Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne zgrzyty podczas przyspieszania


Patryk Woźniak

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo to oczywiscie zbieg okolicznosci.

Na zimnym mam objawy tylko przy odpalaniu - 1-2 sekundowe terkotanie. Na gorącym czasem potrafi poterkotac jak diesel, po chwili jazdy ustaje.

Ps. Znalazlem filmik na forum, mam dokładnie to samo zabrzęczenie/zaterkotanie przy zimnym rozruchu jak tu:

Edytowane przez Stg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc napinacz+łańcuszek i wszystkie inne prowadnice i uszczelki z intercarsu 1100zł + mechanik znalazł grzyba pod pompą wody i coś tam od rozrządu mam do wymiany itd. Cena za wszystko z robocizną 1700zł. Dam znać po odbiorze jak efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc napinacz+łańcuszek i wszystkie inne prowadnice i uszczelki z intercarsu 1100zł + mechanik znalazł grzyba pod pompą wody i coś tam od rozrządu mam do wymiany itd. Cena za wszystko z robocizną 1700zł. Dam znać po odbiorze jak efekty

Jakiej firmy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc chińczyk. Mój mechanik (specjalizacja audi) powiedzial zeby to olac, xe nic sie nie bedzie wiecej dzialo. Mial przypadki nawet, ze chińczyki przeskakiwały i niczego nie uszkodziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto chodzi dużo lepiej zgrzyty ustały i tak jakby ciszej chodzi, zobaczymy jak to wszystko się dalej potoczy


a napinacz firmy autolog http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315181934321-KT7001-napinacz-lancucha-rozrzadu,scr_dItems.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam AUTLOG'a napinacze. Miałem na taki wymieniany i od razu wywalał błędy z fazami rozrządu (czikita się oczywiście świeciła)

Co do tematu i filmiku który podał Stg to na 10000% napinacz + łańcuch rozrządu. Przerabiałem to w dwóch swoich autach z tym silnikiem. Najgłośniej było słychać ten terkot na zimnym. Na rozgrzaniu przy nachyleniu się nad pokrywą silnika z tyłu było słyszalne również terkotanie. Potrafił nawet pozgrzytać na ciepłym silniku po 20-30 minutowym postoju. Pamiętam to do dzisiaj. Byłem w warsztacie u jakiegoś mechaniora i coś tam robił, kazał mi odpalić a tam głośny terkot z tyłu silnika, mina mechanika jak na mnie popatrzył bezcenna. Dał mi do zrozumienia że to rozrząd na łańcuchu...

Aktualnie mam wstawiony jakiś zamiennik włoskiej marki (nie pamiętam jakiej) i wszystko gra jak należy narazie. Kosztował mnie 900zł + 150zł łańcuch + 400zł robota. Suma nie mała :(

Edytowane przez kaman5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie kupowales ten włoski zamiennik?

ile przebiegu zrobiłeś na tym?

Edytowane przez Stg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw mechanik kupywał w Intercarsie tego właśnie AUTLOG'a i była lipa. Potem zrobił reklamacje i wziął napinacz z takiego sklepu " JOTA".

Miasto - Legnica. I po 3-4 tysiącach km jest spokój. Możliwe że za krótki jeszcze dystans ale odpala aż miło. Dodatkowo praca silnika znacznie cichsza niż przed wymianą.

Kurde z ciekawości zadzwonię do mechanika na dniach który mi ten napinacz wymieniał i zapytam o markę jakiej on był. Bo sam jestem teraz zainteresowany :) A nie wiem czy można go jakoś sprawdzić od góry czy ma jakieś logo albo nazwę marki.

Dodatkowo byłem raz u innego mechanika który mi oglądał auto bo szukałem jakiejś pierdoły i akurat spojrzał na ten napinacz i mówił że to bardzo dobry zamiennik zbliżony do oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę, to ciekawe, jeśli to prawda to podanie firmy może być cenne dla potomnych :)

Sam może w przyszłym roku bym wymienił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie trafiłeś lepszy egzemplarz. Ja pisze z własnego doświadczenia. Mi niestety ten autlog nie wypalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co przekopałem trochę wiedzy w temacie to z zamienników najbardziej polecana jest firma SWAG. Byle nie chińczyk. Jak już z kolei chińczyk to najlepsza opinia cieszy się firma MaxGear.

Inna sprawa, że prawdopodobnie da się obejść sprawę i stosować ori z aso napinacz bez zmiennych faz rozrządu za 500-600zł a zmienne fazy i sterowanie n205 (fazator) wyprogramować z ecu ponieważ jest to tylko ekologiczny bullsh1t.

Zapoznajcie się z tym obszernym tematem wnikliwie, jest tu duzo wiedzy.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/254579-napinacz-lancuch-rozrzadu-bex-avj/page-24?hl=077103175b

Edytowane przez Stg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...