zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Siemanko chłopaki na początek zacytuje osobę która zwróciła uwage na logi zapłonu "Zapłon mi się średnio podoba Wygląda jakby był trochę "zbijany" co jakiś czas. Im większe obroty to zapłon ma rosnąć (i ma też się zmniejszać wraz ze wzrostem obciążenia) - jak sam widzisz czasami ma spadki i znowu rośnie" logi http://vaglog.pl/log-115_118_87n36x.html http://vaglog.pl/log-003_020_DM6ypF.html http://vaglog.pl/log-002_033_032_m2RW8PL.html Auto jest po programie i jezdzi ok tylko wystraszyłem się tymi logami zapłonu Powiedzcie prosze czy faktycznie jest cos nie tak
Klawisz-84 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Jak dla mnie masz spalanie stukowe przy robieniu swojego coś tam się poduczyłem i starałem się mieć grupę 020 na 0 korekty masz naprawdę w miarę dobre lecz jakoś doładowania brak, sprawdzałeś DV? U mnie po wymianie auto stało się inne, żwawsze i lepiej się zbierało. http://vaglog.com/log-002_033_020_93pi6.html u mnie są duże korekty bo to było na lpg robione i będzie jeszcze mieszanka poprawiana. Edytowane 27 Października 2016 przez Klawisz-84
zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 hmmm to mnie teraz zastrzeliles z tym doladowaniem Seria ma 163km a po programie 198km Przy kapciach 225/45/17 z instalacja lpg avant quattro mam do setki 8sek wiec myslalem ze przy tej wadze jest ok Dv wymieniony N75 tez Szczelnosc sprawdzana wiec myslalem ze tak to ma wygladac Kolego co poradzic na to spalanie stukowe??? Generalnie nie zauwazylem zeby silnik chodzil niepoprawnie ale nie mam odniesienia
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Doladowanie jest ok, Co do korekty zaplonu to sporo rzeczy ma wplyw, paliwo jakie masz zalane, swiece kiedy wymieniane?
zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Paliwo przy logach bylo 95 co do swiec to przyznam sie szczerze ze nie wiem kiedy byly wymieniane Auto mam od kwietnia i wymienialem tylko wszystkie cewki na ngk a swiece podobno mialy byc ok Teraz nawet sie nie bede zastanawial i jade kupic nowe swiece i tu bym mial wielka prosbe kolego jakie swiece kupic (jest lpg) i o jakim oznaczeniu Co do doladowania to lekko zglupialem Jeden kolega mowi ze slabo drugi ze ok No i co z tym spalaniem stukowym? A i jeszcze jedno pytanko Czy moglibyscie polecic jakiegos dobrego mechanika z Warszawy ktory ogarnia mechanike i potrafi diagnozowac auto po logach??? Moj wczoraj wyjechal na wyspy za lepszym chlebem i jestem w czarnej d... Edytowane 27 Października 2016 przez zibi0310
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Swiece standardowe ngk pfr6q, doładowanie jest ok, kto mówi że słabo? do tego jak auto po programie to powinno się chociaż to 98 paliwo lać, bo może być zapłon podciągnięty mocniej i więcej będzie cofać, ten co robił program co mówił?
zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Kolega Klawisz 84 w pierwszej odpowiedzi napisal "korekty masz naprawdę w miarę dobre lecz jakoś doładowania brak, sprawdzałeś DV?" Czlowiek ktory robil program przed wgraniem wlasnie zauwazyl ze cos jest nie tak z zaplonem i zacytowalem go w pierwszym poscie Łukasz13 Ty juz badales moje logi pare miesiecy temu i mowiles ze generalnie jest ok tylko lpg do ustawienia i zapetlajace wtryski Program zostal troszke zmodyfikowany a lpg sam zrobilem na korekty z vag bo dostac sie do Nikodema ktorego poleciles to trzeba chyba miec paszport polsatu
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Ok, dobra, zrób sobie tak jak pisałem, czyli świece i lepsze paliwo, powinna być poprawa, masz gdzies logi z cofania zapłonu jak to wyglądało na serii? W zasadzie jeśli jeżdzisz na lpg to i tak tam nie powinno być problemu z cofaniem zapłonów...
zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Logi poszly z laptopem Policja zabrala bo zassalem torrentami film "wkreceni":/ Lece po swiece Jakby ktorys z forumowiczow polecil dobrego mechanika od aufi w Wawie to bede bardzo wdzieczny Łukasz kolejny raz dziekuje Ci za pomoc!!!
