binekbnk Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Audi A4 b5 2.8 AAHProblem polega na tym, że korekty sond są na ubogo, na wolnych obrotach oscylują pomiędzy 10% a 20% lecz gdy tylko podczas jazdy zaczynam przyśpieszać stają na max wartości bodajże 32.8% i po jakimś czasie wywala błąd sond jednej lub dwóch (błąd niskie napicie-nieszczelność dolotu) bank1 lub bank2, co może być tego przyczyną? Auto zaczyna szarpać i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny, po skasowaniu błędu i ponownym uruchomieniu wraca do normy aż do ponownego wejścia w ten tryb i tak w kółko. Pomocy! Uprzedzę podpowiedzi Wymienione lub podmienione:-sonda lambda-przepływomierz -pompka paliwa-filtr paliwa-cewka-przewody WN-świece-czujnik temp. 4 pin-rozrząd nowy złożony na blokadach-głowice niedawno po obróbce i remoncie -brak nieszczelności kolektora dolotu itp. Ręce opadają proszę o pomoc.
binekbnk Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Tak, na gazie to samo, parownik dobry, dysze dobre, wtryski dobre, wszystko szczelne :/
Karol Guzicki Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 auto normalnie rozwija moc czy czuc tego paliwa juz brakuje?
binekbnk Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Auto nie rozwija normalnie mocy dławi się.
k232 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Ciśnienie paliwa zmierz, może kuźwa któryś wężyk od PB lekko puszcza. A co z odmą, sprawdzona? Edytowane 27 Października 2016 przez k232
Karol Guzicki Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 jezeli caly uklad ssacy, z odmami wlacznie i mocowaniem wtryskow gazu szczelny to tylko brak paliwa moze powodowac takie korekty. Tak jak poprzednik zmierz cisnienie paliwa byc moze Twoj regulator na listwie nie jest w stanie utrzymac stalej roznicy cisnienia paliwa skoro pompa byla podmieniana. O ile pamiec mnie nie myli to chyba uklad jest 4 barowy, wiec na biegu jalowym powinno byc cos miedzy 3,3-3,5. Pod obciazeniem powinno wzrastac (w okolicach jego maksumalnej wartosci do 4 powinien dobic) Wartosci podaje z glowy takze moga byc drobne roznice
binekbnk Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Zapierdziela normalnie dopóki nie wyskoczą błędy. Skoro chodzi o paliwo to dlaczego na lpg jest to samo?
Karol Guzicki Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 wydech przed sondami szczelny? Musi byc gdzies jakas nieszczelnosc w ukladzie ssacym/podcisnien
binekbnk Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Szczelny, układ dolotowy/ssący podsićnienia itp szczelne kolektor zrzucany dla pewności itp. Serio nikt nie ma pomysłu? :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się