Igor Słowiński Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Witam, jestem nowy na forum jeżeli zły dział proszę o przeniesienie. Dziekuję. Opowiem od poczatku zaczynam przygodę z Audi kupiłem w piątek Audi a4 b5 avant 2000 r 1.8 benzyna. Od początku wiedziałem że będą do wymiany hamulce z tyłu ponieważ ostatni własciciel nie wymienił ze względu na sprzedaż. Uprzedził mnie również o tym ze po około 50 km ciągłej jazdy zapali mi sie kontrolka dotycząca wymiany hamulcy tył, i faktycznie stało sie tak po 47 km ale wraz z nią zapaliła sie rownież kontrolka ABS i tu moje pytanie czy po wymianie tarcz i klocków z tylu bedzie wszystko okey ? Czy coś jest rownież z ABS, pytam ponieważ chcialbym wiedzieć na jakie koszta sie nastawić. I jeszcze jedno po dojechaniu do domu, na nastepny dzien kontrolki już sie nie zapalaly na malych dystansach. Pozdrawiam serdeczenie, proszę o wyrozumiałość jest to mój pierwszy post.
soulmaster3m Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 No, ale zaświeciła ci się (!) czerwona i ABS? Bo o zużytych klockach informuje inna kontrolka: No i z tyłu nie ma kontroli zużycia klocków, tylko przód. Jeśli ktoś ci sprzedał samochód i mówi, że za 50km zużyją się klocki i pokaże się kontrolka to raczej brzmi jak wyciek płynu i ten ktoś wie, że po 50km wyleci do MIN.
enczu Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Jeśli osłona silnika w ogóle jest to sprawdź, czy nie ma wycieków płynu hamulcowego. Czujniki zużycie klocków są tylko z przodu, pytanie czy nadal działają jak trzeba, czy już są po zabiegu - zdejmiesz koło to myślę, że od razu zobaczysz o co chodzi, jest kabelek wpięty na takim małym bolcu jakby, jeśli nie będzie szedł ładnie do klocków to znaczy, że raczej to nie w tym problem. U mnie takie komunikaty wyskoczyły przy kończącym się płynie hamulcowym. Sprzedający podejrzewam, że wiedział o tym i wprowadził Cię w błąd i wystarczy namierzyć miejsce wycieku
soulmaster3m Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Tak na potwierdzenie. "Czujniki" zużycia są tylko z przodu. Oczywiście jest opcja na tył bo te "czujniki" są połączone szeregowo, więc nie ma problemu wsadzić klocków z "czujnikiem" z tyłu, ale na 99,99% ich nie masz. [/url] Z tyłu masz tylko 3 przewody. 1) Linka ręcznego 2) Wężyk hydrauliczny 3) Wiązka czujnika ABS. Zobacz pod maską ile masz płynu, jeśli mało to już masz odpowiedź skąd wyświetla te kontrolki. Obadaj co się dzieje wokoło zbiorniczka i serwa. Weź jeszcze dla pewności kompa podłącz aby zobaczyć czy nie dzieje się coś jeszcze. A na koniec i to obowiązkowo wjedź na kanał i zobacz co się dzieje wzdłuż rurek i na samych zaciskach. Jeśli kupowałeś z "klockami do wymiany" i stargowałeś na tym parę stówek to spoko, może wyciek i jest, ale jego naprawa nie będzie jakaś kosztowna i się tak czy siak opłacało. Edytowane 2 Listopada 2016 przez soulmaster3m
Steki Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Ja kiedyś miałem wyciek z samego zacisku..skorodowana była główny wałek zacisku i przepuszczal na oringach sprawdź cze nie masz dookoła mokrych. Jak coś to mam zacisk aluminiowy regenerowany nie zakładany;) Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Igor Słowiński Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Dzięki wielkie, w poniedziałek auto będzie u mechanika i wszystko sie okaze. Napisze rozwiązanie A co do utargowania ceny to utargowalem tylko pelen bak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się