Klawisz-84 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Wybacz źle napisałem korekty mówię o lambda mój błąd. A korekty na wtryskach masz faktycznie duże które wskazują na spalanie stukowe - miałem identyczne i podczas przyspieszania było słychać metaliczny dźwięk już przy 3-4tyś obr. Druga sprawa, dv, świece, wtryski to podstawa jaką trzeba mieć w 100% dobrą. Do tego dochodzi pompa, listwa i same przewody. po trzecie co z tego że masz 198KM jeśli jednostka pracuje jak traktor? Też mogłem tak pozostawić i się cieszyć 200KM ale co z tego jak za chwilę będzie silnik do du..y?! Niech Ci zmniejszy dawki i będzie może 180-190KM ale zniknie stukowe, nie patrz na to że chce mieć 200 jeśli silnik tyle nie daje rady Ps. szkoda z tym laptopem. A miałem być dziś w wawie i byśmy zrobili logi na nowo ;P Edytowane 27 Października 2016 przez Klawisz-84
zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Kolego mi tam nie zalezalo zeby miec 200 tylko zeby podniesc troszke mocy bo auto bylo mulowate a ze wyszlo tyle to juz inna sprawa Nie wiem jak rozumiec ze pracuje jak traktor bo mi sie wydaje ze praca jest taka sama jak przed podniesieniem mocy ale jak mowilem nie mam odniesienia Pewnie jakbus wsiadl i sie przejechal to bys mi powiedzial na co zwrocic uwage Troche mnie przestraszyles tym spalaniem stukowym Koles ktory robil program mowil ze to bankowo nie od tego bo przed programem tez byly dziwne zaplony W starych swiecach mam ustawiona przerwe na 0.7 a podobno powinna byc 0.8 Moze to byc przyczyna??? Nowe swiece juz zamowione Panowie i jestem w kropce bo sa dwa rodzaje swiec i znowu zglupialem NGK pfr6q 5773 NGK pfr6q 6458 Ktore brac bo zamowilem te pierwsze ale moge zmienic zamowienie
Klawisz-84 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) pfr6q 6458 sa dedykowane pod a4 1.8t Edytowane 27 Października 2016 przez Klawisz-84
maksio200 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Ja Ci polecam NGK PFR7S8EG Sam mam u siebie w 1.8T BFB takie zamontowane. Takie założyłem jak robiłem moc u siebie.
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Wybacz źle napisałem korekty mówię o lambda mój błąd. A korekty na wtryskach masz faktycznie duże które wskazują na spalanie stukowe - miałem identyczne i podczas przyspieszania było słychać metaliczny dźwięk już przy 3-4tyś obr. Druga sprawa, dv, świece, wtryski to podstawa jaką trzeba mieć w 100% dobrą. Do tego dochodzi pompa, listwa i same przewody. po trzecie co z tego że masz 198KM jeśli jednostka pracuje jak traktor? Też mogłem tak pozostawić i się cieszyć 200KM ale co z tego jak za chwilę będzie silnik do du..y?! Niech Ci zmniejszy dawki i będzie może 180-190KM ale zniknie stukowe, nie patrz na to że chce mieć 200 jeśli silnik tyle nie daje rady Ps. szkoda z tym laptopem. A miałem być dziś w wawie i byśmy zrobili logi na nowo ;P Z całym szacunkiem kolego ale mam wrażenie że nie wiesz o czym wogóle piszesz, jakie korekty na wtryskach? , jakie zmniejszenie dawek, jaki traktor? to przecież nie disel...
Klawisz-84 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Pisałem wcześniej że dopiero co się uczę. Traktor mam na myśli dźwięk różnych traktorów ale w rzeczy samej bardzo odbiegający od normy dźwięk silnika. Dawki korektę mapy bo zapewne ma zrobioną mapę na maxa a o rozsądku ktoś zapomniał. Coś więcej :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Imhotet Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 to zrób wszystkim przysługe i jak sie "dopiero uczysz" to nie zabieraj głosu bo takie brednie opowiadasz, że ręce opadaja i jeszcze wpowadzasz w błąd ludzi którzy szukaja pomocy
zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Łukasz13 masz racje Zaplon zostal podciagniety troszke Zrobie jak mowisz jak tylko dojda swiece Zaleje 98 i wtedy sprawdze logi Wiem ze najlepiej jest zeby korekty byly na zero ale czy jest dopuszczalna jakas tolerancja?
Imhotet Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 jak cofnie 3 stopnie na 3 biegu przy logowaniu to jeszcze nic sie nie dzieje, pamietaj ze przed robieniem logów kasujemy błędy nawet jak ich nie ma 1
zibi0310 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 uuu no to widze ze teraz u mnie tragedia jest :/
Imhotet Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) no nie da się ukryć ale zaplon też masz w miare mocno ustawiony a pamiętaj że to auto nie ma 15 tys przelotu tylko pewnie pod 250.. Edytowane 27 Października 2016 przez Imhotet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się