Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problemy z zapaleniem zimnego silnika


pawel0311

Rekomendowane odpowiedzi

najlepiej podpiąć vaga i wszystko będzie jasne czy czujnik jest uszkodzony :hi:

jest z tyłu silnika a na vagu sprawdź jaką temp. wskazuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, podepne sie pod temat bo nie chce zakladac nowego. u mnie rano nie pali wogule (trzymam auto na dworze). jak postoi w garazu pali idealnie. aku mam nowy i na mrozie trzyma 12.34V. silnik kreci normalnie tylko nie zaskakuje :no:

niestety Vag nic nie pokazuje (zero bledow). czytalem kilka wypowiedzim ze usterki tego czujnika Vag potrafi czasem nie pokazac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie chcę zakładać nowego wątku ale i umnie problem jest ten sam z tym że jak przy zapalaniu dodam gazu to odpala, a później muszę trzymać gaz aż się trochę rozgrzeje bo jak puszczam to gaśnie. Wygląda jakby ssanie nie działało ale przecieź tam nie ma ssania. Wie może ktoś co to może być???

Pozdrowinka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam troszke inny problem. Samochód odpala mi bardzo dobrze ale jeśli po przejechaniu 2-3km zgaśnie to nie chce odpalić. Trzeba długo kręcić żeby odpalił. A że teraz zimno to szybko akumulator pada. Dodam że to się dzieje na gazie na bęzynie wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Moje Audi też ma nieraz kłopot z zapaleniem ale niepaliw dziwnych okolicznościaach raz jak jest zimne a raz jak jest ciepłe? Wydaje mi sie ze ma kłopoty z zapalaniem jak stoi na nierównym terenie, szczególnie jak pród jest uniesionydelikatnie do góry.

Wskazania ze wskażnika temperatury ,odbiegają od wskazania na climatroniku.

Moje Audi ma silnik 1,8 T (180 km -132 KW) model silnika AJL.

Pozdro Kowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przez dłuższy czas borykałem się z podobnym problemem, który sie nasilał. Doszło do tego, że aby uruchomić autko musiałem zakręcić nawet 3-5 razy i obroty były bardzo niskie i nierówne konieczne było podtrzymanie gazem. Odrazu stwierdziłem, że problem z paliwem (niskie ciśnienie, regulator ciśnienia, pompa paliwa) problem nasilał się ze spadkiem temperatury otoczenia i ciepłe auto odpalało w miarę dobrze. Na wszelki wypadek wymieniłem: filtr paliwa, pompę paliwa, zamontowałem dodatkowy zawór zwrotny, podmieniałem też regulator ciśnienia na listwie) nie przyniosło to efektu. Stan paliwa w zbiorniku utrzymywałem zawsze powyżej 1/4. Mimo to przypomniał mi się motyw z poprzedniego auta (BMW) kiedy to zawiesił się wskaźnik paliwa i pokazywał mi 1/4 baku a samochód nie chciał odpalić i tankowanie rozwiązało sprawę. Jednak w tym przypadku paliwo miałem w zbiorniku co stwierdziłem wymieniając pompę. Ale mimo wszystko zatankowałem jeszcze powyżej 1/2 baku i na noc odłączyłem akumulator. Rano autko po-marudziło trochę i pojechałem do pracy. Na drugi dzień jak ręką odjął zapalił za pierwszym razem i tak już jest do tej pory. I teraz albo stare paliwo w baku było przyczyną (jeżdżąc na gazie nie wymienia się tak często i ulega rozkładowi no i różnica temp otoczenia powoduje osiadanie pary w zbiorniku czyli woda w paliwie) albo po prostu wina jakiegoś czujnika lub błędu w czym pomogło zresetowanie sterownika przez odpięcie akumulatora.

Może jakieś wnioski sie przydadzą - pamiętajmy jednak że usterka może być taka sama a przyczyn wiele.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie jednak ssanie jest ;( jak odpalam to obrotomierz wskakuje na 1100-1200 rpm i silnik troche glosniej chodzi. po chwili silnik cichnie i i obrotomierz plynnie schodzi na 900.

na co moze jeszcze oddzialywac niska temperatura? przewody WN? a moze jednak jest to jakas wada czujnika ktory zczytuje temp. tylko do pewnego momentu?

dodam jeszcze ze auto jak stoi w garazu to pali . nie jest to jakis ogrzewany garaz tylko zwykly nieszczelny blaszak. wiec

roznica temperatur nie jest az tak duza. na dworze wystarczy noc z ok. -3*C by pokonac moje auto :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak zamontowałes ten dodatkowy zaworek zwrotny w silniku bo mam mały problemik i też chciałbym zamontować w audi adr1.8 a nie wiem w jakim miejscu najlepiej.Pozdrawiam PS.prawdopodobnie pompa nie trzyma paliwa i mam problem z odpaleniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...