Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] W ilu trybach powinna chodzić tylna wycieraczka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ilu trybach (pozycjach) i jak powinna pracować tylna wycieraczka w avancie B6, w moim włącza sie kiedy odchyle dzwignie w stronę szyby ale jak tylko wróce zatrzymuje sie w tym miejscu gdzie przerwałem czynność czy ona nie powinna wrócić po jednym posunięciu tam i spowrotem? i drugie pytanie czy jest jakis tryb czasowy tylnej wycieraczki oraz tryb ciągły? u mnie tylko ten pierwszy wspomniany przerywa gdzie wyłącze i tam zatrzymuje się. denerwuje mnie to bardzo

Opublikowano

hmmm pchasz dzwigienke do przodu i wycieraczka sie załacza co jakiś czas , jesli wlaczysz spryskiwacz tylniej szyby to kilka razy "machnie" i przestanie po czym po kilku sekundach znowu sie właczyc jeden raz na oczyszczenie pozostalosci po płynie.

Wycieraczka tylnia powinna "pracowac tam i spowrotem" potem kilka sekund przerwy i znowu ta sama czynnosc :gwizdanie:

Opublikowano

coś masz namieszane...oczywiście że powinna wrócić do położenia standardowego - obojętnie kiedy wrócisz przełącznikiem...

a co do trybów czasowych to dali ciała na maksa... nie dość że nie ma żadnego wyboru to jeszcze żadnych przyjemniejszych opcji (w Skodzie Fabii - samochód klasy B - miałem automatyczne włączenie tylnej wycieraczki przy działających przednich wycieraczkach i włączeniu biegu wstecznego)

Opublikowano

(w Skodzie Fabii - samochód klasy B - miałem automatyczne włączenie tylnej wycieraczki przy działających przednich wycieraczkach i włączeniu biegu wstecznego)

W B7 tak jest ;)

Opublikowano

jak sprzedawałem auto to chodziła mi tylna w trybie 360 ' :rolleyes:

Opublikowano

czyli mam cos pochrzanione.....:mysli: no trudno

Opublikowano

jak sprzedawałem auto to chodziła mi tylna w trybie 360 ' :rolleyes:

:polew: to pewnie jeszcze czyscila tablice rej . :tongue4:

Opublikowano

(w Skodzie Fabii - samochód klasy B - miałem automatyczne włączenie tylnej wycieraczki przy działających przednich wycieraczkach i włączeniu biegu wstecznego)

I wszyscy to wyłączają, bo po co niby ma się włączać tylna wycieraczka przy włączaniu przednich lub/i wstecznego ?

Przecież to totalna głupota pomijając rysowanie tylnej, często suchej szyby.

W B7 tak jest ;)

I masz wyłączone - osobiście to zrobiłem :wink4::tongue4::naughty:

Opublikowano

(w Skodzie Fabii - samochód klasy B - miałem automatyczne włączenie tylnej wycieraczki przy działających przednich wycieraczkach i włączeniu biegu wstecznego)

I wszyscy to wyłączają, bo po co niby ma się włączać tylna wycieraczka przy włączaniu przednich lub/i wstecznego ?

Przecież to totalna głupota pomijając rysowanie tylnej, często suchej szyby.

W B7 tak jest ;)

I masz wyłączone - osobiście to zrobiłem :wink4::tongue4::naughty:

ja to mialem w lagunie i zawsze bylem zadowolony bo w czasie deszczu cofajac,tylna wycieraczka wlaczala sie sama :)Tak samo kiedy jechalem do przodu z wlaczonymi wycieraczkami na II pozycji czyli tryb ciagly i zatrzymalem sie np przed swiatlami ,wycieraczki automatycznie same zmienialy tryb na 1 pozycje czyli co kilka sekund przecieraly szybe.Jak tylko ruszylem znowu wlaczal sie II tryb.Super rozwiazanie :good:Niestety audi czesto sie spaznia z tym swoim stwierdzeniem "przewaga dzieki technice "

Opublikowano

Niestety audi czesto sie spaznia z tym swoim stwierdzeniem "przewaga dzieki technice "

Jeszcze nie widziałem stojącego na środku AUDI z padniętą elektroniką, a renówek widziałem całe mnóstwo więc wolę przewagę dzięki technice niż nafaszerowanie samochodu elektroniką w bezsensowny sposób - to o czym piszesz jest zupełnie zbędne - tylna wycieraczka rysuje szybę i to nie jest moja opinia, ale wielu użytkowników takiego rozwiązania.

Najlepsze jest to, że w ASO powiedzieli, że nie da się tego wyłączyć, a posiedziałem trochę z VAGiem w aucie i znalazłem :wink4:

Opublikowano

Niestety audi czesto sie spaznia z tym swoim stwierdzeniem "przewaga dzieki technice "

Jeszcze nie widziałem stojącego na środku AUDI z padniętą elektroniką, a renówek widziałem całe mnóstwo więc wolę przewagę dzięki technice niż nafaszerowanie samochodu elektroniką w bezsensowny sposób - to o czym piszesz jest zupełnie zbędne - tylna wycieraczka rysuje szybę i to nie jest moja opinia, ale wielu użytkowników takiego rozwiązania.

Najlepsze jest to, że w ASO powiedzieli, że nie da się tego wyłączyć, a posiedziałem trochę z VAGiem w aucie i znalazłem :wink4:

to nie temat o samochodach ale akurat ja mialem lagune na benzyne :tongue4: i nigdy nie zawiodla mnie w trasie lub gdzies indziej.Fakt audi jest malo awaryjne ale brakuje mi wlasnie takich pierdolek jak ten system sterujacy wycieraczkami,auto blokada kierownicy,system kontroli cisnienia w ogumieniu(dzialal bezblednie przez 5 lat!) a juz najbardziej odpalania na przycisk i karta zamiast kluczyka :embarrassed:.Znowu w audi mam inne bajery ktorych nie mialem w lagunie.Cos za cos jak zawsze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...