie i mocowanie stalilizatora. Pozdro. Jarek
ogion Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Chyba że tak. Jak Ci się uda naprawić, to zrób fotostory. Ja też wkrótce muszę rozebrać magielek, tylko że ja mam do testowania taki od angola, mogę go rozebrać i zobaczyć jak to wszystko działa, bez stresu że coś popsuje.Pozdrawiam
jaro333 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 Własnie czekam na przesyłkę z maglem od anglika ale poczta w świeta to nie teges , 2 tyg. już czekam. Magiel zginoł na poczcie , teraz jestem w kropce czy zamawiać ten zestaw naprawczy czy nie , może podzielicie się jeszcze wiedzą na temat regeneracji stykającego magla. Dzięki. Pozdro.
wojtek8899 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Mam ten sam problem co kolega tzn. wybite tulejki w maglu. I też zastanawiam się nad zestawem naprawczym lub regeneracja. Proszę doradźcie czy zabawa z zestawem naprawczym jest opłacalna i skuteczna(jak ktos więcej wie na ten temat to niech opisze jak się to robi) czy lepiej kupić już zregenerowaną. Pozdrawiam:)
mily Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam! W a4 jeszcze nie miałem "przyjemności" z maglownicą, ale w poprzednim A100 robiłem co roku maglownicę i pompę, bo ciekła. Wymiana uszczelek za dużo nie dawała (ok 2-3 miesięcy i znowu ciekło). Problem rozwiązał sylikon do silników (część mechaników stosuje go zamiast uszczelek pod głowicą). Silikonem smarowałem wszystkie o-ringi i ok roku wytrzymywało. Wszystkie uszczelki kosztowały do A100 ok 20 zl plus silikon w małej tubce też coś ok 20 zl i ok 2-3 godzin pracy i na rok był spokój.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 12:24_________________________________________________PS Maglownicę wkońcu kupiłem używaną (trafiła mi się za 50zl więc się nawet nie zastanawiałem). A z pompą wspomagania męczyłem się do końca.
wojtek8899 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Koledzy pytałem w poście wyżej o to czy lepiej regenerować magiel czy bawić się z zestawem naprawczym, po opytyaniu znajomych polecili mi zakład w katowicach który zajmuje się regeneracją takich właśnie części. Za maglownicę po regeneracji zapłaciłem 370 zł i dostałem pół roku gwarancji, ale koleś który to robi mówił że dużo dłużej nie będzie trzeba do tego zaglądać Więc wydaje mi się że samemu nie warto się z tym bawić tym bardziej że cena regeneracji nie jest kosmicznie wielka(w zasadzie w cenie lepszego zestawu naprawczego). A tak przy okazji wziąłem też wahacze 2 górne ( 50zł za sztukę) i dolny tył (70zł) także po regeneracji i z pewnego źródła wiem że wytrzymują takie przebiegi jak oryginały:) jeżeli ktoś byłby zainteresowany to podam namiary na ten warsztat. Pozdro
fecik Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 witam. gdzie jest ten warsztat w katowicach?prosze o namiary.pozdrawiam
wojtek8899 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Ten warsztat jest na Warszawskiej 60 w Katowicach. Tu masz tel. 032 259 81 32 Pozdro
dudziu Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Cześć. Podłącze się pod temat bo widze, że i u mnie chyba maglownica daje się we znaki. Czytając wyżej u mnie oprócz stukania na kierownicy ( przy krótkich szybkich ruchach kirownicą) występuje również przy skręcie w lewo lub w prawo lekkie zblokowanie kierownicy, wyczuwalny jest oprór (przeskok na kierownicy) dodam że końcówki drążków wymienione, zawieszenie, drążki są ok (tak twierdzi mechanik). Nie ma nigdzie wycieków na maglu. Czy objawy wyżej wskazane wskazują że to maglownica? Prosze pomóżcie. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się