Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Różne zużycie klocków Audi a4 b5 1996 r.


Grzesiak

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jak w temacie. Jakieś pół roku temu wymieniałem wszystkie klocki i tarcze. Teraz znowu zaczęły trzeć i prawy przedni klocek starł się do blachy, a lewego jeszcze trochę zostało. Z tyłu natomiast prawy klocek również starł się aż do blachy, a lewy był prawie jak nowy, tylko trochę zużyty. Czym jest spowodowane takie zróżnicowane zużycie? Co muszę wymienić, żeby znowu nie mieć tego samego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje zakupic zestawy naprawcze do zaciskow. Do kazdego zacisku musialbym kupic zestaw z tloczkiem czy tylko do tych gdzie sie za szybko klocki zuzyly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tłoczek był zapieczony to wogóle by nie hamował. Zapieczone prowadnice, albo zblokowany klocek w jarzmie jest bardziej prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej pisze. Prowadnice zapieczone mogą być. Wyciągnij te śruby z jarzma, wyczyść i nasmaruj.

Edytowane przez Matt V
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...