mrt 0 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Witam! Czy warto podnieść moc w silniku 3.0 TDI 232KIM do wyższego poziomu? Jakie będą tego skutki? Czy w Polsce ktoś robi takie modyfikacje czy trzeba jechać do Niemiec i tuningować przez ABT lub MTM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Moc około 270 HP, robi oczywiśce rogalotti na forum warszawa ul Mineralna. Wybieram sie do niego na wiosnę :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Pewnie że robią pogadaj z Rogalotti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Spokojnie 280KM można mieć...bez większego pierdnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 wszyscy o mocy .... panowie to dizel .. tam ma byc niuton ... ~550 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 wszyscy o mocy .... panowie to dizel .. tam ma byc niuton ... ~550 Nm też mi sztuka niutona zrobić... przebieg niutona jest najważniejszy no i byleby dwumasy nie padały :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 no i byleby dwumasy nie padały :gwizdanie: szyderca :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 no i byleby dwumasy nie padały :gwizdanie: szyderca :gwizdanie: oczywiście...i praktyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 ABT i B&B na 275 lub 300 KM podkręca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Jak cos robic to od razu FMIC i wydech zeby 3 peklo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 ABT i B&B na 275 lub 300 KM podkręca Nie da się uzyskać 300Km na seryjnym colerze i wydechu. Bezpiecznie na seryjnych gratach robi się 270 520Nm jeśli jest to 204 konny a jak pozostałe to 280Km i 550Nm choć udało nam się zrobić w nowym A6 298Km ale dymił już i na własną odpowiedzialnośc klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Nie da się uzyskać 300Km na seryjnym colerze i wydechu. Bezpiecznie na seryjnych gratach robi się 270 520Nm no mysle ze 550 NM też będzie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Z tego co wyczytałem to B&B nie robi tylko modyfikacji programu tylko szersze mody i dlatego oferują 300 kucy z możliwością wykupienia gwarancji na moda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrt 0 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Myślę, że 280 KM wystarczy bardziej imponujące jest te 550 Nm a więc ROGALOTTI?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 a więc ROGALOTTI?? bez zastanowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trolteraz Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 a jakie koszta takiej zabawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Z DPF 280 KM ? Z tego co pamiętam to 250. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Z DPF 280 KM ? Z tego co pamiętam to 250. DPF jest do usunięcia w takim silniku. I wtedy pęknie 280Km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali_TDI 2 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Normalnie ten silnik z DPFem robie na 260KM ale dla świadomego kierowcy można zrobić ten silnik z DPFem na 280KM, oto wykres: 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się