Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AAH ręce opadają :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi A4 b5 2.8 AAH
Problem polega na tym, że korekty sond są na ubogo, na wolnych obrotach oscylują pomiędzy 10% a 20% lecz gdy tylko podczas jazdy zaczynam przyśpieszać stają na max wartości bodajże 32.8% i po jakimś czasie wywala błąd sond jednej lub dwóch (błąd niskie napicie-nieszczelność dolotu) bank1 lub bank2, co może być tego przyczyną? Auto zaczyna szarpać i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny, po skasowaniu błędu i ponownym uruchomieniu wraca do normy aż do ponownego wejścia w ten tryb i tak w kółko. Pomocy!

Uprzedzę podpowiedzi 1f61b.png:P
Wymienione lub podmienione:
-sonda lambda
-przepływomierz
-pompka paliwa
-filtr paliwa
-cewka
-przewody WN
-świece
-czujnik temp. 4 pin
-rozrząd nowy złożony na blokadach
-głowice niedawno po obróbce i remoncie
-brak nieszczelności kolektora dolotu itp.

Ręce opadają proszę o pomoc.

Opublikowano

Tak, na gazie to samo, parownik dobry, dysze dobre, wtryski dobre, wszystko szczelne :/

Opublikowano

auto normalnie rozwija moc czy czuc tego paliwa juz brakuje?

Opublikowano

Auto nie rozwija normalnie mocy dławi się.

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie paliwa zmierz, może kuźwa któryś wężyk od PB lekko puszcza.

A co z odmą, sprawdzona?

Edytowane przez k232
Opublikowano

jezeli caly uklad ssacy, z odmami wlacznie i mocowaniem wtryskow gazu szczelny to tylko brak paliwa moze powodowac takie korekty. Tak jak poprzednik zmierz cisnienie paliwa byc moze Twoj regulator na listwie nie jest w stanie utrzymac stalej roznicy cisnienia paliwa skoro pompa byla podmieniana. O ile pamiec mnie nie myli to chyba uklad jest 4 barowy, wiec na biegu jalowym powinno byc cos miedzy 3,3-3,5. Pod obciazeniem powinno wzrastac (w okolicach jego maksumalnej wartosci do 4 powinien dobic) Wartosci podaje z glowy takze moga byc drobne roznice

Opublikowano

Zapierdziela normalnie dopóki nie wyskoczą błędy. Skoro chodzi o paliwo to dlaczego na lpg jest to samo?

Opublikowano

wydech przed sondami szczelny? Musi byc gdzies jakas nieszczelnosc w ukladzie ssacym/podcisnien

Opublikowano

Szczelny, układ dolotowy/ssący podsićnienia itp szczelne kolektor zrzucany dla pewności itp.


Serio nikt nie ma pomysłu? :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...